GP van Maleisie

Gestart door scho0634, 30 maart 2009 - 06:48:28

« vorige - volgende »

Wie wint er in Maleisie?

Button
16 (39%)
Barrichello
8 (19.5%)
Massa
6 (14.6%)
Raikkonen
2 (4.9%)
Kubica
1 (2.4%)
Heidfeld
0 (0%)
Hamilton
1 (2.4%)
Alonso
2 (4.9%)
Trulli
3 (7.3%)
Glock
1 (2.4%)
iemand anders....
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 35

sloggerke

Ja Fernando.... hij reed met een TANK rond blijkbaar!!
680,50 kg..
en dat is inclusief de lichte Spanjaard.

Toyoda

#121
Kimi toch niet zo zwaar...
En Heidfeld! 692 kg!
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

Ferrari 2010

Citaat van: sloggerke op 04 april 2009 - 16:29:03
Ja Fernando.... hij reed met een TANK rond blijkbaar!!
680,50 kg..
en dat is inclusief de lichte Spanjaard.

Wagen, ballast en piloot wegen toch standaard samen 605kg? Gewicht van de rijder doet er me denk ik weinig toe om de benzinehoeveelheid te weten. Maar hij is inderdaad wel zwaar geladen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Citaat van: Jasper op 04 april 2009 - 16:21:11
Citaat van: Toyoda op 04 april 2009 - 15:32:47
Citaat van: Enzo op 04 april 2009 - 15:28:14
Heeft/weet iemand al de gewichten van de auto's waarmee ze qualificeerde?
Ben erg nieuwsgierig...

Nope.
Ben ook aan het wachten...

alstublieft :)

Dank u.... 8)

Vettel inderdaad erg licht, hij ging voor de snelste tijd als ik het zo zie.
Alonso gaat voor een 1 stopper? oiig een late stop.....
Kimi en Kubica zitten op dezelfde strategie min of meer, kunnen we goed vergelijken.

Ray Den

#124
Citaat van: Forza Ferrari op 04 april 2009 - 15:25:34
Citaat van: Toyoda op 04 april 2009 - 15:05:22
Afgeschreven is hij nog niet ;)

Inderdaad niet! En Barrichello ook niet wat dat betreft! Zo zie je maar: geef die mannen ne goeien auto en ze kunnen nog steeds het onderste uit de kan halen  :)

PS: Wat Vettel laat zien in de Red Bull is toch ook wel ongelooflijk! Arme Webber...  ??? Zo afgetroefd worden  :)

Barichello mocht je al afschrijven voor hij ook nog maar in een formule 1- wagen kroop. Niet vergeten dat beide Brawns nog steeds de snelste auto's zijn hé. (Of ze reglementair zijn, buiten beschouwing gelaten) TELKENS afgetroefd worden door je teamgenoot is één ding, maar nog door een Toyota en een Red Bull ook is wel kunnen. Niet dat het slechte auto's zijn, maar een Brawn heeft nog steeds 0,3 seconden per lap voorsprong.

Ten tweede zagen we vorige week nogmaals zijn stuurmanskunsten met een rampzalige start (al dan niet door een technisch probleem, waar ik niks van geloof), een aanrijding in bocht 1, een belabberde race met een sterke wagen om dan met geluk een 2 de plaats uit de brand te slepen.

Triestige kwalificatie met alweer een blunder van jewelste bij Ferrari.

Citaat van: campos op 19 oktober 2009 - 16:38:54
het zat Button gisteren gewoon allemaal weer lekker mee,

Forza F1

Citaat van: Ray Den op 04 april 2009 - 16:39:36
Barichello mocht je al afschrijven voor hij ook nog maar in een formule 1- wagen kroop. Niet vergeten dat beide Brawns nog steeds de snelste auto's zijn hé. (Of ze reglementair zijn, buiten beschouwing gelaten) TELKENS afgetroefd worden door je teamgenoot is één ding, maar nog door een Toyota en een Red Bull ook is wel kunnen. Niet dat het slechte auto's zijn, maar een Brawn heeft nog steeds 0,3 seconden per lap voorsprong.

Ten tweede zagen we vorige week nogmaals zijn stuurmanskunsten met een rampzalige start (al dan niet door een technisch probleem, waar ik niks van geloof), een aanrijding in bocht 1, een belabberde race met een sterke wagen om dan met geluk een 2 de plaats uit de brand te slepen.

TELKENS afgetroefd worden door je teamgenoot? Dit is de 2de race... Vorig jaar ging het gelijk op tussen Rubens & Jenson, maar ik neem aan dat jij het beter kan?


Citaat van: Ray Den op 04 april 2009 - 16:39:36
Het enige positieve was dat ik 10 minuten minder op de smoel van Hamilton moest kijken. Kovalainnen haalt morgen toch de finish niet dus dat wordt weer genieten.

Wat een ZIELIG persoontje ben jij zeg...

Tim C


dannymida834

Een paar foto's van het circuit van Sepang 2  a 3 uur na de QLF:






Bernie en zijn vrienden zijn natgeregend  :)



Jasper

Ecclestone zelden zo zien lachen. Zou hier één of ander masterplan achter schuilen waar we niet van mogen weten?  :)

Enzo

Citaat van: Jasper op 04 april 2009 - 17:21:23
Ecclestone zelden zo zien lachen. Zou hier één of ander masterplan achter schuilen waar we niet van mogen weten?  :)

Yep, ecclestone zou de Chinezen 1 Miljoen betaald hebben om regen te maken met hun regenraketen.
Vandaag was de test.... 8)

scho0634

#130
Toch wel leuk die grid. Allemaal teams vooraan die daar normaal nooit stonden. De eerste traditionele topper op P7. Geweldig.

Toch opvallend overigens dat Alonso in die niet heel rappe Renault zich als tiende kwalificeert ondanks een volle tank...

Jasper

Hoezo, ondanks een volle tank... Die tank is pas volgegooid toen zijn tiende plaats al zeker was hoor. ;)

waard500

Citaat van: 0634 op 04 april 2009 - 17:53:38
Toch wel leuk die grid. Allemaal teams vooraan die daar normaal nooit stonden. De eerste traditionele topper op P7. Geweldig.

Toch opvallend overigens dat Alonso in die niet heel rappe Renault zich als tiende kwalificeert ondanks een volle tank...

Alonso heeft zich met een lege tank naar Q3 gereden. Met een volle tank wordt hij laatste, dus 10e, in Q3. Dus...
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Toyoda

En dan dacht hij toch voor P5 te kunnen gaan?
Zo had ik dat toch gelezen.
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

dannymida834

Ecclestone probeert nog te vluchten voor de regen  :)