GP van Maleisie

Gestart door scho0634, 30 maart 2009 - 06:48:28

« vorige - volgende »

Wie wint er in Maleisie?

Button
16 (39%)
Barrichello
8 (19.5%)
Massa
6 (14.6%)
Raikkonen
2 (4.9%)
Kubica
1 (2.4%)
Heidfeld
0 (0%)
Hamilton
1 (2.4%)
Alonso
2 (4.9%)
Trulli
3 (7.3%)
Glock
1 (2.4%)
iemand anders....
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 35

meatball

Citaat van: Luc06 op 03 april 2009 - 21:23:46
Ik geloof dat we eerst eens moeten kijken hoe de Ferrari dit jaar functioneert in de regen :).


PS: U ziet, ik heb mijn gebruikersnaam veranderd naar mijn voornaam + startnummer van Kimi (ik kon het niet over mijn hart verkrijgen om Kimi volledig uit mijn naam te verwijderen :) )
Kimi is toch nr 4 dacht ik ?
Ferrari zal in de regen zeker niet korter bij de BrawnGP staan dan bij droog het geval is vrees ik.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

TheIceman

Woeps, ik had gekeken bij positie i.p.v. bij nummer :-# Bij P1.

Ik vrees hetzelfde :(

dannymida834

Ik zit nu live fp3 te kijken. en er hangt een enorm donkere wolk boven het circuit.

Iedereen die ook wil kijken:
http://nl.justin.tv/dragons_bar

Ferrari 2010

Massa, in Godsnaam! Waarom rijden die Ferrari's niet rond in de laatste seconden? sukkels!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

#94
Massa probleem, lijkt me... Dat zou toch niet anders kunnen. Raikkonen ook met de hakken over de sloot.

Ja, Massa had een probleem. Hij was de Ferrari die erg langzaam door beeld reed, die Mol, voor zijn doen, vrij snel en scherp opmerkte  ::)

Ferrari 2010

Citaat van: Luc04 op 04 april 2009 - 11:23:14
Massa probleem, lijkt me... Dat zou toch niet anders kunnen. Raikkonen ook met de hakken over de sloot.

Ja, Massa had een probleem. Hij was de Ferrari die erg langzaam door beeld reed, die Mol, voor zijn doen, vrij snel en scherp opmerkte  ::)
Dan kan ik het hem vergeven, jammer dat hij buiten strijd is maar ik ben blij dat het niet gewoon de zoveelste blunder is van de Ferrari-strategie.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2009 op 04 april 2009 - 11:42:08
Citaat van: Luc04 op 04 april 2009 - 11:23:14
Massa probleem, lijkt me... Dat zou toch niet anders kunnen. Raikkonen ook met de hakken over de sloot.

Ja, Massa had een probleem. Hij was de Ferrari die erg langzaam door beeld reed, die Mol, voor zijn doen, vrij snel en scherp opmerkte  ::)
Dan kan ik het hem vergeven, jammer dat hij buiten strijd is maar ik ben blij dat het niet gewoon de zoveelste blunder is van de Ferrari-strategie.

Ah, ik krijg net door dat Ferrari heeft toegegeven dat ze dachten dat ze safe zaten ::) en daarom dus Massa niet meer naar buiten hebben laten gaan.

Ferrari 2010

Als dat waar is, dan zijn ze weer enorm goed bezig daar ::) Er zat verdomme een secondje tussen de eerste en Massa, dan zit je nooit veilig!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Toyoda

Woehoew! Wat een kwalificatie!!!
Trulli rules de pan uit!
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

Niels_

Enorme blunder van Ferrari. Gelukkig hebben we nog Raikkonen vooraan, die denk ik van plaats 7 mag vertrekken nu? Nuja, mits regen en een goeie strategie (kuch kuch...) kan Massa de zaken nog wel redden...

scho0634

Citaat van: Scuderia91 op 04 april 2009 - 12:09:55
Enorme blunder van Ferrari. Gelukkig hebben we nog Raikkonen vooraan, die denk ik van plaats 7 mag vertrekken nu? Nuja, mits regen en een goeie strategie (kuch kuch...) kan Massa de zaken nog wel redden...
Wat redden? Dat valt te bezien. Vanuit het achterveld is een regenrace Russisch roulette...

Vettelredbull

Citaat van: 0634 op 04 april 2009 - 12:21:12
Citaat van: Scuderia91 op 04 april 2009 - 12:09:55
Enorme blunder van Ferrari. Gelukkig hebben we nog Raikkonen vooraan, die denk ik van plaats 7 mag vertrekken nu? Nuja, mits regen en een goeie strategie (kuch kuch...) kan Massa de zaken nog wel redden...
Wat redden? Dat valt te bezien. Vanuit het achterveld is een regenrace Russisch roulette...

uhm ja....... maar waarom gaat iedereen er al vanuit dat het een regenraces word, ik bedoel de kans is er natuurlijk wel, maar ze zeiden ook dat de kwalificatie mss wel in natte omstandigheden konden worden verreden, en dat  is ook niet gebeurd.  Dus laten we nog ff wachten tot de race zelf.

Jasper

Citaat van: Toyoda op 04 april 2009 - 12:06:56
Woehoew! Wat een kwalificatie!!!
Trulli rules de pan uit!

Volgens mij was het toch echt Button die eerst stond.

Toyoda

Citaat van: Jasper op 04 april 2009 - 14:21:59
Citaat van: Toyoda op 04 april 2009 - 12:06:56
Woehoew! Wat een kwalificatie!!!
Trulli rules de pan uit!

Volgens mij was het toch echt Button die eerst stond.

Oei!
Sorry ik wist niet dat ik alleen blij mocht zijn met de rijder die eerste stond en niet met mijn persoonlijke favoriet die als enigste Button het wat moeilijk maakte...
Sorry, sorry en nog eens sorry!
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

Jasper

Blij zijn is geen probleem. Zeggen dat iemand "de pan uit rulet" is iets anders. :)