GP van China

Gestart door Supermariobros, 11 april 2009 - 17:20:05

« vorige - volgende »

TheIceman

Kijkcijfers GP van China'

Kwalificatie
07.55 - 133.000
14.07 - 108.000

Race
08.56 - 506.000
13.06 - 195.000

scho0634

Citaat van: robbert op 19 april 2009 - 23:29:08
Citaat van: 0634 op 19 april 2009 - 23:02:05
Het zou natuurlijk wel heel achterlijk zijn om na 3 races te besluiten om het seizoen op te geven he.

Gutgutgut er wordt eens niet op kop gereden....

het gaat hier niet om op kop te rijden, maar ferrari zit wel al 3 races zonder punten hé
en als men ziet dat ze de teams vooraan niet meer kunnen inhalen en dat ze toch maar telkens in de middennoot zullen zitten, dan is het toch beter om al eens te kijken naar seizoen 2010, alé Ferrari toch é
Moet je kijken hoelang het seizoen nog duurt. Beetje triest om nu de handdoek in de ring te gooien.

robbert

Citaat van: 0634 op 20 april 2009 - 22:03:56
Citaat van: robbert op 19 april 2009 - 23:29:08
Citaat van: 0634 op 19 april 2009 - 23:02:05
Het zou natuurlijk wel heel achterlijk zijn om na 3 races te besluiten om het seizoen op te geven he.

Gutgutgut er wordt eens niet op kop gereden....

het gaat hier niet om op kop te rijden, maar ferrari zit wel al 3 races zonder punten hé
en als men ziet dat ze de teams vooraan niet meer kunnen inhalen en dat ze toch maar telkens in de middennoot zullen zitten, dan is het toch beter om al eens te kijken naar seizoen 2010, alé Ferrari toch é
Moet je kijken hoelang het seizoen nog duurt. Beetje triest om nu de handdoek in de ring te gooien.

als het niet lukt, dan lukt het niet hé, dan is het toch beter om te beginnen aan 2010

Folkert

Citaat van: robbert op 20 april 2009 - 23:03:24
Citaat van: 0634 op 20 april 2009 - 22:03:56
Citaat van: robbert op 19 april 2009 - 23:29:08
Citaat van: 0634 op 19 april 2009 - 23:02:05
Het zou natuurlijk wel heel achterlijk zijn om na 3 races te besluiten om het seizoen op te geven he.

Gutgutgut er wordt eens niet op kop gereden....

het gaat hier niet om op kop te rijden, maar ferrari zit wel al 3 races zonder punten hé
en als men ziet dat ze de teams vooraan niet meer kunnen inhalen en dat ze toch maar telkens in de middennoot zullen zitten, dan is het toch beter om al eens te kijken naar seizoen 2010, alé Ferrari toch é
Moet je kijken hoelang het seizoen nog duurt. Beetje triest om nu de handdoek in de ring te gooien.

als het niet lukt, dan lukt het niet hé, dan is het toch beter om te beginnen aan 2010
En dat is na 3races al te zeggen dat het niet lukt? Ok, het ziet er niet naar uit dat ze het redden, maar 3 races is wel heel erg vroeg hoor.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: robbert op 20 april 2009 - 23:03:24
Citaat van: 0634 op 20 april 2009 - 22:03:56
Citaat van: robbert op 19 april 2009 - 23:29:08
Citaat van: 0634 op 19 april 2009 - 23:02:05
Het zou natuurlijk wel heel achterlijk zijn om na 3 races te besluiten om het seizoen op te geven he.

Gutgutgut er wordt eens niet op kop gereden....

het gaat hier niet om op kop te rijden, maar ferrari zit wel al 3 races zonder punten hé
en als men ziet dat ze de teams vooraan niet meer kunnen inhalen en dat ze toch maar telkens in de middennoot zullen zitten, dan is het toch beter om al eens te kijken naar seizoen 2010, alé Ferrari toch é
Moet je kijken hoelang het seizoen nog duurt. Beetje triest om nu de handdoek in de ring te gooien.

als het niet lukt, dan lukt het niet hé, dan is het toch beter om te beginnen aan 2010
Koppies hangen wel heel snel in Italie zeg...

leproffesseur

Ze zijn gewoon slim denk ik!
Om nu nog een wiinnende wagen te krijgen zullen
ze veel geluk nodig hebben en als ze al aan volgend jaar
beginnenen kunnen ze misschien opnieuw voor de titel gaan.
Wanneer er radicale veranderingen gebeuren is ferrari meestal
minder sterk en volgend jaar is minder het geval dus heef ik ze gelijk.
Geen garantie dat het lukt maar dit jaar wordt toch niks.

F_A_Diaz

Ik denk dat Ferrari zsm een aangepaste diffuser op die auto gooit en dan gaat kijken waar ze staan. Je moet niet vergeten dat Ferrari al wel een redelijk werkend KERS systeem heeft, dat moeten ze proberen om te buigen in hun voordeel. Als ze geluk hebben met hun diffuser ontwerp en dat werkt meteen goed op de auto dan zie ik ze halverwege het seizoen wel weer races winnen. Wordt die diffuser ook weer fiasco dan kunnen ze misschien beter nadenken over volgend seizoen.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

robbert

dat gaan ze mss proberen hé in spanje. En als ze dan zien dat het niet gaat lukken, dan gaan ze 2009 laten vallen en voor 2010 gaan, wat in hun voordeel kan spelen volgend seizoen

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 21 april 2009 - 13:49:24
Ik denk dat Ferrari zsm een aangepaste diffuser op die auto gooit en dan gaat kijken waar ze staan. Je moet niet vergeten dat Ferrari al wel een redelijk werkend KERS systeem heeft, dat moeten ze proberen om te buigen in hun voordeel. Als ze geluk hebben met hun diffuser ontwerp en dat werkt meteen goed op de auto dan zie ik ze halverwege het seizoen wel weer races winnen. Wordt die diffuser ook weer fiasco dan kunnen ze misschien beter nadenken over volgend seizoen.
Voor zo ver ik weet is het KERS bij Ferrari een ramp. Kimi heeft tot nu toe alleen nog maar problemen er mee gehad. En in China reed hij er niet eens mee. Van Massa weet ik eigenlijk niet.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Massa zei dat het beter ging met KERS.

Folkert

Citaat van: Luc. op 21 april 2009 - 15:53:56
Massa zei dat het beter ging met KERS.
Ok, dat wist ik niet. Dacht dat het KERS bij niemand er op zat van Ferrari omdat het te slecht werkt. En dan bedoel ik slecht als in betrouwbaarheid.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Ja, Ferrari wilde kijken hoe het zou gaan zonder. Niet erg goed dus.

Folkert

Citaat van: Luc. op 21 april 2009 - 16:09:21
Ja, Ferrari wilde kijken hoe het zou gaan zonder. Niet erg goed dus.
Oh ok, had juist gehoord dat het KERS van Ferrari niet goed was volgens eigen zeggen en dat  ze daarom besloten niet te gebruiken. Maar goed komt beetje op zelfde neer.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Het was niet geheel betrouwbaar, daarom reden ze er niet mee afgelopen race, ze waren er wel sneller mee.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Raikkonen verklaarde overigens dat hij het verschil niet had gemerkt.