GP van Maleisie

Gestart door scho0634, 30 maart 2009 - 06:48:28

« vorige - volgende »

Wie wint er in Maleisie?

Button
16 (39%)
Barrichello
8 (19.5%)
Massa
6 (14.6%)
Raikkonen
2 (4.9%)
Kubica
1 (2.4%)
Heidfeld
0 (0%)
Hamilton
1 (2.4%)
Alonso
2 (4.9%)
Trulli
3 (7.3%)
Glock
1 (2.4%)
iemand anders....
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 35

scho0634

Flauwekul om te herstarten. Ze proberen de 75% te halen, maar dat zal niet meer lukken lijkt me.

Toyoda

Dat dacht ik ook al...
75% halen achter de safetycar...
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

scho0634

Het is gewoon voorbij. Button wint weer. Toyota pakt een boel (halve) punten. Leuke race. Helaas wat kort.

Jasper

Achter de SC naar de 75% zijn, zou eigenlijk richting "schandalig" hellen, vind ik. Niet aan 75% geraakt is niet aan 75% geraakt...

We gaan niet meer herstarten jongens... Een herstart moeten ze 10 minuten op voorhand aankondigen. Als ze dat nu doen, dan kunnen ze nog 2 minuten rijden of zo, dat is 1 ronde. Button-Glock-Heidfeld is het podium.

Bart VD

Waarom rijdt de helft van het veld dan nog?  De kans dat iemand achter de safety car uitvalt is redelijk klein, dua dan kan je vanaf P9 toch beter je motor sparen en meteen binnenkomen?
This space for rent

Bart VD

Race afgelopen, 2 op 2 voor Button.
This space for rent

dannymida834

Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 12:50:03
Als ze dat nu doen, dan kunnen ze nog 2 minuten rijden of zo, dat is 1 ronde. Button-Glock-Heidfeld is het podium.

De klok wordt toch altijd gestopt bij een rode vlag? Nurburgring 2007 was ook een lange rode vlag, toen was de klok ook gestopt, ik weet niet of die regel veranderd is voor 2009?

Doefie

De klok tikt gewoon voort. Als ze aan hun 2u race geraken tellen de volle punten. Simpele verklaring.

Jasper

Citaat van: dannymida834 op 05 april 2009 - 12:52:30
Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 12:50:03
Als ze dat nu doen, dan kunnen ze nog 2 minuten rijden of zo, dat is 1 ronde. Button-Glock-Heidfeld is het podium.

De klok wordt toch altijd gestopt bij een rode vlag? Nurburgring 2007 was ook een lange rode vlag, toen was de klok ook gestopt, ik weet niet of die regel veranderd is voor 2009?

Op de BBC zeiden ze dat de klok niet gestopt wordt tijdens een rode vlag.

Citaat van: Doefie op 05 april 2009 - 12:53:03
De klok tikt gewoon voort. Als ze aan hun 2u race geraken tellen de volle punten. Simpele verklaring.

Ook als ze niet die 75% hebben gereden? Lijkt me raar. ???

TheIceman

Race will not be restarted.

Toyoda

The only thing that gets me out of bed is a good nap!

Doefie


meatball

Dom einde van een toprace  >:(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Toyoda

Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 12:35:35
Citaat van: Toyoda op 05 april 2009 - 12:32:17
Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 12:29:53
Ik heb een vraagje. Staat me zoiets bij dat als de race afgevlagd wordt, er een resultaat wordt genomen van 1 of 2 ronden vóór die rode vlag (remember de heisa in Brazilië 2003 toen eerst Räikkönen tot winnaar werd uitgeroepen en een week later Fisichella). Hoe zit dat juist? Want Trulli is voorbij Hamilton gegaan tijdens de safety car, dus ik vraag mij af wat we als resultaat zouden krijgen.

Trulli voorbij Hamilton tijdens de safety car??
Trulli reed zowiezo voor Hamilton dacht ik hoor! De hele race al?

Daarnet zeiden ze dat de eerste 8 gewoon de helft van de punten krijgen hoe ze nu staan.

Ik ben er meer dan 100% zeker van dat het bij het begin van de SC Barrichello-Hamilton-Trulli was, nu is het Trulli-Barrichello-Hamilton. Ik weet dat ze halve punten krijgen als ze niet meer herstarten, maar ik wil weten aan wie de halve punten worden gegeven, ik denk volgens de laatste keer dat ze allemaal over de finishlijn zijn gereden, volgens mij zet dat Trulli op 6 maar ik weet het niet zeker.

Trulli is 4
Heidfeld 2?
En Glock 3??

En Hamilton is 7 zelfs
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

Jasper

Ze hebben nog verder teruggekeken dan de laatste tussenstand die ik gezien heb, denk ik. ;)