Meest overschatte coureur

Gestart door zeph, 26 april 2009 - 21:56:35

« vorige - volgende »

Wie is de meest overschatte coureur van dit seizoen?

Nico Rosberg
3 (17.6%)
Robert Kubica
2 (11.8%)
Heiki Kovalainen
12 (70.6%)
Timo Glock
0 (0%)
Adrian Sutil
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Toyoda

Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 17:05:35
Citaat van: TurboBoost op 27 april 2009 - 16:19:24
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 11:59:03
Citaat van: TurboBoost op 27 april 2009 - 11:53:44
Hamilton
En nu serieus?

Dat is serieus
Krijg meer idee dat dit haat/jaloezie opmerking is. Hamilton overschat vinden is een serieuze miskijk op de F1. ?Staat niet eens een beargumentatie bij. Maar goed.


@Toyoda: Kom op, je weet zelf dat dat ook onzin is wat je daar zegt.  Ok, ze hebben niet elke race heel sterk gereden, maar als de auto niet goed is, kan de rijder er ook niet veel meer mee. Maakt ze dus geen slechte coureur.

En ja, ze rijden precies waar ik ze had verwacht. Iig Massa en Kimi dan. Hamilton had ik iets meer naar achteren verwacht.

Oooooooooh, komaan!
Effe serieus.
Natuurlijk is dat onzin wat ik daar zeg! Net zoals het onzin is van de namen die erbij staan.
Feit is dat deze rijders erg weinig punten hebben en dat mensen idd kunnen denken dat ze overschat werden.

Maar jij gaat mij niet vertellen dat voor het seizoen begon jij dacht dat Ferrari 3 races zonder punten zou rijden en dat McLaren het zo slecht zou doen!
Voor de race van Bahrein mss maar niet voor het seizoen begon!

The only thing that gets me out of bed is a good nap!

Folkert

Citaat van: Toyoda op 27 april 2009 - 17:24:08
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 17:05:35
Citaat van: TurboBoost op 27 april 2009 - 16:19:24
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 11:59:03
Citaat van: TurboBoost op 27 april 2009 - 11:53:44
Hamilton
En nu serieus?

Dat is serieus
Krijg meer idee dat dit haat/jaloezie opmerking is. Hamilton overschat vinden is een serieuze miskijk op de F1. ?Staat niet eens een beargumentatie bij. Maar goed.


@Toyoda: Kom op, je weet zelf dat dat ook onzin is wat je daar zegt.  Ok, ze hebben niet elke race heel sterk gereden, maar als de auto niet goed is, kan de rijder er ook niet veel meer mee. Maakt ze dus geen slechte coureur.

En ja, ze rijden precies waar ik ze had verwacht. Iig Massa en Kimi dan. Hamilton had ik iets meer naar achteren verwacht.

Oooooooooh, komaan!
Effe serieus.
Natuurlijk is dat onzin wat ik daar zeg! Net zoals het onzin is van de namen die erbij staan.
Feit is dat deze rijders erg weinig punten hebben en dat mensen idd kunnen denken dat ze overschat werden.

Maar jij gaat mij niet vertellen dat voor het seizoen begon jij dacht dat Ferrari 3 races zonder punten zou rijden en dat McLaren het zo slecht zou doen!
Voor de race van Bahrein mss maar niet voor het seizoen begon!


Nou ik had iig niet de indruk dat het niet serieus was. Kwam bij mij aardig gemeend over. Maar goed, verkeerd ingeschat. Mijn fout.
Sommige in deze lijst vind ik er niet thuis horen, Zoals Kubica. Andere vind ik er wel in thuis horen zoals Piquet.

En eerlijk, ik had wel verwacht dat Ferrari er niet goed bij zou zitten begin dit jaar. Ik heb op dit Forum ook vorig jaar gezegd dat ik weinig vertrouwen heb in een All Ferrari team. En ik had gelijk. Of ze het gaan oppakken en terug slaan? Maybe, maar tot nu toe doen ze precies wat ik verwachte en  bang voor was. Mclaren ben ik inderdaad fout geweest, want die had ik hoger gedacht.
Trotse vader van Rosalie(L)

Toyoda

Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 18:12:08
Citaat van: Toyoda op 27 april 2009 - 17:24:08
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 17:05:35
Citaat van: TurboBoost op 27 april 2009 - 16:19:24
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 11:59:03
Citaat van: TurboBoost op 27 april 2009 - 11:53:44
Hamilton
En nu serieus?

Dat is serieus
Krijg meer idee dat dit haat/jaloezie opmerking is. Hamilton overschat vinden is een serieuze miskijk op de F1. ?Staat niet eens een beargumentatie bij. Maar goed.


@Toyoda: Kom op, je weet zelf dat dat ook onzin is wat je daar zegt.  Ok, ze hebben niet elke race heel sterk gereden, maar als de auto niet goed is, kan de rijder er ook niet veel meer mee. Maakt ze dus geen slechte coureur.

En ja, ze rijden precies waar ik ze had verwacht. Iig Massa en Kimi dan. Hamilton had ik iets meer naar achteren verwacht.

Oooooooooh, komaan!
Effe serieus.
Natuurlijk is dat onzin wat ik daar zeg! Net zoals het onzin is van de namen die erbij staan.
Feit is dat deze rijders erg weinig punten hebben en dat mensen idd kunnen denken dat ze overschat werden.

Maar jij gaat mij niet vertellen dat voor het seizoen begon jij dacht dat Ferrari 3 races zonder punten zou rijden en dat McLaren het zo slecht zou doen!
Voor de race van Bahrein mss maar niet voor het seizoen begon!


Nou ik had iig niet de indruk dat het niet serieus was. Kwam bij mij aardig gemeend over. Maar goed, verkeerd ingeschat. Mijn fout.
Sommige in deze lijst vind ik er niet thuis horen, Zoals Kubica. Andere vind ik er wel in thuis horen zoals Piquet.

En eerlijk, ik had wel verwacht dat Ferrari er niet goed bij zou zitten begin dit jaar. Ik heb op dit Forum ook vorig jaar gezegd dat ik weinig vertrouwen heb in een All Ferrari team. En ik had gelijk. Of ze het gaan oppakken en terug slaan? Maybe, maar tot nu toe doen ze precies wat ik verwachte en  bang voor was. Mclaren ben ik inderdaad fout geweest, want die had ik hoger gedacht.
God ja,
Echt verwacht van Ferrari had ik het toch niet. Het blijft een topteam he... denk ik toch...
Maar zo ver achter dat had ik nooit gedacht.
Ook de progressie die ze maken is bijna nihil.
En serieus massa valt me toch tegen hoor.
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

zeph

Ik vond dat Massa in China sterk reed, hij lag derde en kon prima meekomen totdat zijn wagen kapot ging. Het gaat niet goed bij Ferrari, maar jij overdrijft wel heel erg.

RadioActiveMan

Bruno Senna? Die heeft er helemaal nog niks ven gebakken.  ;D ;D ;D


Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 27 april 2009 - 22:49:02
Bruno Senna? Die heeft er helemaal nog niks ven gebakken.  ;D ;D ;D


True. En dat terwijl er hier zijn die beweren dat hij echt goed is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

leproffesseur

Dat weten we niet he..
Door het testverbod is het moeilijker om
zich te bewijzen maar geef hem een kans want
er zijn rijders zoals piquet die niet echt f1 waardig zijn.

Ferrari 2010

Citaat van: leproffesseur op 28 april 2009 - 22:17:05
Dat weten we niet he..
Door het testverbod is het moeilijker om
zich te bewijzen maar geef hem een kans want
er zijn rijders zoals piquet die niet echt f1 waardig zijn.
Dan mogen ze mij ook een kans geven...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

SDG

Citaat van: Toyoda op 27 april 2009 - 17:19:46
Zoals sutil er tussen staat, die kan niks bewijzen.
Ik kan hem niet overschatten met dat wrak van een auto waar hij in rijdt.

Dan is het misschien aangewezen om te kijken wat zo iemand presteert vergeleken bij zijn teamgenoot. Zie bijvoorbeeld Alonso in zijn debuutjaar bij Minardi. Die reed toen ook in een auto waarin hij in de verste verte niet in aanmerking kwam voor WK-punten, maar hij troefde wel keer op keer zijn ploegmaats af.

leproffesseur

Citaat van: Ferrari 2009 op 29 april 2009 - 09:23:34
Citaat van: leproffesseur op 28 april 2009 - 22:17:05
Dat weten we niet he..
Door het testverbod is het moeilijker om
zich te bewijzen maar geef hem een kans want
er zijn rijders zoals piquet die niet echt f1 waardig zijn.
Dan mogen ze mij ook een kans geven...
Bruno Senna heeft in andere klases meermaals
gewonnen dus geef hem een kans.Het zou toch mooi zijn
als hij competief is voor de sport en hij kan wel degelijk racen.

Ferrari 2010

Citaat van: leproffesseur op 29 april 2009 - 14:18:17
Citaat van: Ferrari 2009 op 29 april 2009 - 09:23:34
Citaat van: leproffesseur op 28 april 2009 - 22:17:05
Dat weten we niet he..
Door het testverbod is het moeilijker om
zich te bewijzen maar geef hem een kans want
er zijn rijders zoals piquet die niet echt f1 waardig zijn.
Dan mogen ze mij ook een kans geven...
Bruno Senna heeft in andere klases meermaals
gewonnen dus geef hem een kans.Het zou toch mooi zijn
als hij competief is voor de sport en hij kan wel degelijk racen.
Laat hem eerst maar GP2 rijden ofzo. Of een debuut bij STR of FI, maar NIET bij een topteam.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Citaat van: Ferrari 2009 op 29 april 2009 - 14:28:28
Citaat van: leproffesseur op 29 april 2009 - 14:18:17
Citaat van: Ferrari 2009 op 29 april 2009 - 09:23:34
Citaat van: leproffesseur op 28 april 2009 - 22:17:05
Dat weten we niet he..
Door het testverbod is het moeilijker om
zich te bewijzen maar geef hem een kans want
er zijn rijders zoals piquet die niet echt f1 waardig zijn.
Dan mogen ze mij ook een kans geven...
Bruno Senna heeft in andere klases meermaals
gewonnen dus geef hem een kans.Het zou toch mooi zijn
als hij competief is voor de sport en hij kan wel degelijk racen.
Laat hem eerst maar GP2 rijden ofzo. Of een debuut bij STR of FI, maar NIET bij een topteam.

Wat is een topteam? Brawn was volgens de allereerste verwachtingen ook geen topteam en toch reed hij daar bijna.
GP2 heeft hij al gereden en bewezen dat hij goed genoeg was voor een 2de plek in het kampioenschap.

Folkert

Ja, ene kant zou ik ook zeggen niet bij topteam, maar waarom niet? Als hij echt goed is, zoals sommige denken laat hem dan maar proberen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 29 april 2009 - 16:54:09
Citaat van: Ferrari 2009 op 29 april 2009 - 14:28:28
Citaat van: leproffesseur op 29 april 2009 - 14:18:17
Citaat van: Ferrari 2009 op 29 april 2009 - 09:23:34
Citaat van: leproffesseur op 28 april 2009 - 22:17:05
Dat weten we niet he..
Door het testverbod is het moeilijker om
zich te bewijzen maar geef hem een kans want
er zijn rijders zoals piquet die niet echt f1 waardig zijn.
Dan mogen ze mij ook een kans geven...
Bruno Senna heeft in andere klases meermaals
gewonnen dus geef hem een kans.Het zou toch mooi zijn
als hij competief is voor de sport en hij kan wel degelijk racen.
Laat hem eerst maar GP2 rijden ofzo. Of een debuut bij STR of FI, maar NIET bij een topteam.

Wat is een topteam? Brawn was volgens de allereerste verwachtingen ook geen topteam en toch reed hij daar bijna.
GP2 heeft hij al gereden en bewezen dat hij goed genoeg was voor een 2de plek in het kampioenschap.
Das een goede vraag. Voor dit seizoen had Brawn inderdaad misschien gekunnen inderdaad. Maar gewoon, een team met een klein budget dat doorgaans achteraan bengelt en niet echt het potentieel heeft. Een team waar rijders hun zitje moeten betalen bijvoorbeeld, zoals Jordan en Minardi destijds. Ik vond dat geen slecht systeem.

Citaat van: Burorri op 29 april 2009 - 17:04:54
Ja, ene kant zou ik ook zeggen niet bij topteam, maar waarom niet? Als hij echt goed is, zoals sommige denken laat hem dan maar proberen.
Een topteam verpest er zijn eigen kansen mee en bovendien is dat onnodig druk leggen op hun schouders. En daarnaast zouden die topteams verder moeten kijken dan een naam, dat is alleszins wat ik van hen verwacht...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

@Ferrari_2009: Ze verpesten er niks mee. Het kan zo uitpakken, maar kan ook prima andersom uitpakken. Kijk Mclaren 2007.
Trotse vader van Rosalie(L)