Man van de race Bahrain

Gestart door zeph, 26 april 2009 - 16:15:59

« vorige - volgende »

Wie reed vandaag zijn beste race?

Jenson Button
Sebastian Vettel
Jarno Trulli
Lewis Hamilton
Rubens Barichello
Kimi Raikkonen
Timo Glock
Fernando Alonso
Mark Webber

Toyoda

Button
Toyota erg slecht!
Ik kan de strategie wel begrijpen omdat ze de zachte banden niet vertrouwden.
Maar het was gewoon slecht, en Glock viel erg tegen deze keer...
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

RadioActiveMan

Button, maar had net zo goed Vettel, Barrichello, Hamilton of Webber kunnen pakken.

waard500

Ik ga voor Hamilton! Ik vind hem erg sterk..hij laat zien in een mindere auto ook goede dingen te kunnen doen. Ik ben benieuwd waartoe hij nog in staat is dit seizoen.

Daarnaast vond ik Toyota niet erg slecht. natuurlijk zijn ze terug gevallen...maar dat kan na een lichte kwalificatie. Glock viel mij voornamelijk tegen. Ik vond Trulli sterk verdedigen met de harde banden.

Button was erg sterk, hij is vele malen beter dan Barri (die nu alweer klaagt over pech enzo. Button heeft volgens hem alleen maar geluk).
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Toyoda

Citaat van: waard500 op 27 april 2009 - 10:37:47
Ik ga voor Hamilton! Ik vind hem erg sterk..hij laat zien in een mindere auto ook goede dingen te kunnen doen. Ik ben benieuwd waartoe hij nog in staat is dit seizoen.

Daarnaast vond ik Toyota niet erg slecht. natuurlijk zijn ze terug gevallen...maar dat kan na een lichte kwalificatie. Glock viel mij voornamelijk tegen. Ik vond Trulli sterk verdedigen met de harde banden.

Button was erg sterk, hij is vele malen beter dan Barri (die nu alweer klaagt over pech enzo. Button heeft volgens hem alleen maar geluk).

Ik vond het wel al dom om op de hardere banden te gaan rijden, vooral omdat ze zo snel waren op de zachte.
Toen iedereen vervolgens op de zachtere banden verder ging wist ik la dat het niks meer werd.
Trulli reed sterk idd. Maar Glock viel serieus tegen.
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

F_A_Diaz

Vond Vettel wel sterk rijden, nam ook het meeste risico.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

RadioActiveMan


sloggerke


Hawthorn2

Citaat van: Luc. op 26 april 2009 - 16:21:55
Raikkonen :).
Piquet zat ook ver, ver boven zijn gemiddelde race.
Kimi heeft een mooi resultaat neergezet. Met een beetje meer geluk, had ie zelfs nog een puntje meer gesprokkeld. :)
Verder heb ik ook genoten van het gevecht dat Piquet geleverd heeft.

waard500

Wie stemt er nou op Barri? Als er iemand dit jaar tegenvalt..dan is hij het wel. Hij wordt helemaal zoek gereden door Button!
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Supermariobros

Citaat van: waard500 op 28 april 2009 - 18:08:49
Wie stemt er nou op Barri? Als er iemand dit jaar tegenvalt..dan is hij het wel. Hij wordt helemaal zoek gereden door Button!

Precies, en dan durft hij nog te beweren dat hij geen geluk heeft.

TheIceman

Het schijnt in ieder geval dat (ik dacht in China) in de eerste 20 ronden maar 3 van de 4 remschijven bij Rubens werkten, desondanks niet een erg goed excuus, zet iemand anders in die auto!

RadioActiveMan

Barrichello rijdt toch nog altijd redelijk goed met die wagen voor een coureur die eigenlijk al op pensioen had moeten zijn.
Hij staat gdvrdmm 2de in de WKstand wie zijn wij dan om te zeggen dat hij zijn best niet doet?
Ok, hij moet niet klagen maar hij verdient op deze moment meer krediet dan hij krijgt.

Ferrari 2010

Citaat van: Luc. op 29 april 2009 - 12:05:27
Het schijnt in ieder geval dat (ik dacht in China) in de eerste 20 ronden maar 3 van de 4 remschijven bij Rubens werkten, desondanks niet een erg goed excuus, zet iemand anders in die auto!
Geen goed excuus? Ik denk dat je het niet wil meemaken dat één van je remschijven op een F1 wagen in volle race niet werkt! Je wagen is dan volledig uit ballans tijdens het remmen én je hebt een vierde minder remkracht. Rubens is geen topper inderdaad, maar wel een goede de piloot. Button voor WK en Rubens om de rest wat punten af te snoepen. 
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Excuseer, ik had me anders moeten omschrijven. Ik wilde hiermee zeggen dat in Bahrein dit erger geweest zou zijn ;).

Ferrari 2010

Citaat van: Luc. op 29 april 2009 - 13:09:59
Excuseer, ik had me anders moeten omschrijven. Ik wilde hiermee zeggen dat in Bahrein dit erger geweest zou zijn ;).
Ik denk dat het in China net erger zou zijn. In de regen én lange rechte stukken waarna je dus hard moet afremmen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.