GP van Maleisie

Gestart door scho0634, 30 maart 2009 - 06:48:28

« vorige - volgende »

Wie wint er in Maleisie?

Button
16 (39%)
Barrichello
8 (19.5%)
Massa
6 (14.6%)
Raikkonen
2 (4.9%)
Kubica
1 (2.4%)
Heidfeld
0 (0%)
Hamilton
1 (2.4%)
Alonso
2 (4.9%)
Trulli
3 (7.3%)
Glock
1 (2.4%)
iemand anders....
1 (2.4%)

Totaal aantal stemmen: 35

Bart VD

Citaat van: Toyoda op 05 april 2009 - 12:58:05
Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 12:35:35
Citaat van: Toyoda op 05 april 2009 - 12:32:17
Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 12:29:53
Ik heb een vraagje. Staat me zoiets bij dat als de race afgevlagd wordt, er een resultaat wordt genomen van 1 of 2 ronden vóór die rode vlag (remember de heisa in Brazilië 2003 toen eerst Räikkönen tot winnaar werd uitgeroepen en een week later Fisichella). Hoe zit dat juist? Want Trulli is voorbij Hamilton gegaan tijdens de safety car, dus ik vraag mij af wat we als resultaat zouden krijgen.

Trulli voorbij Hamilton tijdens de safety car??
Trulli reed zowiezo voor Hamilton dacht ik hoor! De hele race al?

Daarnet zeiden ze dat de eerste 8 gewoon de helft van de punten krijgen hoe ze nu staan.

Ik ben er meer dan 100% zeker van dat het bij het begin van de SC Barrichello-Hamilton-Trulli was, nu is het Trulli-Barrichello-Hamilton. Ik weet dat ze halve punten krijgen als ze niet meer herstarten, maar ik wil weten aan wie de halve punten worden gegeven, ik denk volgens de laatste keer dat ze allemaal over de finishlijn zijn gereden, volgens mij zet dat Trulli op 6 maar ik weet het niet zeker.

Trulli is 4
Heidfeld 2?
En Glock 3??

En Hamilton is 7 zelfs

Met al die pitstops hebben ze de posities gepakt in ronde 31 toen iedereen een volledige ronde gereden heeft.
This space for rent

waard500

Belachelijke race! Ik had het liever droog gehouden! Al dat wachten op niets! Het is nu wel een hele korte race.

Ik had btw liever een Trulli of een Rosberg op het podium gezien. Zij waren veel sneller dan Glock en Heidfeld.
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 05 april 2009 - 12:10:17
Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 12:09:30
Citaat van: FerrariMan op 05 april 2009 - 12:06:59
Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 11:14:37
Citaat van: FerrariMan op 05 april 2009 - 10:54:26
Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 10:45:34
Ok, dat was echt echt heel dom van Ferrari, maar in mijn ogen ook van Massa.
Als piloot is het niet dom om vertrouwen te hebben in je team, toch?
Mwuah, als piloot moet je ook je verantwoordelijkheden nemen om verder te rijden en weten dat jou tijd(met fout) niet genoeg was. Ik zelf vind het stom als je als rijder niet zegt dat je nog naar buiten wilt omdat je het niet vertrouwd.
Beetje vergezocht om het weer maar op Massa te stoten. Zelfde kan je dan ook zeggen over Lewis, dat hij maar tegen de orders van het team in niet had moete liegen. Je team is de baas.
Lewis had ook niet moeten liegen, maar als het team je iets vraagt te doen, wat niet met racen te maken heeft...
:o

Soit, ik denk dat het gedaan is voor vandaag.
Wat wil je nu duidelijk maken met het dik gedrukte? Waarom lees of zeg je neits over wat er achter staat?

Soit, ik vind van beide dom.



MAar goed, jammer dat de race is afgebroken. Sloeg nergens op zo laat van start te gaan. Maar goed jammer maar helaas was even leuk en had leuker kunnen worden.
Trotse vader van Rosalie(L)

Tim C

Als er nu geen koppen rollen op de Ferrari pitmuur, dan weet ik niet wat je moet doen om ontslagen te worden ginder...

Toyoda

Citaat van: waard500 op 05 april 2009 - 13:01:50
Belachelijke race! Ik had het liever droog gehouden! Al dat wachten op niets! Het is nu wel een hele korte race.

Ik had btw liever een Trulli of een Rosberg op het podium gezien. Zij waren veel sneller dan Glock en Heidfeld.

Akkoord!
Maar geef toe dat Glock geniale keuzes gemaakt heeft met de banden!
7 sec. sneller dan de rest van het veld per ronde...
Trulli heeft echt zijn hart uit gereden want op een gegeven moment dacht ik echt dat hij erg ver ging terugvallen, maar mooi gereden van hem! ALWEER!
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

Folkert

Citaat van: Toyoda op 05 april 2009 - 13:05:08
Citaat van: waard500 op 05 april 2009 - 13:01:50
Belachelijke race! Ik had het liever droog gehouden! Al dat wachten op niets! Het is nu wel een hele korte race.

Ik had btw liever een Trulli of een Rosberg op het podium gezien. Zij waren veel sneller dan Glock en Heidfeld.

Akkoord!
Maar geef toe dat Glock geniale keuzes gemaakt heeft met de banden!
7 sec. sneller dan de rest van het veld per ronde...
Trulli heeft echt zijn hart uit gereden want op een gegeven moment dacht ik echt dat hij erg ver ging terugvallen, maar mooi gereden van hem! ALWEER!

Zullen nog wel heel wat mensen zijn die vorig jaar nog niet vergeten zijn. :P
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Inderdaad Ferarri blunderd weer ongelooflijk.Wel spijtig dat zo een mooie race zo moet eindigen,maar niets aan te doen.Wel weer een verdiende winnaar ,Button gaat moeilijk te verslaan zijn dit jaar.Kimi in het droog op extreme regenbanden  ::) hoe komen ze erop.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Toyoda

Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 13:07:23
Citaat van: Toyoda op 05 april 2009 - 13:05:08
Citaat van: waard500 op 05 april 2009 - 13:01:50
Belachelijke race! Ik had het liever droog gehouden! Al dat wachten op niets! Het is nu wel een hele korte race.

Ik had btw liever een Trulli of een Rosberg op het podium gezien. Zij waren veel sneller dan Glock en Heidfeld.

Akkoord!
Maar geef toe dat Glock geniale keuzes gemaakt heeft met de banden!
7 sec. sneller dan de rest van het veld per ronde...
Trulli heeft echt zijn hart uit gereden want op een gegeven moment dacht ik echt dat hij erg ver ging terugvallen, maar mooi gereden van hem! ALWEER!

Zullen nog wel heel wat mensen zijn die vorig jaar nog niet vergeten zijn. :P

Zo zie je maar hoe snel die jongen bij leert he ;)
Kunnen ze bij Ferrari nog een puntje aan zuigen want die gaan maar gewoon door met wat ze blijkbaar het beste kunnen.
De race verprutsen met de foute keuzes
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

waard500

Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 13:07:23
Citaat van: Toyoda op 05 april 2009 - 13:05:08
Citaat van: waard500 op 05 april 2009 - 13:01:50
Belachelijke race! Ik had het liever droog gehouden! Al dat wachten op niets! Het is nu wel een hele korte race.

Ik had btw liever een Trulli of een Rosberg op het podium gezien. Zij waren veel sneller dan Glock en Heidfeld.

Akkoord!
Maar geef toe dat Glock geniale keuzes gemaakt heeft met de banden!
7 sec. sneller dan de rest van het veld per ronde...
Trulli heeft echt zijn hart uit gereden want op een gegeven moment dacht ik echt dat hij erg ver ging terugvallen, maar mooi gereden van hem! ALWEER!

Zullen nog wel heel wat mensen zijn die vorig jaar nog niet vergeten zijn. :P

Heeft er niets mee te maken
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

SDG

Achteraf gezien toch geen verstandige beslissing om de race pas om 17.00 uur plaatselijke tijd te laten starten, in de wetenschap dat de regenbuien ginds meestal tegen het einde van de dag komen opzetten en het ook nog eens te donker geworden was om de race nadien überhaupt nog voort te kunnen zetten. Waar ik vooraf voor vreesde, is dus bewaarheid geworden.

leproffesseur

Dat had ik trouwens voorspeld  dat het eens een chaos
kon worden met de invallende duisternis en eventuele bijhorende regen!

Enzo

Ben ook teleurgesteld, in de race maar ook in Ferrari, wat een fouten weer.
Denk dat dit niet meer goed gaat komen dit seizoen...

Jasper

De constructeursstrijd ligt nu al zo ver uiteen dat het niet meer spannend is... Enkel BrawnGP en Toyota hebben al écht punten gepakt. :(

Toyoda

Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 13:51:59
De constructeursstrijd ligt nu al zo ver uiteen dat het niet meer spannend is... Enkel BrawnGP en Toyota hebben al écht punten gepakt. :(

Er kan nog van alles gebeuren he ;)
Ik moet zeggen dat het voor een Toyota fan wel genieten is! :P
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

EBX

Ik snap nog steeds niet waarom ze de 10 minuten op voorhand verwittigen hebben ingevoerd, 5 minuten zou genoeg zijn !
Verder is het absurd om een hele race neer te halen voor een stortbui van 10 minuten !

De FIA doet echt zijn best dit jaar ....