Man Of The Race Maleisië

Gestart door TheIceman, 05 april 2009 - 13:36:35

« vorige - volgende »

Wie verdient de halve punten van de Man Of The Race?

Button
6 (23.1%)
Heidfeld
0 (0%)
Glock
16 (61.5%)
Trulli
0 (0%)
Barrichello
0 (0%)
Webber
0 (0%)
Hamilton
3 (11.5%)
Rosberg
1 (3.8%)
Iemand anders, wie?
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 21

RadioActiveMan

Das waar, daar is niks speciaals aan.
De carrières van Schumacher, Senna, Prost, etc... waren ook niet zo speciaal omdat ze sneller reden dan de rest.
Heel de F1 heeft natuurlijk ook geen zin meer een paar man die sneller rijdt dan de rest, wat is daar nu aan.

scho0634

Die waren van zichzelf sneller dan anderen. Glock was sneller door de banden. Dat bedoelde Jasper.

RadioActiveMan

Weet ik wel, het klonk gewoon enorm stom.
Hij was net 5 seconden sneller dan de rest omdat hij en zijn team als enige de juiste keuzes hebben gemaakt op het juiste moment.
Dat feit maakt het speciaal genoeg voor mij.


DJKEVKE

Överduidelijk Glock voor mij, reed als een duivel.
Je krijgt geen hoofdpijn van drank maar van nadenken.

Folkert

Trouwens, als Glock er bij staat, waarom Kimi niet? Hij was een tijd lang toch nog echt wel de 2de snelste man op de baan. Maar helemaal goed kan ik het niet meer voor de geest halen.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

Citaat van: Burorri op 17 april 2009 - 01:11:37
Trouwens, als Glock er bij staat, waarom Kimi niet? Hij was een tijd lang toch nog echt wel de 2de snelste man op de baan. Maar helemaal goed kan ik het niet meer voor de geest halen.

Vraag dat maar aan Blunder Schumi.  ;D

TheIceman

Citaat van: Burorri op 17 april 2009 - 01:11:37
Trouwens, als Glock er bij staat, waarom Kimi niet? Hij was een tijd lang toch nog echt wel de 2de snelste man op de baan. Maar helemaal goed kan ik het niet meer voor de geest halen.

Ik heb de top 8 er in gezet, en een eventuele 'iemand anders' optie. Alleen mocht er iets erg speciaals gebeuren (raceleider voor 55 ronden en valt 3 ronden voor het einde met pech uit) zou ik die nog erbij zetten.
Glock haalde door zijn strategie het podium. Kimi kwam door zijn strategie ook dicht bij het podium. Alleen hij reed er spontaan langs, de pitbox in ::)