GP van Australië

Gestart door TheIceman, 13 maart 2009 - 22:30:17

« vorige - volgende »

Wie wint de openingsrace?

Raikkonen
17 (34.7%)
Massa
8 (16.3%)
Alonso
2 (4.1%)
Hamilton
2 (4.1%)
Kovalainen
0 (0%)
Barrichello
4 (8.2%)
Button
12 (24.5%)
Kubica
1 (2%)
Heidfeld
2 (4.1%)
Iemand anders, wie?
1 (2%)

Totaal aantal stemmen: 39

Poll gesloten: 29 maart 2009 - 23:30:17

Jasper

Ze mogen niet inhalen voor de finishlijn, grappig. :)

McChouffe

Knap van BrawnGP! Aan deze pace te zien, kunnen ze dat volgende week gemakkelijk nog eens overdoen.

His leaving marks the end of an era in motor racing that he has defined by his mere presence.

Jasper

Ik vraag mij af waarom Hamilton even derde reed en dan weer vierde. Waarschijnlijk had Hamilton Trulli per ongeluk ingehaald toen de SC net buiten was? ???

scho0634

Leuke race, prachtige winnaar!

meatball

Citaat van: Jasper op 29 maart 2009 - 09:34:44
Vettel moet de zwarte vlag met oranje bal krijgen op deze manier hoor...
De meatball vlag al jaren niet meer gezien  ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

meatball

Aan deze BrawnGP gaat menig team zich de tanden stukbijten,ik had steeds de indruk dat Button gewoon op safe reed en nog veeeeel sneller kon.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

scho0634

Nou, dat weet ik niet hoor. Vettel zetter er flink druk op.

Darth

Citaat van: Jasper op 29 maart 2009 - 09:32:30
Toch geen SC zeker, gewoon rode vlag geven...

@Darth: gewoon op de BBC kijken. ;)
haha, ja dat doe ik misschien volgende keer wel. Had de Kwalificatie wel op BBC gekeken.

Maar wat een race. Button, ik had hem al afgeschreven. Voornamelijk door de Honda, maar hij kon mij ook nooit echt imponeren. Rubens toch nog 2de met beetje geluk.
MAar zonder SC, was hij echt echt gaan domineren. (deed hij nu ook wel, maar qua tijd nog niet:P). Maar wat een gevecht met Kubica en Vettel, maar ik zeg Race ongeval. Maar onverwacht podium, maar Hamilton deed het ook goed. Echt goed in de aanval en mooi gestreden net als Trulli.

@Jasper: Ja, dat zag ik dus ook. Heel vreemd, maar was wel blij. Hamilton heeft echt goede zaken gedaan en de race snelheid van iig Hamilton zit wel goed. Zodra Mclaren ook de sneeuwschuiver gaat gebruiken en de diffuser, gaan ze nog wel terug slaan.

@Meatball: Dat idee had ik ook. Zodra Vettel sneller ging, pareerde hij gewoon weer.

zeph

Hiep Hiep Hoera voor  de Brawns! ;D
De mooiste auto's in het veld.

Jasper

Ik zie het nu pas toevallig op de live timing, maar dat klopt niet altijd dus vraag ik het even... alweer een dubbele DNF voor Ferrari?

Edit: en ik hoop dat er een paar fotografen strategisch stonden om die finish te fotograferen. Ik denk niet dat 13 wagens ooit eerder op 7.3s van elkaar gefinisht zijn? :)

meatball

Citaat van: Jasper op 29 maart 2009 - 09:59:53
Ik zie het nu pas toevallig op de live timing, maar dat klopt niet altijd dus vraag ik het even... alweer een dubbele DNF voor Ferrari?

Edit: en ik hoop dat er een paar fotografen strategisch stonden om die finish te fotograferen. Ik denk niet dat 13 wagens ooit eerder op 7.3s van elkaar gefinisht zijn? :)
Inderdaad geen Ferrari aan de streep  :(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Tim C

Proficiat aan Brawn! Geweldige race.

Ferrari... ??? Ooit gaan ze in Maranello toch eens moeten beseffen dat je er vanaf race 1 moet staan om het kampioenschap te winnen. Zal wel een lange nabespreking worden daar...

scho0634

Foutenfestival weer van Ferrari.

Kimi kwakt er zelf af. Het team blunderde door ze beiden op de supersofts te laten starten. En wat ze wilden bereiken met de taktiek van Massa zal altijd een raadsel blijven....

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 29 maart 2009 - 10:10:09
Foutenfestival weer van Ferrari.

Kimi kwakt er zelf af. Het team blunderde door ze beiden op de supersofts te laten starten. En wat ze wilden bereiken met de taktiek van Massa zal altijd een raadsel blijven....
Kimi kwakt er zelf af, maar is net zoals die crash van Nakajima iets waar weinig aan te doen valt. Kimi had het geluk zijdelings de muur te raken, Nakajima de pech om er frontaal in te gaan...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

gloudiesaurus

Heeft Hamilton alsnog punten... Jammer van Kubica en Vettel, wel leuk om te zien maar ze verliezen beide kostbare punten.. Zo staat Red Bull na een sterk weekend alsnog met wel lege handen.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is