GP van Maleisie

Gestart door scho0634, 30 maart 2009 - 06:48:28

« vorige - volgende »

Wie wint er in Maleisie?

Button
16 (39%)
Barrichello
8 (19.5%)
Massa
6 (14.6%)
Raikkonen
2 (4.9%)
Kubica
1 (2.4%)
Heidfeld
0 (0%)
Hamilton
1 (2.4%)
Alonso
2 (4.9%)
Trulli
3 (7.3%)
Glock
1 (2.4%)
iemand anders....
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 35

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 12:09:30
Citaat van: FerrariMan op 05 april 2009 - 12:06:59
Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 11:14:37
Citaat van: FerrariMan op 05 april 2009 - 10:54:26
Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 10:45:34
Ok, dat was echt echt heel dom van Ferrari, maar in mijn ogen ook van Massa.
Als piloot is het niet dom om vertrouwen te hebben in je team, toch?
Mwuah, als piloot moet je ook je verantwoordelijkheden nemen om verder te rijden en weten dat jou tijd(met fout) niet genoeg was. Ik zelf vind het stom als je als rijder niet zegt dat je nog naar buiten wilt omdat je het niet vertrouwd.
Beetje vergezocht om het weer maar op Massa te stoten. Zelfde kan je dan ook zeggen over Lewis, dat hij maar tegen de orders van het team in niet had moete liegen. Je team is de baas.
Lewis had ook niet moeten liegen, maar als het team je iets vraagt te doen, wat niet met racen te maken heeft...
:o

Soit, ik denk dat het gedaan is voor vandaag.

harrypros

er was iets heel raars....  Ik kijk rtl5 en ze hadden tussen de reclame de formule 1 op staan, vaag!!
Ze zijn ook naar reclame gegaan, zonder dat er werd ingehaald, ook erg raar, niet hun stijl.
Ik ben erg blij met de belgische tv, fantastisch, geen reclame, geen dom commentaar, dit doet een formule 1 fan plezier...
Big Olaf Mol, gefeliciteerd met je 300ste f1-race.
Tijd om je terug te trekken en iemand neer te zetten, die wel weet wat een seconde is.


scho0634

Citaat van: harrypros op 05 april 2009 - 12:12:24
er was iets heel raars....  Ik kijk rtl5 en ze hadden tussen de reclame de formule 1 op staan, vaag!!
Ze zijn ook naar reclame gegaan, zonder dat er werd ingehaald, ook erg raar, niet hun stijl.
Ik ben erg blij met de belgische tv, fantastisch, geen reclame, geen dom commentaar, dit doet een formule 1 fan plezier...
Big Olaf Mol, gefeliciteerd met je 300ste f1-race.
Tijd om je terug te trekken en iemand neer te zetten, die wel weet wat een seconde is.
Zullen we de discussie over de TV uitzendingen en Olav Mol op het daarvoor bestemde topic houden? Kunnen we hier on topic blijven.

harrypros

het is hamilton pesten, hij liet hem voor, daar gaat het toch om?
Als het een ferrari was, was het geen probleem...
Wel grappig, dat door alle inspanningen om ferrari kampioen te laten worden vorig jaar, het niet gelukt is..
Dat maakt het een fantastische piloot..:)

Doefie

Race is ver gedaan, zou nog minstens een half uur regenen en de coureurs willen niet voortdoen zolang het regent...

Citaat van: harrypros op 05 april 2009 - 12:12:24
er was iets heel raars....  Ik kijk rtl5 en ze hadden tussen de reclame de formule 1 op staan, vaag!!
Ze zijn ook naar reclame gegaan, zonder dat er werd ingehaald, ook erg raar, niet hun stijl.
Ik ben erg blij met de belgische tv, fantastisch, geen reclame, geen dom commentaar, dit doet een formule 1 fan plezier...
Big Olaf Mol, gefeliciteerd met je 300ste f1-race.
Tijd om je terug te trekken en iemand neer te zetten, die wel weet wat een seconde is.



BBC is pakken beter dan de rest wat ik tot nu toe gezien hebt, enkel LaDeux komt in de buurt. Niks VRT, niks Nederlands...

Toyoda

wat een race tot nu toe he!!
Wat een spannende start!
Wat een strategie van Toyota voor Timo Glock!
FANTASTISCH!

Ook hoera voor Button... pfff

P.s. hopelijk krijgen we een herstart
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

waard500

Staan de nummers 3 t/m laatst nu een ronde achter??
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Jasper

Ik heb een vraagje. Staat me zoiets bij dat als de race afgevlagd wordt, er een resultaat wordt genomen van 1 of 2 ronden vóór die rode vlag (remember de heisa in Brazilië 2003 toen eerst Räikkönen tot winnaar werd uitgeroepen en een week later Fisichella). Hoe zit dat juist? Want Trulli is voorbij Hamilton gegaan tijdens de safety car, dus ik vraag mij af wat we als resultaat zouden krijgen.

Toyoda

The only thing that gets me out of bed is a good nap!

Toyoda

Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 12:29:53
Ik heb een vraagje. Staat me zoiets bij dat als de race afgevlagd wordt, er een resultaat wordt genomen van 1 of 2 ronden vóór die rode vlag (remember de heisa in Brazilië 2003 toen eerst Räikkönen tot winnaar werd uitgeroepen en een week later Fisichella). Hoe zit dat juist? Want Trulli is voorbij Hamilton gegaan tijdens de safety car, dus ik vraag mij af wat we als resultaat zouden krijgen.

Trulli voorbij Hamilton tijdens de safety car??
Trulli reed zowiezo voor Hamilton dacht ik hoor! De hele race al?

Daarnet zeiden ze dat de eerste 8 gewoon de helft van de punten krijgen hoe ze nu staan.
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

dannymida834

Het regent nog niet zachter..
+ de zonsondergang, ik denk dat we geen herstart gaan krijgen vandaag.. Jammer! Maar wel begrijpelijk,
Er valt totaal niet te rijden in deze omstandigheden.


Toyoda

Op de BBC zeggen ze net dat er wel een herstart komt over 10 min.
Achter de safety car weliswaar.
Ik hoop niet dat ze zo de boel gaan vol rijden tot de 42ste ronde...
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

Jasper

Citaat van: Toyoda op 05 april 2009 - 12:32:17
Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 12:29:53
Ik heb een vraagje. Staat me zoiets bij dat als de race afgevlagd wordt, er een resultaat wordt genomen van 1 of 2 ronden vóór die rode vlag (remember de heisa in Brazilië 2003 toen eerst Räikkönen tot winnaar werd uitgeroepen en een week later Fisichella). Hoe zit dat juist? Want Trulli is voorbij Hamilton gegaan tijdens de safety car, dus ik vraag mij af wat we als resultaat zouden krijgen.

Trulli voorbij Hamilton tijdens de safety car??
Trulli reed zowiezo voor Hamilton dacht ik hoor! De hele race al?

Daarnet zeiden ze dat de eerste 8 gewoon de helft van de punten krijgen hoe ze nu staan.

Ik ben er meer dan 100% zeker van dat het bij het begin van de SC Barrichello-Hamilton-Trulli was, nu is het Trulli-Barrichello-Hamilton. Ik weet dat ze halve punten krijgen als ze niet meer herstarten, maar ik wil weten aan wie de halve punten worden gegeven, ik denk volgens de laatste keer dat ze allemaal over de finishlijn zijn gereden, volgens mij zet dat Trulli op 6 maar ik weet het niet zeker.

Toyoda

#178
Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 12:35:35
Citaat van: Toyoda op 05 april 2009 - 12:32:17
Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 12:29:53
Ik heb een vraagje. Staat me zoiets bij dat als de race afgevlagd wordt, er een resultaat wordt genomen van 1 of 2 ronden vóór die rode vlag (remember de heisa in Brazilië 2003 toen eerst Räikkönen tot winnaar werd uitgeroepen en een week later Fisichella). Hoe zit dat juist? Want Trulli is voorbij Hamilton gegaan tijdens de safety car, dus ik vraag mij af wat we als resultaat zouden krijgen.

Trulli voorbij Hamilton tijdens de safety car??
Trulli reed zowiezo voor Hamilton dacht ik hoor! De hele race al?

Daarnet zeiden ze dat de eerste 8 gewoon de helft van de punten krijgen hoe ze nu staan.



Ik ben er meer dan 100% zeker van dat het bij het begin van de SC Barrichello-Hamilton-Trulli was, nu is het Trulli-Barrichello-Hamilton. Ik weet dat ze halve punten krijgen als ze niet meer herstarten, maar ik wil weten aan wie de halve punten worden gegeven, ik denk volgens de laatste keer dat ze allemaal over de finishlijn zijn gereden, volgens mij zet dat Trulli op 6 maar ik weet het niet zeker.

Tiens niks van gemerkt...
Ik was dan wel ook met mijn volle aandacht bij Glock.
Maar je mag toch niet inhalen tijdens de safetycar? Het zal toch weer niet zijn he???
Er komt een restart!
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

dannymida834

Edit: Het is officieel dat we een herstart krijgen.

Alle auto's na P3 worden rechts neergezet, en anderhalve minuut voor de safety car losgelaten...
Maar wanneer gaan we herstarten? De omstandigheden lijken nog niet echt te zijn verbeterd