Meest overschatte coureur

Gestart door zeph, 26 april 2009 - 21:56:35

« vorige - volgende »

Wie is de meest overschatte coureur van dit seizoen?

Nico Rosberg
3 (17.6%)
Robert Kubica
2 (11.8%)
Heiki Kovalainen
12 (70.6%)
Timo Glock
0 (0%)
Adrian Sutil
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

Folkert

Citaat van: zeph op 27 april 2009 - 10:04:18
Citaat van: Burorri op 26 april 2009 - 22:12:39
Citaat van: zeph op 26 april 2009 - 22:05:00
Nogmaals, het gaat NIET over wie de SLECHTSTE coureur is, maar de MEEST OVERSCHATTE. Niemand heeft een hoge pet op van Piquet, dus overschat is hij zeker niet. ik vind dat deze vijf hoger worden aangeslagen dan hun prestaties op het circuit rechtvaardigen.

Mwuah ok, nu niet meer. Maar hij kwam best wel met wat hoge verwachtingen binnen 2007. Maar goed Heikki is dan toch net het zelfde paket?
Citaat van: Beco op 27 april 2009 - 09:59:48
Heidfeld, Staat er ook niet in. Maar is destijds binnengehaald als het nieuwe godenkind en dat heeft allesbehalve waargemaakt.
Magnussen lang geleden is nog zo'n voorbeeld.
Eigenlijk kan je de lijst zo lang maken als je wil.

Heren, het gaar niet over 2007 of destijds, maar over DIT seizoen. Niemand verwacht iets van Piquet en iedereen weet ondertussen wel dat Heidfeld ergens in de middenmoot meedraait. Die is geen champ maar sprokkelt toch gewoon z'n puntjes bij elkaar.
Volgens mij verwachten ook vrij weinig mensen iets van Heikki, Heidfeld of Sutil, maar die staan er wel tussen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Toyoda

Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 11:15:31
Citaat van: zeph op 27 april 2009 - 10:04:18
Citaat van: Burorri op 26 april 2009 - 22:12:39
Citaat van: zeph op 26 april 2009 - 22:05:00
Nogmaals, het gaat NIET over wie de SLECHTSTE coureur is, maar de MEEST OVERSCHATTE. Niemand heeft een hoge pet op van Piquet, dus overschat is hij zeker niet. ik vind dat deze vijf hoger worden aangeslagen dan hun prestaties op het circuit rechtvaardigen.

Mwuah ok, nu niet meer. Maar hij kwam best wel met wat hoge verwachtingen binnen 2007. Maar goed Heikki is dan toch net het zelfde paket?
Citaat van: Beco op 27 april 2009 - 09:59:48
Heidfeld, Staat er ook niet in. Maar is destijds binnengehaald als het nieuwe godenkind en dat heeft allesbehalve waargemaakt.
Magnussen lang geleden is nog zo'n voorbeeld.
Eigenlijk kan je de lijst zo lang maken als je wil.

Heren, het gaar niet over 2007 of destijds, maar over DIT seizoen. Niemand verwacht iets van Piquet en iedereen weet ondertussen wel dat Heidfeld ergens in de middenmoot meedraait. Die is geen champ maar sprokkelt toch gewoon z'n puntjes bij elkaar.
Volgens mij verwachten ook vrij weinig mensen iets van Heikki, Heidfeld of Sutil, maar die staan er wel tussen.
Het is gewoon een slecht lijstje. Nu ja Kovalainen rijdt bij een topteam en dan verwacht je wel iets he.
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

zeph

#17
Citaat van: Beco op 27 april 2009 - 10:24:13
Citaat van: zeph op 27 april 2009 - 10:04:18
Citaat van: Burorri op 26 april 2009 - 22:12:39
Citaat van: zeph op 26 april 2009 - 22:05:00
Nogmaals, het gaat NIET over wie de SLECHTSTE coureur is, maar de MEEST OVERSCHATTE. Niemand heeft een hoge pet op van Piquet, dus overschat is hij zeker niet. ik vind dat deze vijf hoger worden aangeslagen dan hun prestaties op het circuit rechtvaardigen.

Mwuah ok, nu niet meer. Maar hij kwam best wel met wat hoge verwachtingen binnen 2007. Maar goed Heikki is dan toch net het zelfde paket?
Citaat van: Beco op 27 april 2009 - 09:59:48
Heidfeld, Staat er ook niet in. Maar is destijds binnengehaald als het nieuwe godenkind en dat heeft allesbehalve waargemaakt.
Magnussen lang geleden is nog zo'n voorbeeld.
Eigenlijk kan je de lijst zo lang maken als je wil.

Heren, het gaar niet over 2007 of destijds, maar over DIT seizoen. Niemand verwacht iets van Piquet en iedereen weet ondertussen wel dat Heidfeld ergens in de middenmoot meedraait. Die is geen champ maar sprokkelt toch gewoon z'n puntjes bij elkaar.

Dan had jeje vraag iets duidelijker moeten omschrijven.  ;)


De vraag luidt: wie is de meest overschatte coureur van dit seizoen? Hoeveel duidelijker had u het willen hebben?

sloggerke

Schumacher! Maar op twee wielen dan.
;D

RadioActiveMan

Citaat van: zeph op 27 april 2009 - 11:34:22
Citaat van: Beco op 27 april 2009 - 10:24:13
Citaat van: zeph op 27 april 2009 - 10:04:18
Citaat van: Burorri op 26 april 2009 - 22:12:39
Citaat van: zeph op 26 april 2009 - 22:05:00
Nogmaals, het gaat NIET over wie de SLECHTSTE coureur is, maar de MEEST OVERSCHATTE. Niemand heeft een hoge pet op van Piquet, dus overschat is hij zeker niet. ik vind dat deze vijf hoger worden aangeslagen dan hun prestaties op het circuit rechtvaardigen.

Mwuah ok, nu niet meer. Maar hij kwam best wel met wat hoge verwachtingen binnen 2007. Maar goed Heikki is dan toch net het zelfde paket?
Citaat van: Beco op 27 april 2009 - 09:59:48
Heidfeld, Staat er ook niet in. Maar is destijds binnengehaald als het nieuwe godenkind en dat heeft allesbehalve waargemaakt.
Magnussen lang geleden is nog zo'n voorbeeld.
Eigenlijk kan je de lijst zo lang maken als je wil.

Heren, het gaar niet over 2007 of destijds, maar over DIT seizoen. Niemand verwacht iets van Piquet en iedereen weet ondertussen wel dat Heidfeld ergens in de middenmoot meedraait. Die is geen champ maar sprokkelt toch gewoon z'n puntjes bij elkaar.

Dan had jeje vraag iets duidelijker moeten omschrijven.  ;)

De vraag luidt: wie is de meest overschatte coureur van dit seizoen? Hoeveel duidelijker had u het willen hebben?

Als je de keuze beperkt tot 5 van de 20. Als je al 3/4de van het veld uitsluit heb je het helemaal niet over dit seizoen maar over die speifieke coureurs!
Aangezien ze alle 5 ook al meer dan 2 seizoenen meedraaien vind ik het te beperkt om enkel over dit seizoen te spreken.
De titel van jou topic is wel "Meest overschatte coureur" en daar staat nergens "dit seizoen". Heb de vraag boven de keuzes ook niet meer gelezen.

Maar goed, veen goeie vrienden.  ;)

TurboBoost


Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: Toyoda op 27 april 2009 - 10:15:55


Stomme lijst trouwens...
Als we het over overschatte coureurs hebben van dit seizoen?
Massa? Kimi? Hamilton? Alonso? 3 wereldkampioenen met hoeveel punten?????
Samen hebben ze 16 punten! 16!


Neen Kubica en Kovalainen zijn de enigste wat in dat rijtje horen te staan.
Met alle respect, maar heb jij gezien in welke vorm de auto van die coureurs is? Die hebben dus de auto echt niet om iets mee te kunnen. Raikkonen en Hamilton hebben nu echt goed in de punten gereden met een trage auto. Massa was in China goed op weg en Alonso had wel P2 in China. Nee, wat je nu zegt is kul.

Kubica hoort er in mijn ogen niet bij, de BMW is niet goed genoeg.
Trotse vader van Rosalie(L)

Toyoda

Haa dan moeten we het eens hebben over de meest overschatte auto van dit jaar.
En als Kubica er niet bij hoort dan Kovalainen ook niet want dat is ook een slechte auto.
Wereldkampioenen mogen dus slecht rijden want ze hebben een slechte auto...
P6 is goed in de punten voor een wereldkampioen??? Sinds wanneer is P6 goed voor een topteam? 3 puntjes...
Dus ze rijden precies op de plaatsen waar jij ze verwachte op het begin van het seizoen??

Nu ja dan is de meest overschatte coureur Button!
Bij verre, want hij heeft een veeeeeel te goede auto en daarmee had hij 4 overwinningen moeten hebben ipv 3.
Ik denk toch wel dat de meesten die 3 wereldkampioenen hoger schatten aan het begin van het seizoen dan dat ze nu doen he?
Ik zou het topic ook de meest onderschatte coureur genoemd hebben.
Daar kun je wat mee.
Dat er slechte auto zijn dat is nu eenmaal zo ik verwachte Hamilton en co hoger in dan dat ze nu staan.
Ik had ze overschat blijkbaar.

The only thing that gets me out of bed is a good nap!


F_A_Diaz

Ik denk dat Kovalainen toch wel hoger aangeslagen wordt dan hetgeen hij nu eigenlijk heeft laten zien.

Het zal best een redelijk snelle coureur zijn maar ik snap niet waarom hij bij McLaren rijdt, tenzij ze een soort van tweede Coulthard zochten die Hamilton niet in de wielen zou rijden, net zoals Coulthard dat niet bij Hakkinen deed.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Ferrari 2010

Volgens mij is geen van deze rijders overschat. Kubica is goed, ook Rosberg en Sutil zijn aardige rijders maar niets bijzonder, Glock had ik eerder onderschat en Heiki, dat was toch meteen duidelijk dat dat geen supertalent is?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Eric

Citaat van: Toyoda op 27 april 2009 - 16:00:55
Haa dan moeten we het eens hebben over de meest overschatte auto van dit jaar.
En als Kubica er niet bij hoort dan Kovalainen ook niet want dat is ook een slechte auto.
Wereldkampioenen mogen dus slecht rijden want ze hebben een slechte auto...
P6 is goed in de punten voor een wereldkampioen??? Sinds wanneer is P6 goed voor een topteam? 3 puntjes...
Dus ze rijden precies op de plaatsen waar jij ze verwachte op het begin van het seizoen??

Nu ja dan is de meest overschatte coureur Button!
Bij verre,
want hij heeft een veeeeeel te goede auto en daarmee had hij 4 overwinningen moeten hebben ipv 3.
Ik denk toch wel dat de meesten die 3 wereldkampioenen hoger schatten aan het begin van het seizoen dan dat ze nu doen he?
Ik zou het topic ook de meest onderschatte coureur genoemd hebben.
Daar kun je wat mee.
Dat er slechte auto zijn dat is nu eenmaal zo ik verwachte Hamilton en co hoger in dan dat ze nu staan.
Ik had ze overschat blijkbaar.




toegegeven, Button heeft geen slechte wagen...maar om de wagen te bestempelen zoals jij gaat wel ver, bekijk gewoon eens de tijden ... de tijden hebben in jaren nog niet zo kort bij elkaar gelegen als nu.
Button is altijd een goede piloot geweest, hij zat gewoon in de verkeerde wagens.
Bekijk Button zijn loopbaan eens en kijk eens hoeveel keer dat hij door eigen fout van de baan ging, vergelijk dat nu eens met Massa, Kimi, Rosberg, Kubica en zo voort...

Folkert

Citaat van: TurboBoost op 27 april 2009 - 16:19:24
Citaat van: Burorri op 27 april 2009 - 11:59:03
Citaat van: TurboBoost op 27 april 2009 - 11:53:44
Hamilton
En nu serieus?

Dat is serieus
Krijg meer idee dat dit haat/jaloezie opmerking is. Hamilton overschat vinden is een serieuze miskijk op de F1. ?Staat niet eens een beargumentatie bij. Maar goed.


@Toyoda: Kom op, je weet zelf dat dat ook onzin is wat je daar zegt.  Ok, ze hebben niet elke race heel sterk gereden, maar als de auto niet goed is, kan de rijder er ook niet veel meer mee. Maakt ze dus geen slechte coureur.

En ja, ze rijden precies waar ik ze had verwacht. Iig Massa en Kimi dan. Hamilton had ik iets meer naar achteren verwacht.
Trotse vader van Rosalie(L)

Toyoda

Citaat van: Eric op 27 april 2009 - 16:57:39
Citaat van: Toyoda op 27 april 2009 - 16:00:55
Haa dan moeten we het eens hebben over de meest overschatte auto van dit jaar.
En als Kubica er niet bij hoort dan Kovalainen ook niet want dat is ook een slechte auto.
Wereldkampioenen mogen dus slecht rijden want ze hebben een slechte auto...
P6 is goed in de punten voor een wereldkampioen??? Sinds wanneer is P6 goed voor een topteam? 3 puntjes...
Dus ze rijden precies op de plaatsen waar jij ze verwachte op het begin van het seizoen??

Nu ja dan is de meest overschatte coureur Button!
Bij verre,
want hij heeft een veeeeeel te goede auto en daarmee had hij 4 overwinningen moeten hebben ipv 3.
Ik denk toch wel dat de meesten die 3 wereldkampioenen hoger schatten aan het begin van het seizoen dan dat ze nu doen he?
Ik zou het topic ook de meest onderschatte coureur genoemd hebben.
Daar kun je wat mee.
Dat er slechte auto zijn dat is nu eenmaal zo ik verwachte Hamilton en co hoger in dan dat ze nu staan.
Ik had ze overschat blijkbaar.




toegegeven, Button heeft geen slechte wagen...maar om de wagen te bestempelen zoals jij gaat wel ver, bekijk gewoon eens de tijden ... de tijden hebben in jaren nog niet zo kort bij elkaar gelegen als nu.
Button is altijd een goede piloot geweest, hij zat gewoon in de verkeerde wagens.
Bekijk Button zijn loopbaan eens en kijk eens hoeveel keer dat hij door eigen fout van de baan ging, vergelijk dat nu eens met Massa, Kimi, Rosberg, Kubica en zo voort...

Ironie mijn beste vriend :)
Ik bedoel maar, het gaat over de coureurs.
dat ze een slechte auto hebben kunnen ze niks aan doen.
En ik doel meer op de keuze opties die ik nergens op vind trekken.
Zoals sutil er tussen staat, die kan niks bewijzen.
Ik kan hem niet overschatten met dat wrak van een auto waar hij in rijdt.
The only thing that gets me out of bed is a good nap!