Main Menu

BrawnGP

Gestart door gloudiesaurus, 09 maart 2009 - 20:51:31

« vorige - volgende »

scho0634

En hoe denk jij dat dat met Virgin/brawn gaat aflopen. De huidige Virgin sponsordeal is na Maleisie al afgelopen.... Dus de onderhandeling zullen spoedig verder gaan.

Jasper

Als ik Brawn was, zou ik mijn team niet laten overkopen door Branson... Hoogstens de naam veranderen naar Virgin Brawn GP. Als Branson niet hapt, staan er ongetwijfeld genoeg andere kandidaat-sponsors aan te schuiven. Zeker als er in Maleisiƫ opnieuw gewonnen wordt.

scho0634

Kandidaat sponsoren nemen hedentendage eerder af in getale dan dat ze toenemen, Jasper ;).


Jasper

Tenzij er een 'nieuw' team is met een verhaal waar iedereen van wil horen en dat kletsen geeft aan alle andere teams.

F_A_Diaz

Een team dat wint is altijd interessant voor sponsoren. Ik denk dat bedrijven die al langer spelen met de gedachte om in de F1 te gaan nu ineens een gouden kans zien. Fry moet zorgen dat hij dat kan uitspelen en maximale bedragen voor zijn team te halen. Ze moeten niet meteen al hun eieren bij Virgin in het mandje leggen.
Dat is moeilijk als je vrijwel geen sponsoren hebt maar zo wordt het spelletje wel gespeeld.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Ik vraag het me af. De gouden bergen van voorheen zijn er niet meer.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 31 maart 2009 - 11:12:37
Ik vraag het me af. De gouden bergen van voorheen zijn er niet meer.
Dat varieert van bedrijf tot bedrijf. Sommige bedrijven zullen weinig voelen van de crisis, anderen zitten vlak bij hun faillissement.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

RadioActiveMan

Die gouden bergen zijn er in veel gevallen nog steeds. Veel bedrijven gebruiken de crisis gewoon als excuus om mensen te kunnen ontslaan die hen teveel kosten. Veel mensen laten zich bang maken door het woord crisis terwijl het net beter is voor iemand die werkzekerheid heeft. Toen het geen crisis was hoorde je meer mensen klagen over hun "koopkracht" dan nu.
Bedrijven die nu failliet gaan hadden al problemen en hadden/hebben het te breed laten hangen.