Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 19 maart 2009 - 09:25:21

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
12 (33.3%)
Massa
3 (8.3%)
Hamilton
6 (16.7%)
Alonso
4 (11.1%)
Kubica
1 (2.8%)
Button
5 (13.9%)
Barrichello
2 (5.6%)
Iemand anders, wie?
3 (8.3%)

Totaal aantal stemmen: 29

Enzo

Citaat van: DJKEVKE op 10 april 2009 - 09:22:15
Ik denk dat McLaren kwa race-trim meer snelheid heeft dan Ferrari. En vergis je zeker niet in BMW. Die hadden ook geen difussor toch of vergis ik mij nu?

Klopt BMW heeft ook niet de veelbesproken diffusor.

kaisz

De Mclaren is veel te traag momenteel, maar ze hebben wel een betrouwbare auto. Het KERS systeem werkt prima.
De Ferrari aan de andere kant heeft wel een redelijke snelheid, alleen worden er zo ontiegelijk veel fouten gemaakt dat men afvraagt wie daar de leiding heeft. Elke race is het weer raak. Ik sluit Ferrari echt niet uit voor kampioenschap, maar als coureur zou ik hopeloos worden van zo een team (en van zichzelf als die Raikonen heet).

Lewis wordt dit jaar ZEKER geen kampioen. Het eerste jaar vond ik hem geweldig, maar in zijn 3e jaar mag hij best een zijn ronde kop opentrekken. Je bent WERELDKAMPIOEN!, bepaal je lot en luister niet naar iedereen. Altijd maar dat ontkennen en zielig doen. Schumacher was een klootzak 1e klas, maar hij had wel ballen en charme. Qua coureur vindt ik Lewis samen met Alonso en Vettel nog steeds de beste, maar Alonso heeft gewoon een klote wagen.

Er ging zelfs geruchten dat Anthony Hamilton (de vader) zijn zoon wilt stallen bij Brawn, om zo een geheel brits team te krijgen. Van mij mag het, maar haal dan AUB Vettel of smeek bij Alonso. Als een van deze in een Ferrari zitten volgend jaar is het kampioenschap allang beslist.

Dit jaar kampioen?: Vettel, omdat de RBR nog geen KERS heeft en geen diffuser.

robbert

Citaat van: kaisz op 10 april 2009 - 15:29:13


Dit jaar kampioen?: Vettel, omdat de RBR nog geen KERS heeft en geen diffuser.


De diffuser wordt wel legaal bevonden, dus het wordt Brawn gp

Folkert

Citaat van: kaisz op 10 april 2009 - 15:29:13
De Mclaren is veel te traag momenteel, maar ze hebben wel een betrouwbare auto. Het KERS systeem werkt prima.
De Ferrari aan de andere kant heeft wel een redelijke snelheid, alleen worden er zo ontiegelijk veel fouten gemaakt dat men afvraagt wie daar de leiding heeft. Elke race is het weer raak. Ik sluit Ferrari echt niet uit voor kampioenschap, maar als coureur zou ik hopeloos worden van zo een team (en van zichzelf als die Raikonen heet).

Lewis wordt dit jaar ZEKER geen kampioen. Het eerste jaar vond ik hem geweldig, maar in zijn 3e jaar mag hij best een zijn ronde kop opentrekken. Je bent WERELDKAMPIOEN!, bepaal je lot en luister niet naar iedereen. Altijd maar dat ontkennen en zielig doen. Schumacher was een klootzak 1e klas, maar hij had wel ballen en charme. Qua coureur vindt ik Lewis samen met Alonso en Vettel nog steeds de beste, maar Alonso heeft gewoon een klote wagen.

Er ging zelfs geruchten dat Anthony Hamilton (de vader) zijn zoon wilt stallen bij Brawn, om zo een geheel brits team te krijgen. Van mij mag het, maar haal dan AUB Vettel of smeek bij Alonso. Als een van deze in een Ferrari zitten volgend jaar is het kampioenschap allang beslist.

Dit jaar kampioen?: Vettel, omdat de RBR nog geen KERS heeft en geen diffuser.
Charme had Schumacher niet echt. Prima coureur, maar in de media vond ik het een raar mannetje. (op de baan afentoe ook, daar niet van. Maar Mclaren zie ik ook terug komen, samen met Ferrari, maar te laat denk ik en niet goed genoeg. Alonso gaat dit jaar de auto beteren. maar nog niet voldoende genoeg om te gaan voor het WK.
Trotse vader van Rosalie(L)

dami

Hamilton word zeker kampioen, maar ja, de Fia zal kosten wat kost wel iets vinden om hem wel te diskwalificeren.
Beginnen we nu al gewoon te worden :D
Word eens tijd dat ze de FIA en de stewards diskalificeren, joepie ;D

waard500

Citaat van: dami op 12 april 2009 - 10:33:03
Hamilton word zeker kampioen, maar ja, de Fia zal kosten wat kost wel iets vinden om hem wel te diskwalificeren.
Beginnen we nu al gewoon te worden :D
Word eens tijd dat ze de FIA en de stewards diskalificeren, joepie ;D

McLaren is ook niet bepaald foutloos geweest de laatste jaren. Misschien moet je niet alleen naar de FIA kijken..maar ook naar Mclaren.
Visited: Monza 2007, Hockenheim 2008, Nurburgring 2009

leproffesseur

De fia geeft correct gehandeld .

robbert


Folkert

Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Voor de hand liggend is om Button hier in te vullen, echter plaats ik hier Vettel. Ik hoop dat Red Bull nog wat vindt en zorgt voor een spannend seizoen!

F_A_Diaz

Button ligt al te ver voor. Ik heb goede hoop dat Red Bull het ze kwa raceoverwinningen nog wel moeilijk kan maken. Wil Vettel WK worden dan zal er nog een team sneller moeten worden dan Brawn, dan zie ik zo niet gebeuren.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

leproffesseur

Button heeft het heel goed voor elkaar al is zijn voorsprong op Rubens nog niet
groot als hij in monaco uitvalt en rubens wint is zijn voorsprong tot 4 punten geslonken.
De realiteit is natuurlijk ook dat hij nog geen punten laten liggen heeft en na 5 races
nog altijd over duidelijk de beste wagen beschikt en ik zie die achterstand na 5 races
niet verkleinnen dus is de kans groot dat button de titel haalt.

robbert

en in monaco is een foutje direct afgestraft, en Button is ook maar een mens

Wizard

Citaat van: F_A_Diaz op 14 mei 2009 - 13:02:47
Button ligt al te ver voor. Ik heb goede hoop dat Red Bull het ze kwa raceoverwinningen nog wel moeilijk kan maken. Wil Vettel WK worden dan zal er nog een team sneller moeten worden dan Brawn, dan zie ik zo niet gebeuren.

Even snel. De kwaliteit zal zorgen voor een gunstige afronding.

F_A_Diaz

Met Vettel misschien, het derde team zal gaan tussen Toyota en Ferrari, Button is beter bezig dan de coureur van die teams.

Je kan alles wel op die auto gooien, als je 4 van 5 races wint ben je gewoon heel erg goed bezig. Je kan het vergelijken met Schumacher in 2002 en 2004.
Toen hoorde je ook niemand zeiken over de auto. Button is 1 van de betere coureurs van het veld, dat wijzen zijn prestaties uit. Hij heeft alleen wat slechte keuzes gemaakt kwa teams.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."