Meest overschatte coureur

Gestart door zeph, 26 april 2009 - 21:56:35

« vorige - volgende »

Wie is de meest overschatte coureur van dit seizoen?

Nico Rosberg
3 (17.6%)
Robert Kubica
2 (11.8%)
Heiki Kovalainen
12 (70.6%)
Timo Glock
0 (0%)
Adrian Sutil
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

leproffesseur

Ik heb trouwens nooit gezegd dat hij bij een topteam moet debuteren.
Een jaar ervaring bij een klein team en dan de balans opmaken lijkt me verstandiger.

Mikacouli

#46
We zijn nog maar 4 races ver en nu wil je al zo'n poll aanmaken :-X

Vettelredbull

Citaat van: Mikacouli op 30 april 2009 - 14:41:00
We zijn nog maar 4 races ver en nu wil je al zo'n pol aanmaken :-X

Het is ook niet verplicht om deel te nemen aan deze discussie hoor ;) ;)

McLaren_über_alles

Ik kan niet direct iemand opnoemen die zwaar overschat is. "Overschat" betekend dat er veel te veel waarde gehecht wordt aan een F1 piloot zijn kwaliteiten, terwijl hij in werkelijkheid die kwaliteiten niet heeft die ze hem toedichten. 

Je hebt idd piloten die niet thuis horen waar ze nu zitten (Kovalainen hoort niet thuis in een topteam, Piquet niet in de F1), maar die piloten worden niet echt overschat vind ik. Hadden beide piloten de titel van "wonderboys' gedragen of zo, dan zijn ze natuurlijk zwaar overschat. Maar dat is bijlange niet het geval, beide rijders worden totaal niet hoog ingeschat, waardoor je dan ook niet van een overschatting kunt spreken.

Naar mijn gevoel wordt een F1 piloot in de f1 redelijk naar waarde geschat, waardoor overschattingen niet zo heel veel voorkomen...
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

waard500

Kunnen we niet het beste een topic openen met de titel: "Welke coureur valt dit seizoen het meest tegen?". Of "welke coureur is jou het meest tegengevallen de afgelopen jaren?".
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009