GP van Maleisie

Gestart door scho0634, 30 maart 2009 - 06:48:28

« vorige - volgende »

Wie wint er in Maleisie?

Button
16 (39%)
Barrichello
8 (19.5%)
Massa
6 (14.6%)
Raikkonen
2 (4.9%)
Kubica
1 (2.4%)
Heidfeld
0 (0%)
Hamilton
1 (2.4%)
Alonso
2 (4.9%)
Trulli
3 (7.3%)
Glock
1 (2.4%)
iemand anders....
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 35

Niels_

Citaat van: Jasper op 01 april 2009 - 23:00:55
Citaat van: meatball op 01 april 2009 - 20:35:21Kimi ging dit seizoen een Ferrari op zijn maat krijgen en was echt gemotiveerd en in topvorm,weinig van gezien tot nog toe dus geen punten.
Ik weet niet hoe het kwam, maar Kimi pitte in ronde 39 en in ronde 43 dus ik vermoed een technisch probleem bij de pitstop. Maar voor de rest maakte hij inderdaad wel de domme fout op het einde die hij vorig seizoen ook te vaak maakte, en dat mag hij echt niet meer doen.
Denk dat hij in ronde 39 de muur raakte waarna ie binnenkwam, dan probeerde hij het maar er was nog een probleem, waardoor ie nogmaals binnenkwam en het dus ook nogmaals probeerde, maar tevergeefs, daarom is hij ook gestopt voor het einde van de race. Althans, dat is mijn gedacht erover. :P

_Makke_

Citaat van: Scuderia91 op 02 april 2009 - 00:09:41
Citaat van: Jasper op 01 april 2009 - 23:00:55
Citaat van: meatball op 01 april 2009 - 20:35:21Kimi ging dit seizoen een Ferrari op zijn maat krijgen en was echt gemotiveerd en in topvorm,weinig van gezien tot nog toe dus geen punten.
Ik weet niet hoe het kwam, maar Kimi pitte in ronde 39 en in ronde 43 dus ik vermoed een technisch probleem bij de pitstop. Maar voor de rest maakte hij inderdaad wel de domme fout op het einde die hij vorig seizoen ook te vaak maakte, en dat mag hij echt niet meer doen.
Denk dat hij in ronde 39 de muur raakte waarna ie binnenkwam, dan probeerde hij het maar er was nog een probleem, waardoor ie nogmaals binnenkwam en het dus ook nogmaals probeerde, maar tevergeefs, daarom is hij ook gestopt voor het einde van de race. Althans, dat is mijn gedacht erover. :P

Inderdaad, ook mijn gedacht :P. Bij BBC hadden ze het over het hoofd gezien.

Folkert

Citaat van: Jasper op 01 april 2009 - 23:00:55
Citaat van: meatball op 01 april 2009 - 20:35:21Kimi ging dit seizoen een Ferrari op zijn maat krijgen en was echt gemotiveerd en in topvorm,weinig van gezien tot nog toe dus geen punten.
Ik weet niet hoe het kwam, maar Kimi pitte in ronde 39 en in ronde 43 dus ik vermoed een technisch probleem bij de pitstop. Maar voor de rest maakte hij inderdaad wel de domme fout op het einde die hij vorig seizoen ook te vaak maakte, en dat mag hij echt niet meer doen.
Ik weet niet. Ik had het idee dat hij po de zachte banden stond en toen de baan afspinde. Want volgens mij was zijn stop alleen voor andere banden. En ja een snelle controle volgens mij.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Ik ben wel benieuwd hoelang we op de definitieve uitslag van de race in Maleisie moeten gaan wachten.... ;)

Vettelredbull

Citaat van: 0634 op 02 april 2009 - 16:47:22
Ik ben wel benieuwd hoelang we op de definitieve uitslag van de race in Maleisie moeten gaan wachten.... ;)

Weer een week denk ik.....haha ;D

TheIceman

5 PM      T-storms   30°   36°   6 km/hr E   69%    85%   3



Mooi :) Kwali: Door de regen komt niemand de 1e bocht door :)

McLaren_über_alles

Citaat van: TheIceman op 02 april 2009 - 18:18:25
5 PM      T-storms   30°   36°   6 km/hr E   69%    85%   3



Mooi :) Kwali: Door de regen komt niemand de 1e bocht door :)

Waardoor McLaren voor de rest van het seizoen gediskwalificeerd wordt wegens het feit dat er nieuw bewijsmateriaal gevonden is waardoor blijkt dat het team overduidelijk verantwoordelijk bevonden is voor het veroorzaken van de regen.
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

scho0634

En ze hebben er ook nog over gelogen ;).

NDCGN

Citaat van: 0634 op 02 april 2009 - 16:47:22
Ik ben wel benieuwd hoelang we op de definitieve uitslag van de race in Maleisie moeten gaan wachten.... ;)
mits iedereen eerlijk is zal dat een uur na de race zijn..

scho0634

Citaat van: NDCGN op 02 april 2009 - 22:21:47
Citaat van: 0634 op 02 april 2009 - 16:47:22
Ik ben wel benieuwd hoelang we op de definitieve uitslag van de race in Maleisie moeten gaan wachten.... ;)
mits iedereen eerlijk is zal dat een uur na de race zijn..
Onmogelijk is gebleken. Want toen niemand wist dat er gelogen was, duurde het evenzogoed veel langer dan een uur om Trulli te straffen, he ;).

On topic: Als het waar is wat voorspeld is dat het gaat plensen, zullen er dan teams zijn die de diffuser teams kunnen bijhouden? Briatore meldde dat die diffuser voor 14% meer downforce zorgt. Dat maakt de rest denk ik vrijwel kansloos als het regent...

NDCGN

Citaat van: 0634 op 02 april 2009 - 22:31:31
Citaat van: NDCGN op 02 april 2009 - 22:21:47
Citaat van: 0634 op 02 april 2009 - 16:47:22
Ik ben wel benieuwd hoelang we op de definitieve uitslag van de race in Maleisie moeten gaan wachten.... ;)
mits iedereen eerlijk is zal dat een uur na de race zijn..
Onmogelijk is gebleken. Want toen niemand wist dat er gelogen was, duurde het evenzogoed veel langer dan een uur om Trulli te straffen, he ;).
viel erg mee volgens mij.. hoe laat was het dan precies volgens jou??

Jasper

Iets na 12 uur onze tijd, dus laat ons zeggen 2,5 uur na de race.

Folkert

Citaat van: 0634 op 02 april 2009 - 22:31:31
Citaat van: NDCGN op 02 april 2009 - 22:21:47
Citaat van: 0634 op 02 april 2009 - 16:47:22
Ik ben wel benieuwd hoelang we op de definitieve uitslag van de race in Maleisie moeten gaan wachten.... ;)
mits iedereen eerlijk is zal dat een uur na de race zijn..
Onmogelijk is gebleken. Want toen niemand wist dat er gelogen was, duurde het evenzogoed veel langer dan een uur om Trulli te straffen, he ;).

On topic: Als het waar is wat voorspeld is dat het gaat plensen, zullen er dan teams zijn die de diffuser teams kunnen bijhouden? Briatore meldde dat die diffuser voor 14% meer downforce zorgt. Dat maakt de rest denk ik vrijwel kansloos als het regent...
Moeten Button en Rubens wel goede regen rijders zijn :P. Van Rubens kan ik me eigenlijk alleen UK vorig jaar herinneren. Button alleen 2006 Hongarije. Dus ik weet niet of ze goed zijn in de regen :P
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Rubens en Button zijn prima regenrijders. Dus dat zit wel goed lijkt me. :)

TheIceman

Kovalainen probleem in de 1e vrije training? Alweer Williams vooraan.. Kunnen ze dat niet beter even uitsparen tot zaterdag en zondag?!
Toyota 10 en 11?! Fisichella sterk!

Over 7 minuutjes P2