Meest overschatte coureur

Gestart door zeph, 26 april 2009 - 21:56:35

« vorige - volgende »

Wie is de meest overschatte coureur van dit seizoen?

Nico Rosberg
3 (17.6%)
Robert Kubica
2 (11.8%)
Heiki Kovalainen
12 (70.6%)
Timo Glock
0 (0%)
Adrian Sutil
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 14

zeph

Ik zet deze poll aan omdat ik het gejubel van de pers over Rosberg zat ben. Waarom hij nog steeds zo bewierookt wordt is mij een raadsel, zijn resultaten van vorig jaar en nu weer dit jaar geven absoluut geen aanleiding daartoe. Ik zeg niet dat hij geen goede rijder is, maar hij wordt absoluut hoger aangeslagen in de pers dan zijn prestaties waarborgen.

Enzo

`Heb op Heiki gestemd, de andere vier coureurs in je poll schat ik sneller in.

Folkert

Waar is Piquet?

Sutil vind ik overigens niet sneller denk ik dank Heikki.Zelf weet ik niet eigenlijk. Zat ook wel aan Heikki te denken, want hij kwam met veel bombarie binnen maar presteerd vrij weinig. Net als Piquet.
Trotse vader van Rosalie(L)

zeph

Nogmaals, het gaat NIET over wie de SLECHTSTE coureur is, maar de MEEST OVERSCHATTE. Niemand heeft een hoge pet op van Piquet, dus overschat is hij zeker niet. ik vind dat deze vijf hoger worden aangeslagen dan hun prestaties op het circuit rechtvaardigen.

Vettelredbull

Citaat van: Burorri op 26 april 2009 - 22:02:03
Waar is Piquet?

Sutil vind ik overigens niet sneller denk ik dank Heikki.Zelf weet ik niet eigenlijk. Zat ook wel aan Heikki te denken, want hij kwam met veel bombarie binnen maar presteerd vrij weinig. Net als Piquet.

Piquet word niet overschat hoor. iedereen weet nu tog wel dat hij niet het racetalent van zn Pa heeft. Hij gaat het seizoen dan ook niet afmaken denk ik.

Folkert

Citaat van: zeph op 26 april 2009 - 22:05:00
Nogmaals, het gaat NIET over wie de SLECHTSTE coureur is, maar de MEEST OVERSCHATTE. Niemand heeft een hoge pet op van Piquet, dus overschat is hij zeker niet. ik vind dat deze vijf hoger worden aangeslagen dan hun prestaties op het circuit rechtvaardigen.

Mwuah ok, nu niet meer. Maar hij kwam best wel met wat hoge verwachtingen binnen 2007. Maar goed Heikki is dan toch net het zelfde paket?
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Rosberg zit wel veel potentie in, denk ik. Daar komt het nog wel uit, dit jaar nog verwacht ik.
Kubica is gewoon goed en die heeft dit jaar een auto van niks. China aquaplaning, in Bahrein ruïneerde zijn teamgenoot zijn race.
Kovalainen is mijn keuze. Hij weet het in de goede McLaren niet waar te maken, kan duidelijk niet zoveel uit de wagen halen als Hamilton. In Maleisië een domme fout in de 1e ronde. In Australië heb ik het niet meegekregen. In China overigens wel een zeer solide race, maar nu weer onzichtbaar.
Glock is een goede coureur, had vandaag niet het geluk mee. Ik verwacht dat hij zijn overwinning dit jaar echt nog wel pakt.
Sutil moet nog leren presteren onder druk, maar als dat gaat dan zie ik in Sutil een constante subtopper.

Forza F1

Denk niet dat deze coureurs "overschat" worden... zou eerder bij Piquet / Nakajima het geval zijn...

scho0634

Citaat van: zeph op 26 april 2009 - 22:05:00
Nogmaals, het gaat NIET over wie de SLECHTSTE coureur is, maar de MEEST OVERSCHATTE. Niemand heeft een hoge pet op van Piquet, dus overschat is hij zeker niet. ik vind dat deze vijf hoger worden aangeslagen dan hun prestaties op het circuit rechtvaardigen.

Dat heb ik nou met Kubica. En die zet je er dan weer niet bij. Die wordt geregeld bewierookt als toprijder, en dat is ie bij lange na niet.

zeph

Citaat van: 0634 op 27 april 2009 - 07:08:03
Citaat van: zeph op 26 april 2009 - 22:05:00
Nogmaals, het gaat NIET over wie de SLECHTSTE coureur is, maar de MEEST OVERSCHATTE. Niemand heeft een hoge pet op van Piquet, dus overschat is hij zeker niet. ik vind dat deze vijf hoger worden aangeslagen dan hun prestaties op het circuit rechtvaardigen.

Dat heb ik nou met Kubica. En die zet je er dan weer niet bij. Die wordt geregeld bewierookt als toprijder, en dat is ie bij lange na niet.

Vriend, je hebt het niet goed gelezen. Kubica staat als tweede op de lijst.

RadioActiveMan

Heidfeld, Staat er ook niet in. Maar is destijds binnengehaald als het nieuwe godenkind en dat heeft allesbehalve waargemaakt.
Magnussen lang geleden is nog zo'n voorbeeld.
Eigenlijk kan je de lijst zo lang maken als je wil.

zeph

Citaat van: Burorri op 26 april 2009 - 22:12:39
Citaat van: zeph op 26 april 2009 - 22:05:00
Nogmaals, het gaat NIET over wie de SLECHTSTE coureur is, maar de MEEST OVERSCHATTE. Niemand heeft een hoge pet op van Piquet, dus overschat is hij zeker niet. ik vind dat deze vijf hoger worden aangeslagen dan hun prestaties op het circuit rechtvaardigen.

Mwuah ok, nu niet meer. Maar hij kwam best wel met wat hoge verwachtingen binnen 2007. Maar goed Heikki is dan toch net het zelfde paket?
Citaat van: Beco op 27 april 2009 - 09:59:48
Heidfeld, Staat er ook niet in. Maar is destijds binnengehaald als het nieuwe godenkind en dat heeft allesbehalve waargemaakt.
Magnussen lang geleden is nog zo'n voorbeeld.
Eigenlijk kan je de lijst zo lang maken als je wil.

Heren, het gaar niet over 2007 of destijds, maar over DIT seizoen. Niemand verwacht iets van Piquet en iedereen weet ondertussen wel dat Heidfeld ergens in de middenmoot meedraait. Die is geen champ maar sprokkelt toch gewoon z'n puntjes bij elkaar.

Toyoda

#12
Ik vind niet dat Timo Glock hierbij hoort hoor.
Is niet binnengehaald als de man die Toyota vooraan gaat zetten.
Het was duidelijk dat Toyota een lange termijn voor ogen had om hem goed in te werken in het team.
Heeft vorig jaar duidelijk laten zien wat hij kan.
Eerste races waren niks maar tegen het einde bijna zo snel als zijn teamgenoot.
Ook dit jaar doet hij het goed met een podiumplaats en een paar sterke races! op Bahrein na dan, dat was gewoon slecht.
Ik stemde op Kovalainen!
Als je bij McLaren rijdt dan moet je wat kunnen!
Het is net alsof ze bij hem kruipolie tanken! zo gaat hij over het circuit!
Ik ga dit jaar voor de wereldtitel was zijn spraak begin van het seizoen.
En waar is hij?
Nee ik weet niet wat die bij McLaren doet...

Rosberg is bij vlagen erg snel maar ik denk dat dat aan de Williams ligt. Het is geen auto voor elk circuit.
En Sutil? Wat kan die nu in hemelsnaam laten zien in dat speelgoed autootje??? Maar als het regent gaat hij als een trein!
Hij heeft veel pech gehad in Monaco en in China.
Die positie kon hij niet houden met zo een slechte auto maar hij reed maar mooi 6de.
Kan me ook niet voor de geest halen dat er ooit gezegd is dat Sutil een mirakel was...
Een geweldig regenrijder is er gezegd geweest en ja dat is hij.

Stomme lijst trouwens...
Als we het over overschatte coureurs hebben van dit seizoen?
Massa? Kimi? Hamilton? Alonso? 3 wereldkampioenen met hoeveel punten?????
Samen hebben ze 16 punten! 16!

Wat verwachte jij dan dit seizoen van Sutil? dat hij podiums ging pakken?
Ik niet hoor! Ik verwacht niet eens een puntje van Force India.
Wie er echt tegenvalt dit jaar is Bourdais na zijn einde van vorig jaar had ik wel wat meer verwacht van hem.
Ik had zeker niet verwacht dat hij achter Buemi zou staan. Dat is misschien wel de meest onderschatte coureur van dit seizoen?

Neen Kubica en Kovalainen zijn de enigste wat in dat rijtje horen te staan.
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

scho0634

Citaat van: zeph op 27 april 2009 - 09:59:32
Citaat van: 0634 op 27 april 2009 - 07:08:03
Citaat van: zeph op 26 april 2009 - 22:05:00
Nogmaals, het gaat NIET over wie de SLECHTSTE coureur is, maar de MEEST OVERSCHATTE. Niemand heeft een hoge pet op van Piquet, dus overschat is hij zeker niet. ik vind dat deze vijf hoger worden aangeslagen dan hun prestaties op het circuit rechtvaardigen.

Dat heb ik nou met Kubica. En die zet je er dan weer niet bij. Die wordt geregeld bewierookt als toprijder, en dat is ie bij lange na niet.

Vriend, je hebt het niet goed gelezen. Kubica staat als tweede op de lijst.
Oeps...  :-[


RadioActiveMan

Citaat van: zeph op 27 april 2009 - 10:04:18
Citaat van: Burorri op 26 april 2009 - 22:12:39
Citaat van: zeph op 26 april 2009 - 22:05:00
Nogmaals, het gaat NIET over wie de SLECHTSTE coureur is, maar de MEEST OVERSCHATTE. Niemand heeft een hoge pet op van Piquet, dus overschat is hij zeker niet. ik vind dat deze vijf hoger worden aangeslagen dan hun prestaties op het circuit rechtvaardigen.

Mwuah ok, nu niet meer. Maar hij kwam best wel met wat hoge verwachtingen binnen 2007. Maar goed Heikki is dan toch net het zelfde paket?
Citaat van: Beco op 27 april 2009 - 09:59:48
Heidfeld, Staat er ook niet in. Maar is destijds binnengehaald als het nieuwe godenkind en dat heeft allesbehalve waargemaakt.
Magnussen lang geleden is nog zo'n voorbeeld.
Eigenlijk kan je de lijst zo lang maken als je wil.

Heren, het gaar niet over 2007 of destijds, maar over DIT seizoen. Niemand verwacht iets van Piquet en iedereen weet ondertussen wel dat Heidfeld ergens in de middenmoot meedraait. Die is geen champ maar sprokkelt toch gewoon z'n puntjes bij elkaar.

Dan had jeje vraag iets duidelijker moeten omschrijven.  ;)