Wie wordt wereldkampioen?

Gestart door Supermariobros, 19 maart 2009 - 09:25:21

« vorige - volgende »

Wie wordt wereldkampioen?

Raikkonen
12 (33.3%)
Massa
3 (8.3%)
Hamilton
6 (16.7%)
Alonso
4 (11.1%)
Kubica
1 (2.8%)
Button
5 (13.9%)
Barrichello
2 (5.6%)
Iemand anders, wie?
3 (8.3%)

Totaal aantal stemmen: 29

leproffesseur

Het blijft gokken maar met de nieuwe regels zou raikonnen beter uit de voeten moeten komen.
Alles hangt af wat de concurrentie in petto heeft maar kimi zie ik voor massa eindigen.

F_A_Diaz

#31
Citaat van: 0634 op 20 maart 2009 - 21:56:42
Citaat van: F_A_Diaz op 20 maart 2009 - 11:08:12
Wat een zielige figuren hier allemaal zeg.

Als je zonodig topic moet verzieken met je anti FIA praat dan open je maar een eigen topic met de titel:

"WHHEEEHHHEHEHH, boehoe boehoe stoute FIA"
Iedereen hier heeft recht op zijn eigen mening. Die zijn niet allemaal gelijk aan de jouwe. Iemand met een andere mening dan die  van de heer F_A_Diaz is niet per definitie zielig.

Dit soort onzin hoeft hier niet te worden gepost, en lokt alleen maar vervelende reacties uit, zoals opgemerkt door anderen.



O, sorry dat het niet geljik staat met de andere hoogwaardige posts hier:

Citaat van: Enzo op 19 maart 2009 - 20:21:04

Yep, het seizoen is nu al om zeep geholpen. Button wint de eerste 3 races en word daarmee WK,,,,,,,, >:(



Een andere mening is niet zielig, de manier waarop het geuit wordt is zielig. Dus dan doe ik ook zielig terug.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

RadioActiveMan


scho0634

Citaat van: F_A_Diaz op 23 maart 2009 - 11:48:46
Een andere manier is niet zielig, de manier waarop het geuit wordt is zielig. Dus dan doe ik ook zielig terug.
Het gaat erom dat jij op de man speelt en hij niet. En op de man spelen wordt hier niet gewaardeerd want dat lokt andere reacties uit.

Een beetje respect graag onderling.

F_A_Diaz

Ik reageer helemaal niet speciaal op hem.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Darth

Effin, terug OT denk ik dat Button en Rubens allebei goede indruk hebben achter gelaten vandaag. Wilt nog niets zeggen voor het rest van het seizoen als andere teams misschien bij zijn gekomen. Maar toch zou Rubens eindelijk weer eens een Braziliaanse WK mee brengen. Heb toch Kimi gestemd, want denk dat hij dit jaar echt gaat schitteren. Hoewel Massa betere kwalificatie tijd neer zette, denk ik dat Kimi morgen langer door gaat en ook sneller rijd. Misschien zelfs al bij de start voor bij is.

supersteven

ik gok op massa maar ik vrees ervoor
let the sunshine shine in your heart

Folkert

Vettel en RBR toonde zich ook snel. Zou wat zijn als Vettel nog meer gaat strijden om de titel. Maar eerlijk gezegd denk ik Button. Mclaren en Ferrari redden het dit jaar niet denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

De winnaar van het beroep op 14 april :)

Folkert

Citaat van: TheIceman op 01 april 2009 - 07:57:37
De winnaar van het beroep op 14 april :)
Denk niet dat er veel veranderd zal worden op 14april. En dat Mclaren en Ferrari ook sneeuwschuivers aan het maken zijn.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Ik denk dat Toyota het enige team is wat het Brawn een beetje lastig kan maken dit jaar.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

RadioActiveMan

Red Bull en BMW niet gezien zeker dit weekend?  ::)

Folkert

Inderdaad, maar toch heeft Toyota zich goed gekwalificeerd met heel veel benzine aan boord. Ik wil ze wel eens zien met normale achtervleugel en normale race.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Beco op 01 april 2009 - 11:02:47
Red Bull en BMW niet gezien zeker dit weekend?  ::)

Begonnen die ook uit de pits dan?
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 01 april 2009 - 15:27:11
Citaat van: Beco op 01 april 2009 - 11:02:47
Red Bull en BMW niet gezien zeker dit weekend?  ::)

Begonnen die ook uit de pits dan?
Ja, daar staan toch alle auto's op vrijdag geparkeerd? :P

Maar serieus: Volgens mij (en dat weet ik niet zeker) Reden de toyotas wel stuk achter de BMW's en de RBRS. Volgens mij lag Trulli iets van 15 seconde achter Kubica na de eerste SC. Maar kan me niet zo snel herinneren eigenlijk.
Trotse vader van Rosalie(L)