Man Of The Race Maleisië

Gestart door TheIceman, 05 april 2009 - 13:36:35

« vorige - volgende »

Wie verdient de halve punten van de Man Of The Race?

Button
6 (23.1%)
Heidfeld
0 (0%)
Glock
16 (61.5%)
Trulli
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Hamilton
3 (11.5%)
Rosberg
1 (3.8%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

scho0634


Folkert

Ferrari en Mclaren zullen in China ook een Diffuser hebben en ik denk dat Mclaren het beter voor elkaar gaat krijgen dan Ferrari. Ferrari mist behoorlijk wat en denk dat het een heel groot deel te maken heeft met te veel Italianen aan de macht.

Ik kies nu definitief voor Glock. Hoewel de banden hem het voordeel gaven, deed hij het s uper.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

McLaren mist duidelijk meer dan Ferrari, hun auto is een stuk trager. Dat je zegt dat McLaren een betere diffuser gaat maken dan Ferrari, is een wilde gok die helemaal nergens op gebaseerd is.

Forza F1

Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 18:30:45
Ferrari mist behoorlijk wat en denk dat het een heel groot deel te maken heeft met te veel Italianen aan de macht.

Dat denk ik ook! Helaas zullen ze een gouden formule zoals die van Schumacher-Todt-Brawn nooit meer kunnen realiseren. Maar het is duidelijk dat er nu de verkeerde mensen aan het roer staan (Domenicalli). Ik vrees ook dat op dezelfde manier Withmarsh McLaren naar de vaantjes aan't helpen is.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 13:52:39
Glock, gegokt en gewonnen.
Akkoord, maar die gok kwam waarschijnlijk van Toyota, en niet van hemzelf :) Ik vind het moeilijk om een man van de race aan te duiden, ze hebben tot slot allemaal hun wagen heel gehouden tijdens die regen, eigenlijk op zich al een prestatie. Ik ga niet stemmen denk ik, niemand die er écht bovenuit springt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 18:31:51
McLaren mist duidelijk meer dan Ferrari, hun auto is een stuk trager. Dat je zegt dat McLaren een betere diffuser gaat maken dan Ferrari, is een wilde gok die helemaal nergens op gebaseerd is.
Puur qua snelheid mist Mclaren inderdaad meer dan Ferrari, maar ze doen het beter op de andere manier. Ze staan er en hadden nu wel paar punten meer gehad. (qua prestatie deden ze het zowieso beter.)

En ja  het is een (niet helemaal) Ongefundeerde gok dat Mclaren betere Deffuser in elkaar zal hebben. Maar de Motordeal met Brawn zou nog wel eens wat terug kunnen geven. En ja dat is heel onlogisch, maar toch.....
Trotse vader van Rosalie(L)

Niels_

Glock, zonder twijfel. Hoewel, nu ik aan vorig jaar Brazilië... (Nee hoor, just kidding :P )

Mogen er ook wat andere categorieën komen? ;D

Als die er toch komen krijgt Heikki Kovalainen de prijs met wie ik het meeste medelijden heb...

Enzo

Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 18:06:56
Hij is alleszins sneller dan de MP4/24 maar ze halen het er nog niet uit, in twee races die niet echt een gewoon verloop kenden. In China krijgen we waarschijnlijk een normale race, met een paar puntjes voor Ferrari en nul voor McLaren. Tenzij diffuserverhalen andere dingen doen.

Ja zo verwacht ik het ook, de Ferrari is zeker niet de langzaamste auto van het veld. Ik schat ze ongeveer op hetzelfde niveau als BMW op het moment, en sneller dan Mclaren en renault.
Strategisch zijn ze wel het slechtst op het moment, zoals Massa al zei zitten ze in een voor Ferrari ongewone situatie en de strategen moeten zich hier beter op gaan instellen.
Die actie met Kimi's regenbanden was gewoon een wanhoops daad die ook briljant goed had kunnen uitpakken, deed het helaas niet.....

waard500

Hmm Glock? Is dat zo fantastisch? Hij startte op plaats 3 en eindigt op plaats 3. Is de prestatie van Heidfeld niet veel knapper? Hij startte in het middenveld om uiteindelijk op plaats 2 te eindigen?
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

TheIceman

Glock & Toyota waren vandaag vooral tactisch heel erg sterk. De perfecte beslissingen op de perfecte momenten.

Toyoda

Heidfeld is 2de geworden door niet te pitten.
Hij heeft niks speciaals gedaan en zeker niks spectaculairs laten zien.
Hoe Glock al die andere voorbij sjeesde was toch mooi om te zien he :)
Ik denk niet dat ik Heidfeld echt in beeld heb gezien en dat ie plots 2de was.
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

scho0634

Heidfeld heeft uiteraard optimaal geprofiteerd van de omstandigheden. Dat is ook knap.

Al ga ik voor Glock, kan ik de prestatie van Heidfeld zeker waarderen.

RadioActiveMan

Glock, op de juiste banden op het juiste moment.

leproffesseur

Ik weet het niet want er is zoveel gebeurd.
Clock zeker al ben ik niet helemaal overtuigd.

Jasper

Citaat van: Toyoda op 06 april 2009 - 16:06:27
Heidfeld is 2de geworden door niet te pitten.
Hij heeft niks speciaals gedaan en zeker niks spectaculairs laten zien.
Hoe Glock al die andere voorbij sjeesde was toch mooi om te zien he :)
Ik denk niet dat ik Heidfeld echt in beeld heb gezien en dat ie plots 2de was.
Glock sjeesde die anderen voorbij omdat hij dankzij zijn banden vijf seconden (?) sneller was per ronde. Daar is op zich ook niks speciaals aan...