GP van China

Gestart door Supermariobros, 11 april 2009 - 17:20:05

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: 0634 op 18 april 2009 - 23:43:05
BMW zeker, die gaan wekelijks langzamer rijden lijkt het. Ferrari en McLaren kunnen wel voor de punten gaan. McLaren kan zelfs morgen nog wel eens verassen.
Lewis is loei zwaar, die kan nog wel eens podium pakken. Vettel, Webber en Alonso zie ik terug vallen. Kimi....Geen idee eigenlijk. Minder goed dan ik had verwacht dit jaar, maar volgens mij is die auto best slecht. Iig slechter dan de meeste mensen denken. Massa, was maar 2tiende langzamer dan Kimi en miste zo de q3. Massa gaat iig zware race te gemoed. Button en Rubens komen denk ik sterk naar voren, maar toch(ook al zei ik net van niet:P) kan Vettel nog eens iets leuks doen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Iemand een goede online site voro het kijken van de GP?
mijn tv is beetje gaar en kan geen kanalen meer ontvangen. :( >:( :'(
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

#107
Volgens mij stond in het topic van Australië een link?

Laatste gokje:
1. Hamilton
2. Raikkonen
3. Buemi

::) :)

Hee, het is daar best nat :)

Lewis op full wets (geen bad memories voor Lewis) en vele anderen ook. Nakajima op inters.

Folkert

Australie al gekeken, maar geen goede link helaas :(
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Citaat van: Burorri op 19 april 2009 - 08:38:04
Australie al gekeken, maar geen goede link helaas :(
Misschien eens googelen op live stream Formula 1. Daar vind je meestal wel iets tussen de betaalde dingen door.


TheIceman

2 PM      Cloudy   20°   20°   30 km/hr S   77%   30%   2
5 PM      Showers   18°   18°   39 km/hr SSE   82%   85%   0

Laatste procenten is de regenkans :)

Ferrari 2010

Lewis en Kimi mogen dan wel zwaar staan, met die regen weet je nooit wanneer je moet pitten. Als ze starten op full wets terwijl het niet meer regent, dan kan het zijn dat wie na 12 laps pit en op intermediates gaat, in het voordeel is. Regen maakt alles anders, ik voorspel dat de winnaar van deze race niet op de eerste rij staat.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Start achter de SC.

meatball

Citaat van: Luc04 op 19 april 2009 - 08:53:06
Start achter de SC.
Spijtig de start is gewoonlijk het moment van de race.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TheIceman

Mooi! SC in this lap!

Tim C

Dat KERS gedoe is toch lachen... Een knopje indrukken en je bent untouchable... Belachelijk...

meatball

Massa in de regen top :)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Massa verbaasd me zeker, niet verwacht.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Massa snel inderdaad, Kimi speelt het op zeker. Lewis ook snel, maar zeker niet foutloos.
Mijn grootste bekommernis: welke idioot is er verantwoordelijk voor het uitsturen van die SC? Die moet de eerste oppikken, niet zomaar iemand die er net aankomt! Stel nu dat hij Vettel had opgepikt, dan hadden de Brawns rustig kunnen gaan pitten én eerst blijven. Belachelijk hoe ze blijven blunderen met die SC!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman