GP van Maleisie

Gestart door scho0634, 30 maart 2009 - 06:48:28

« vorige - volgende »

Wie wint er in Maleisie?

Button
16 (39%)
Barrichello
8 (19.5%)
Massa
6 (14.6%)
Raikkonen
2 (4.9%)
Kubica
1 (2.4%)
Heidfeld
0 (0%)
Hamilton
1 (2.4%)
Alonso
2 (4.9%)
Trulli
3 (7.3%)
Glock
1 (2.4%)
iemand anders....
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 35

Jasper

Citaat van: Enzo op 04 april 2009 - 21:52:46
Citaat van: leproffesseur op 04 april 2009 - 19:38:07
Is dat zeker dat kimi zonder KERS start?


Quali was iig zonder, neem aan dat hij nu niet met KERS mag racen...
Weet niet de officieele regel hierover, iemand wel?

Ik dacht dat ze op de BBC zeiden dat Kimi wel met KERS reed, maar dat het niet werkte.

Enzo

Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 00:21:14
Citaat van: Enzo op 04 april 2009 - 21:52:46
Citaat van: leproffesseur op 04 april 2009 - 19:38:07
Is dat zeker dat kimi zonder KERS start?


Quali was iig zonder, neem aan dat hij nu niet met KERS mag racen...
Weet niet de officieele regel hierover, iemand wel?

Ik dacht dat ze op de BBC zeiden dat Kimi wel met KERS reed, maar dat het niet werkte.

Ok, nou we zien morgen wel wat en hoe.... ::)

scho0634

Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 00:21:14
Ik dacht dat ze op de BBC zeiden dat Kimi wel met KERS reed, maar dat het niet werkte.
Ik kan er in ieder geval niets over vinden dat Kimi zonder KERS zou starten.

Sterker vantevoren kondigde Ferrari juist aan met KERS te gaan starten, ondanks dat het niet naar wens werkt. Het lijkt mij dat ze dus gewoon ermee gaan starten bij beide rijders...

Eric

Citaat van: 0634 op 05 april 2009 - 07:26:38
Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 00:21:14
Ik dacht dat ze op de BBC zeiden dat Kimi wel met KERS reed, maar dat het niet werkte.
Ik kan er in ieder geval niets over vinden dat Kimi zonder KERS zou starten.

Sterker vantevoren kondigde Ferrari juist aan met KERS te gaan starten, ondanks dat het niet naar wens werkt. Het lijkt mij dat ze dus gewoon ermee gaan starten bij beide rijders...

Zoals Jasper reeds zei: Kimi reed met KERS maar het werkte niet.
De beginperiode van KERS begint eerder op een curse te trekken, ik heb dan ook niet het gedacht dat dit systeem lang zal te zien zijn binnen de F1. Ik ben blij dat Button uiteindelijk eens de gedroomde goede bolide meekrijgt en zo kan laten zien dat hij bij de betere piloten hoort, hopelijk kan Brawn GP op dit elan verdergaan. De eerste persoon die het F1 dit jaar zal verlaten is volgens mij Piquet Jr, hij blijft ondermaats presteren en de kritiek op hem begint serieus aan te groeien...misschien een plaatsje voor Bruno Senna?

scho0634

KERS is het kindje van Mosley. Ik kan me niet voorstellen dus dat het weer wordt afgeschaft.

Voor 2010 is het verplicht.

TheIceman

Kijk, op deze manier wordt het interessant:

which would mean it arriving two-thirds through the race's scheduled distance. (de regen dus)

Dat kan interessant worden, hoe de rijders op slicks op de regen gaan reageren. :)


dannymida834

De GP2 race is een uur geleden afgelopen, en de baan is drijfnat, Wie de herhaling wil zien, kijk NU op eurosport 2

Toyoda

Dat is een flinke spray daar ja.
Maar het regent niet meer zo te zien...
Het wordt in ieder geval een geweldige race!!!
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

_Makke_

Citaat van: Enzo op 05 april 2009 - 02:49:13
Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 00:21:14
Citaat van: Enzo op 04 april 2009 - 21:52:46
Citaat van: leproffesseur op 04 april 2009 - 19:38:07
Is dat zeker dat kimi zonder KERS start?


Quali was iig zonder, neem aan dat hij nu niet met KERS mag racen...
Weet niet de officieele regel hierover, iemand wel?

Ik dacht dat ze op de BBC zeiden dat Kimi wel met KERS reed, maar dat het niet werkte.

Ok, nou we zien morgen wel wat en hoe.... ::)

Jep, op BBC waren ze formeel, ze kwam erachter dat zijn kers button in het midden van het stuur stond, bij de onboard in de kwalificatie hebben ze in't oog gehouden en bleek dat hij de knop niet gebruikte, maar hij had weldegelijk KERS.

Folkert

Ok, dat was echt echt heel dom van Ferrari, maar in mijn ogen ook van Massa.Erg amateuristisch. Erg arrogant ook. Maar goed, kijken of Kimi nog wat puntjes kan scoren.
Hoop dat het gaat regenen. Niet te hard, maar wel genoeg om wat te verstoren.


Heb trouwens eindelijk een video gezien van Trulli die Hamilton inhaalde, maar Jarno nam niet echt heel veel moeite achter Hamilton te blijven.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 10:45:34
Ok, dat was echt echt heel dom van Ferrari, maar in mijn ogen ook van Massa.
Als piloot is het niet dom om vertrouwen te hebben in je team, toch?

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 05 april 2009 - 10:54:26
Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 10:45:34
Ok, dat was echt echt heel dom van Ferrari, maar in mijn ogen ook van Massa.
Als piloot is het niet dom om vertrouwen te hebben in je team, toch?
Mwuah, als piloot moet je ook je verantwoordelijkheden nemen om verder te rijden en weten dat jou tijd(met fout) niet genoeg was. Ik zelf vind het stom als je als rijder niet zegt dat je nog naar buiten wilt omdat je het niet vertrouwd.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

#162
Nu maar hopen op Regen, want anders snap ik de keus van Kimi echt niet.

RODE VLAG.
Trotse vader van Rosalie(L)

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 11:14:37
Citaat van: FerrariMan op 05 april 2009 - 10:54:26
Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 10:45:34
Ok, dat was echt echt heel dom van Ferrari, maar in mijn ogen ook van Massa.
Als piloot is het niet dom om vertrouwen te hebben in je team, toch?
Mwuah, als piloot moet je ook je verantwoordelijkheden nemen om verder te rijden en weten dat jou tijd(met fout) niet genoeg was. Ik zelf vind het stom als je als rijder niet zegt dat je nog naar buiten wilt omdat je het niet vertrouwd.
Beetje vergezocht om het weer maar op Massa te stoten. Zelfde kan je dan ook zeggen over Lewis, dat hij maar tegen de orders van het team in niet had moete liegen. Je team is de baas.

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 05 april 2009 - 12:06:59
Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 11:14:37
Citaat van: FerrariMan op 05 april 2009 - 10:54:26
Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 10:45:34
Ok, dat was echt echt heel dom van Ferrari, maar in mijn ogen ook van Massa.
Als piloot is het niet dom om vertrouwen te hebben in je team, toch?
Mwuah, als piloot moet je ook je verantwoordelijkheden nemen om verder te rijden en weten dat jou tijd(met fout) niet genoeg was. Ik zelf vind het stom als je als rijder niet zegt dat je nog naar buiten wilt omdat je het niet vertrouwd.
Beetje vergezocht om het weer maar op Massa te stoten. Zelfde kan je dan ook zeggen over Lewis, dat hij maar tegen de orders van het team in niet had moete liegen. Je team is de baas.
Lewis had ook niet moeten liegen, maar als het team je iets vraagt te doen, wat niet met racen te maken heeft(letterlijk dan. heeft wel met racen te maken, maar niet om te racen.)
Ik stoot het af opp allebei. Ferrari en Massa. Massa had gewoon moeten zeggen: Ik wil de baan op, mijn tijd was niet goed. Ik wil beter. Dat kan je hem wel kwalijk nemen.
Trotse vader van Rosalie(L)