GP van Maleisie

Gestart door scho0634, 30 maart 2009 - 06:48:28

« vorige - volgende »

Wie wint er in Maleisie?

Button
16 (39%)
Barrichello
8 (19.5%)
Massa
6 (14.6%)
Raikkonen
2 (4.9%)
Kubica
1 (2.4%)
Heidfeld
0 (0%)
Hamilton
1 (2.4%)
Alonso
2 (4.9%)
Trulli
3 (7.3%)
Glock
1 (2.4%)
iemand anders....
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 35

Ray Den

Citaat van: Forza Ferrari op 04 april 2009 - 17:00:28
Citaat van: Ray Den op 04 april 2009 - 16:39:36
Barichello mocht je al afschrijven voor hij ook nog maar in een formule 1- wagen kroop. Niet vergeten dat beide Brawns nog steeds de snelste auto's zijn hé. (Of ze reglementair zijn, buiten beschouwing gelaten) TELKENS afgetroefd worden door je teamgenoot is één ding, maar nog door een Toyota en een Red Bull ook is wel kunnen. Niet dat het slechte auto's zijn, maar een Brawn heeft nog steeds 0,3 seconden per lap voorsprong.

Ten tweede zagen we vorige week nogmaals zijn stuurmanskunsten met een rampzalige start (al dan niet door een technisch probleem, waar ik niks van geloof), een aanrijding in bocht 1, een belabberde race met een sterke wagen om dan met geluk een 2 de plaats uit de brand te slepen.

TELKENS afgetroefd worden door je teamgenoot? Dit is de 2de race... Vorig jaar ging het gelijk op tussen Rubens & Jenson, maar ik neem aan dat jij het beter kan?


Citaat van: Ray Den op 04 april 2009 - 16:39:36
Het enige positieve was dat ik 10 minuten minder op de smoel van Hamilton moest kijken. Kovalainnen haalt morgen toch de finish niet dus dat wordt weer genieten.

Wat een ZIELIG persoontje ben jij zeg...

Nee bij Honda ook al hoor. Waarom zou ik het beter moeten kunnen? Ik word er geen miljoenen voor betaald?

Met je tweede quote kan ik leven. Geen probleem mee maar denk eens wie zijn leugentje deze week uitkwam. ;)
Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

leproffesseur

Als kimi en Kubica dezelfde strategie hebben
moet kimi in staat zijn om hem in te halen met KERS
want Kubica gebruikt dit weekend geen KERS.
Waarom geven ze ook geen info over het type banden waarmee
ze starten zo kunnen we nog beter inschatten hoe de verhoudingen zijn ???

Forza F1

Citaat van: Ray Den op 04 april 2009 - 18:33:21
Met je tweede quote kan ik leven. Geen probleem mee maar denk eens wie zijn leugentje deze week uitkwam. ;)

Ik heb het volledige conversatie tussen Hamilton & McLaren beluisterd, en het lijkt mij hier om een eerlijke vergissen te gaan. Lewis (noch McLaren) wist niet goed of ie de positie nu moest teruggeven of niet. Door de trage reactie van de FIA/Charlie Whiting was er dan wellicht ook niks anders meer mogelijk dan vlak na de race protest aan te tekenen (anders is het ongeldig).

Sowieso was het een stomme situatie: Trulli verdiende die 3de plaats en Hamilton de 4de. Al die straffen van de FIA zijn belachelijk. Zéker het feit dat je "niet in beroep kan gaan tegen een tijdstraf".

Anyway, we kunnen enkel zeker zijn van wat Lewis & McLaren tegen elkaar gezegd hebben, de overige zaken weten we niet en hebben we enkel het gissen naar. Wat de rest betreft, beluister dit audio-fragment maar en oordeel zelf  :)  

Enzo

Citaat van: leproffesseur op 04 april 2009 - 19:10:02
Als kimi en Kubica dezelfde strategie hebben
moet kimi in staat zijn om hem in te halen met KERS
want Kubica gebruikt dit weekend geen KERS.
Waarom geven ze ook geen info over het type banden waarmee
ze starten zo kunnen we nog beter inschatten hoe de verhoudingen zijn ???


Als ik het goed heb begrepen heeft Kimi deze keer ook geen KERS aan boord.
Vanwege de eerdere problemen.....?

Forza F1

Citaat van: Enzo op 04 april 2009 - 19:13:26
Als ik het goed heb begrepen heeft Kimi deze keer ook geen KERS aan boord.
Vanwege de eerdere problemen.....?

Precies, Raikkonen rijdt zonder KERS.

Toyoda

Toch weer een heel gedoe dat KERS.
Ben benieuwd wanneer iedereen er mee rijdt.
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

scho0634

Citaat van: Ray Den op 04 april 2009 - 18:33:21
Nee bij Honda ook al hoor.
Bij Honda haalde Barrichello anders een heel wat meer punten binnen dan zijn collega.

leproffesseur

Is dat zeker dat kimi zonder KERS start?

Folkert

Citaat van: Tim op 04 april 2009 - 16:21:40
http://www.f1pits.net/nieuws/gp_maleisie_verwachte_pitstopstrategie_2009/

Vettel zit dik in de probelemen zo te zien...
Dat is echt wel heel licht. Had hem toch iets zwaarder verwacht. Maar men oh men wat een blunders van Massa en Ferrari. Waarom? Button mooi gedaan. Moet mijn mening over hem steeds meer gaan herzien. Trulli reed goed, Vettel dacht ik in eerste instantie ook, maar die was gewoon erg licht. Zoals iemand hier eerder zei: Webber heeft in mijn ogen geen klop gehad van Vettel , daar zit zeker 10 KG brandstof verschil.

Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: leproffesseur op 04 april 2009 - 19:38:07
Is dat zeker dat kimi zonder KERS start?


Quali was iig zonder, neem aan dat hij nu niet met KERS mag racen...
Weet niet de officieele regel hierover, iemand wel?

scho0634

Citaat van: Enzo op 04 april 2009 - 21:52:46
Citaat van: leproffesseur op 04 april 2009 - 19:38:07
Is dat zeker dat kimi zonder KERS start?


Quali was iig zonder, neem aan dat hij nu niet met KERS mag racen...
Weet niet de officieele regel hierover, iemand wel?
Kwali zonder KERS is racen zonder KERS.

Overigens moet ik de eerste rijder nog tegenkomen die zegt sneller te zijn met KERS. Voorlopig word het veld gedomineerd door een slimme diffuser en niet door een dure KERS. ;)

Forza F1

Haha, het is inderdaad een geniale diffuser! Denk dat ik er ook zo eentje onder mijn auto ga steken  :)

Enzo


dannymida834

Op steeds meer sites gaat de voorspelling over van regen naar bewolkt...

Ook de procenten kans op regen lopen terug. Vanochtend nog +90%, nu nog +- 60%

Niels_

Rijdt Massa met KERS morgen?