GP van Maleisie

Gestart door scho0634, 30 maart 2009 - 06:48:28

« vorige - volgende »

Wie wint er in Maleisie?

Button
16 (39%)
Barrichello
8 (19.5%)
Massa
6 (14.6%)
Raikkonen
2 (4.9%)
Kubica
1 (2.4%)
Heidfeld
0 (0%)
Hamilton
1 (2.4%)
Alonso
2 (4.9%)
Trulli
3 (7.3%)
Glock
1 (2.4%)
iemand anders....
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 35

leproffesseur

Ferrari is niet goed bezig want ze namen
toch een groot risico met die banden en
de problemen met KERS (vrijdag ook)zijn
duidelijk niet opgelost ???
Het duurde vrij lang tot kimi met een lichtere wagen
en KERS Alonso kon inhalen ook al had  Alonso KERS
te beschikking.Misschien had Kimi moeten protesteren
toen ze regenbanden wilden monteren al weet ik niet of hij daar inspraak bij krijgt.

leproffesseur

Jammer van het vroegtijdig stopzetten maar het valt
toch niet te ontkennen dat de fia goed werk heeft geleverd
om meer inhaalacties mogelijk te maken.

Jasper

Citaat van: EBX op 05 april 2009 - 13:56:04
Ik snap nog steeds niet waarom ze de 10 minuten op voorhand verwittigen hebben ingevoerd, 5 minuten zou genoeg zijn !
Verder is het absurd om een hele race neer te halen voor een stortbui van 10 minuten !

De FIA doet echt zijn best dit jaar ....

Doorrijden was nog veel absurder geweest. De bodems van de wagens lagen letterlijk in het water, de auto's waren kano's geworden...

Toyoda

Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 14:00:23
Citaat van: EBX op 05 april 2009 - 13:56:04
Ik snap nog steeds niet waarom ze de 10 minuten op voorhand verwittigen hebben ingevoerd, 5 minuten zou genoeg zijn !
Verder is het absurd om een hele race neer te halen voor een stortbui van 10 minuten !

De FIA doet echt zijn best dit jaar ....

Doorrijden was nog veel absurder geweest. De bodems van de wagens lagen letterlijk in het water, de auto's waren kano's geworden...

Dat zou een groot voordeel geweest zijn voor de Renault die volgens sommigen op een speedboot lijkt ;D
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

Folkert

Citaat van: waard500 op 05 april 2009 - 13:36:38
Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 13:07:23
Citaat van: Toyoda op 05 april 2009 - 13:05:08
Citaat van: waard500 op 05 april 2009 - 13:01:50
Belachelijke race! Ik had het liever droog gehouden! Al dat wachten op niets! Het is nu wel een hele korte race.

Ik had btw liever een Trulli of een Rosberg op het podium gezien. Zij waren veel sneller dan Glock en Heidfeld.

Akkoord!
Maar geef toe dat Glock geniale keuzes gemaakt heeft met de banden!
7 sec. sneller dan de rest van het veld per ronde...
Trulli heeft echt zijn hart uit gereden want op een gegeven moment dacht ik echt dat hij erg ver ging terugvallen, maar mooi gereden van hem! ALWEER!

Zullen nog wel heel wat mensen zijn die vorig jaar nog niet vergeten zijn. :P

Heeft er niets mee te maken
mwuah, wilde alleen maar aan geven dat mensen Brazilie 2008 nog niet vergeten zijn. Wilde verder ook niet zeggen oof et goed of slecht was. :)
Trotse vader van Rosalie(L)

EBX

Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 14:00:23
Citaat van: EBX op 05 april 2009 - 13:56:04
Ik snap nog steeds niet waarom ze de 10 minuten op voorhand verwittigen hebben ingevoerd, 5 minuten zou genoeg zijn !
Verder is het absurd om een hele race neer te halen voor een stortbui van 10 minuten !

De FIA doet echt zijn best dit jaar ....

Doorrijden was nog veel absurder geweest. De bodems van de wagens lagen letterlijk in het water, de auto's waren kano's geworden...

Absoluut waar, gedurende 10 à 15 minuten ofzo ! De rest van de tijd was er lichte regenval, perfect racebaar !

leproffesseur

Alonso heeft het niet goed gedaan trouwens met die
tackiek om met veel benzine te starten.Vettel heeft
goeie actie laten zien al was hij wel licht van benzine geladen.
Door die opgave in de grindbak heeft hij alles weggegooid
en dat voor het 2e weekend na elkaar.Barrichello heeft vooral geluk
dat hij bij het beste team zit want heeft me na 2 races niet kunnen overtuigen.
Hamilton had problemen met de 6e versnelling en verdient een betere wagen.
Kovalainen opnieuw opgave al is me niet duidelijk of het om een mechanisch defect of rijdersfout was.
Torro rosso rijder beumi heeft tijdens kwalificatie en race een cruiale rijdersfout gemaakt die
hem een rotweekend bezorgden.Nelson piquet reed niet slecht al was de snelheid ook niet bepaald
uitstekend want hij reed een vrij  onopvallende race.  

ibileon

vond het smullen deze wedstrijd.
het was er maar een halve maar heb op deze halve wedstrijd weer meer gezien dan op een hele vorig seizoen !!!!
voor de rest kan je over vanalles blijven zeveren maar vind het alvast een leuke start van het nieuwe seizoen  :)
Vooral de tekortkomingen van de topteams maken het dit jaar weer leuk om naar de f1 te zien
mclaren veel te traag
en bij ferrari zullen ze nu wel rood van schaamte zien  :) full wets bij droog weer ???????? moet kunnen  :)



Folkert

Citaat van: ibileon op 05 april 2009 - 14:17:49
vond het smullen deze wedstrijd.
het was er maar een halve maar heb op deze halve wedstrijd weer meer gezien dan op een hele vorig seizoen !!!!
voor de rest kan je over vanalles blijven zeveren maar vind het alvast een leuke start van het nieuwe seizoen  :)
Vooral de tekortkomingen van de topteams maken het dit jaar weer leuk om naar de f1 te zien
mclaren veel te traag
en bij ferrari zullen ze nu wel rood van schaamte zien  :) full wets bij droog weer ???????? moet kunnen  :)



Vond het niet echt lang smullen, waren leuke momenten, maar vorig jaar heb ik meer gezien. Ferrari ging af in mijn ogen. Hoe ze het wilde plannen geen idee, maar was niet goed iig.


Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

man man man, ferrari was weer goed bezig hoor, als ze zo voort doen, dan kunnen ze de titels terug vergeten

dj Peter

In Maranello mogen ze door de grond zakken van schaamte, nul punten op twee races is vér beneden hun status. Maar ach, het is duidelijk dat dit een ander team is dan dat van een aantal jaren geleden. Het is wel zo dat de races meer spektakel opleveren nu er weer inhaalacties zijn,dat zien we graag!
En hoe triest is de verslaggeving bij de VRT als je dat vergelijkt met de BBC, ik volg in elk geval de kwali's en races voortaan op "den engelsman". Méér live-interviews en meer achtergrond-info

Forza F1

Citaat van: dj Peter op 05 april 2009 - 17:16:42
En hoe triest is de verslaggeving bij de VRT als je dat vergelijkt met de BBC, ik volg in elk geval de kwali's en races voortaan op "den engelsman". Méér live-interviews en meer achtergrond-info

Zéér zeker! Bij Sporza zien ze het verschil nog niet eens tussen Trulli & Glock  :P  Enkel Heidfeld wisten ze, puur omdat Kubica al uit de race lag  :P :P Ook zielig dat ze het verschil niet kennen tussen intermediates & full-wets... die mannen zouden zich beter enkel nog op voetbal concentreren, dat zal misschien nog net lukken...

Jasper

Ik heb het gevonden, waarom ik in de war was... Op het einde van ronde 31, stond Trulli in de pits. Hij kwam buiten achter Hamilton, maar toen was de rode vlag al NET gezwaaid. Trulli heeft dus geluk gehad want eigenlijk kwam hij een ronde te laat binnen voor full wets, wat hem veel tijd heeft gekost. Als de finishlijn achter de pitboxen lag en niet ervoor, was hij maar zesde geweest ipv vierde...

Doefie

Citaat van: dj Peter op 05 april 2009 - 17:16:42
In Maranello mogen ze door de grond zakken van schaamte, nul punten op twee races is vér beneden hun status. Maar ach, het is duidelijk dat dit een ander team is dan dat van een aantal jaren geleden. Het is wel zo dat de races meer spektakel opleveren nu er weer inhaalacties zijn,dat zien we graag!
En hoe triest is de verslaggeving bij de VRT als je dat vergelijkt met de BBC, ik volg in elk geval de kwali's en races voortaan op "den engelsman". Méér live-interviews en meer achtergrond-info

Doe ik al langer hoor :)

Ferrari 2010

Citaat van: Tim op 05 april 2009 - 13:02:59
Als er nu geen koppen rollen op de Ferrari pitmuur, dan weet ik niet wat je moet doen om ontslagen te worden ginder...
Bedoel je vanwege de zet met Kimi? Als het na een ronde had gaan regenen, had iedereen het geniaal gevonden, nu is het dom. Ik vraag me nu sterk af hoe groot de kans was dat het snel ging regenen, anders was het inderdaad dom.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.