GP van Australië

Gestart door TheIceman, 13 maart 2009 - 22:30:17

« vorige - volgende »

Wie wint de openingsrace?

Raikkonen
17 (34.7%)
Massa
8 (16.3%)
Alonso
2 (4.1%)
Hamilton
2 (4.1%)
Kovalainen
0 (0%)
Barrichello
4 (8.2%)
Button
12 (24.5%)
Kubica
1 (2%)
Heidfeld
2 (4.1%)
Iemand anders, wie?
1 (2%)

Totaal aantal stemmen: 39

Poll gesloten: 29 maart 2009 - 23:30:17

Folkert

Citaat van: Tim op 14 april 2009 - 19:00:26
Een interessant opiniestuk: http://www.pitpass.com/fes_php/pitpass_feature_item.php?fes_art_id=37533

Lang, maar best goed stuk. Moet nog beetje tot begrijp komen, maar over het algemeen wel mee eens. Echter ben ik van mening dat er iets te licht word gedacht over het niet opvolgen van een handeling. Wettelijk kan Mclaren hem niks verplichten, maar Mclaren kan wel tegen acties ondernemen mocht Lewis tegenspreken wat Mclaren wilt. En ik denk dat Lewis vertrouwde op de kennis en ervaring van Dave, om zo goed mogelijk te handelen.

Ik vraag me toch af waar veel mensen het vandaan halen dat Ryan en Lewis ook in de 2de hoorzitting gelogen zouden hebben. Ik heb daar over nog geen bericht of transcriptie gezien. Waarom Mclaren heeft gelogen? Ik zou het niet weten, maar ik kan me wel iets voorstellen al is dat ook niet heel logisch.

Wat wel bizar is, is dat Whiting zo druk was met Kubica/Vettel. Voor zover ik weet lagen die er uit en was de SC al op de baan. Dus wat the **** was hij dan aan het doen? Dat vind ik een grote FAIL voor de FIA/Whiting. (mmmm, zou er een verband liggen tussen FAIL en FIA? ;D)
Wat ik altijd zo....raar vind is dat de FIA maar kan doen wat ze willen, zonder zich druk te maken over wat de rest vind, zonder dat zij er voor op de vingers worden getikt.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

SC op de baan betekent altijd werk voor Whiting. Ik weet niet hoe dat allemaal in zijn werk gaat, maar ik neem aan dat baanposten wel moeten gecoördineerd worden, en dat Whiting zo snel mogelijk een indicatie wil wanneer hij de SC weer terug kan halen, enzovoort. Plus dat Vettel nog op 3 wielen aan het rondrijden was (daarvoor moest Whiting waarschijnlijk zwarte vlag met oranje bal voor geven, maar zoiets beslis je ook niet op 10 seconden).

Folkert

Citaat van: Jasper op 16 april 2009 - 00:12:38
SC op de baan betekent altijd werk voor Whiting. Ik weet niet hoe dat allemaal in zijn werk gaat, maar ik neem aan dat baanposten wel moeten gecoördineerd worden, en dat Whiting zo snel mogelijk een indicatie wil wanneer hij de SC weer terug kan halen, enzovoort. Plus dat Vettel nog op 3 wielen aan het rondrijden was (daarvoor moest Whiting waarschijnlijk zwarte vlag met oranje bal voor geven, maar zoiets beslis je ook niet op 10 seconden).
Ok, Granted. Maar als een team je om raad vraagt hoe het zit dan lijkt het me dat Charley toch wel iets aan kan doen. Of andere steward er op zetten of iets zeggen. Zoals ik het begreep kregen ze geen reactie.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

Ze kregen voor zover ik weet inderdaad geen reactie, maar de race duurde ook nog maar een ronde of 3-4 na het voorval. Het is niet alsof iemand zeeën van tijd had om er iets over te zeggen.