Todt weg bij Ferrari?

Gestart door Folkert, 20 maart 2009 - 11:24:15

« vorige - volgende »

Folkert

http://www.telegraaf.nl/telesport/autosport/3503258/__Boegbeeld_Todt_weg_bij_Ferrari__.html
Ik wist niet dat hij weg wilde gaan of zou gaan. Dacht dat hij dus net nieuwe functie had gekregen binnen Ferrari. Staat helaas niets of hoe of wat.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Stond eergisteren al op het nieuwsgedeelte van deze en zowat alle andere F1-sites, je bent er een beetje laat bij hoor ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 20 maart 2009 - 11:25:22
Stond eergisteren al op het nieuwsgedeelte van deze en zowat alle andere F1-sites, je bent er een beetje laat bij hoor ;)
Hahah, helemaal over heen gelezen dus :P. Maar zo laat is het ook weer niet, had nog later gekund :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Martin

Hij zal wel bij het team van zijn vriendje Brawn gaan werken. Voor of achter de schermen weet ik niet.
Maar met dat duo gaat het een topteam worden.


Forza F1

Citaat van: Martin op 20 maart 2009 - 12:30:19
Hij zal wel bij het team van zijn vriendje Brawn gaan werken. Voor of achter de schermen weet ik niet.
Maar met dat duo gaat het een topteam worden.

Dat denk ik niet. De loyaliteit van Todt & Schumacher zal altijd bij Ferrari blijven.

leproffesseur

Dat ben ik nog niet zo zeker hoor!
Ik zie ze nog bij brawn werken.

robbert

eerst brawn weg, dan todt weg, dan zie ik schumacher ook nog vertrekken en het is gedaan met Ferrari :(

Brawn een eigen team, dan zie ik Todt naar daar vertrekken en zie ik Schumacher ook nog achtergaan. Brawn wordt het 2 de Ferrari

Ferrari 2010

Citaat van: Forza Ferrari op 21 maart 2009 - 14:57:24
Citaat van: Martin op 20 maart 2009 - 12:30:19
Hij zal wel bij het team van zijn vriendje Brawn gaan werken. Voor of achter de schermen weet ik niet.
Maar met dat duo gaat het een topteam worden.

Dat denk ik niet. De loyaliteit van Todt & Schumacher zal altijd bij Ferrari blijven.
Dat dacht ik van Brawn ook. Maar toch denk ik niet dat Todt hem achterna zal gaan, en Schumacher al helemaal niet.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Waarom gaat het hier zo veel over Schumacher? Die is al, euhm, 2,5 jaar geleden gestopt met rijden?

Martin

Citaat van: Ferrari 2009 op 21 maart 2009 - 16:33:30
Citaat van: Forza Ferrari op 21 maart 2009 - 14:57:24
Citaat van: Martin op 20 maart 2009 - 12:30:19
Hij zal wel bij het team van zijn vriendje Brawn gaan werken. Voor of achter de schermen weet ik niet.
Maar met dat duo gaat het een topteam worden.

Dat denk ik niet. De loyaliteit van Todt & Schumacher zal altijd bij Ferrari blijven.
Dat dacht ik van Brawn ook. Maar toch denk ik niet dat Todt hem achterna zal gaan, en Schumacher al helemaal niet.

In de WCR met Citroen en Peugeot was hij kampioen en in de Le Mans 24 Hours en Paris-Dakar ook. Die man zie ik niet stilzitten.
Hij blijft hoe dan ook in de autosport werken. En welk beter trio kan je vinden in de F1?





Enzo

Citaat van: Martin op 21 maart 2009 - 16:48:35
Citaat van: Ferrari 2009 op 21 maart 2009 - 16:33:30
Citaat van: Forza Ferrari op 21 maart 2009 - 14:57:24
Citaat van: Martin op 20 maart 2009 - 12:30:19
Hij zal wel bij het team van zijn vriendje Brawn gaan werken. Voor of achter de schermen weet ik niet.
Maar met dat duo gaat het een topteam worden.

Dat denk ik niet. De loyaliteit van Todt & Schumacher zal altijd bij Ferrari blijven.
Dat dacht ik van Brawn ook. Maar toch denk ik niet dat Todt hem achterna zal gaan, en Schumacher al helemaal niet.

In de WCR met Citroen en Peugeot was hij kampioen en in de Le Mans 24 Hours en Paris-Dakar ook. Die man zie ik niet stilzitten.
Hij blijft hoe dan ook in de autosport werken. En welk beter trio kan je vinden in de F1?






Mis die tijden wel, wat liep dat gesmeerd zeg..... 8)
Denk alleen niet dat Schumi en Todt nog intensief met de F1 aan de slag gaan, genoeg is genoeg zegt mijn gevoel.
Dit betekend niet dat ik het niet leuk zou vinden overigens....

Tim C

Hmmm, moet er dit jaar niet een nieuwe voorzitter worden gekozen voor de FIA? ;)

Forza F1

Citaat van: Tim op 22 maart 2009 - 14:45:25
Hmmm, moet er dit jaar niet een nieuwe voorzitter worden gekozen voor de FIA? ;)

Precies wat ik denk  :)

En dan hebben sommige mensen hier op 't forum eindelijk het recht om van FIArrari te spreken  ;D

scho0634

FIArrari is natuurlijk al jaren geleden bewezen. Een kwestie van formaliteiten voordat Todt FIA baas wordt ;).

Folkert

Citaat van: Jasper op 21 maart 2009 - 16:38:26
Waarom gaat het hier zo veel over Schumacher? Die is al, euhm, 2,5 jaar geleden gestopt met rijden?
Nou ja zo'n onlogische gedachte gang vind ik het niet. Schumacher komt nog steeds in het nieuws en word ook altijd van alles gevraagd. Misschien is hij wel bezig met plannen om bij Brawn te gaan werken samen met Todt. Zelf denk ik niet dat hij dat doet, maar het zou kunnen.
Trotse vader van Rosalie(L)