GP van Australië

Gestart door TheIceman, 13 maart 2009 - 22:30:17

« vorige - volgende »

Wie wint de openingsrace?

Raikkonen
17 (34.7%)
Massa
8 (16.3%)
Alonso
2 (4.1%)
Hamilton
2 (4.1%)
Kovalainen
0 (0%)
Barrichello
4 (8.2%)
Button
12 (24.5%)
Kubica
1 (2%)
Heidfeld
2 (4.1%)
Iemand anders, wie?
1 (2%)

Totaal aantal stemmen: 39

Poll gesloten: 29 maart 2009 - 23:30:17

TheIceman

Nog 2 weken tot de start van een veelbelovend F1-seizoen! Door de regelwijzigingen is alles mogelijk! Is het Brawn GP dat de verrassing van het weekend gaat worden door snelle tijden te klokken? De voortekens in de wintertests zijn alleszins gunstig. Is McLaren de snelheid kwijt? Klungelt Ferrari weer in Australië? We gaan het zien! Er is eerst nog een kleine test in Jerez, daarna reizen de teams af, voor race 1!

scho0634

Zo jij bent vlotjes met het openen van dit topic... ;). Ach ja, het is ook wel weer eens tijd voor een race.

Ik ga voor een Ferrari. Welke weet ik nog niet.

Folkert

Hahah inderdaad, zeer vlot ;) Maar ik weet het niet. Mclaren lijkt de weg kwijt te zijn en BrawnGP lijkt serieus snel. Maar goed, dit hebben we natuurlijk eerder gezien bij andere teams. Ik denk toch dat BrawnGP met iets rijd wat niet legaal is. Of iig niet conform het 2009 regels.  Hoop dat Ferrari snel is zodat Kimi weer voor de titel kan gaan. Denk dat Kimi wel eens de eerste GP kan gaan winnen. Met Button op verrassende 2de plek.  Mclaren zie ik in Australie denk ik nog niet voor aan. Alonso zal wel in de punten en misschien zelfs in de top 5 komen.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

ik zou het nietweten, ik hoop dat Ferrari de beste is maar ik vrees toch voor Brawn GP en ik denk ook dat Mclaren verstoppertje gespeeld heeft

Enzo

Citaat van: robbert op 14 maart 2009 - 00:39:02
ik zou het nietweten, ik hoop dat Ferrari de beste is maar ik vrees toch voor Brawn GP en ik denk ook dat Mclaren verstoppertje gespeeld heeft

Mclaren speelt geen verstoppertje..... ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 14 maart 2009 - 00:55:12
Citaat van: robbert op 14 maart 2009 - 00:39:02
ik zou het nietweten, ik hoop dat Ferrari de beste is maar ik vrees toch voor Brawn GP en ik denk ook dat Mclaren verstoppertje gespeeld heeft

Mclaren speelt geen verstoppertje..... ;)
Ik hoop het met je mee. Volgens mij gaat het een duel worden tussen Brawn en Ferrari, met Kimi die uiteindelijk de zege wegkaapt. BMW gaat goed mee, maar komt nog net iets te kort. Daarachter vechten Renault en McLaren, en dan de andere 5 teams.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

sloggerke

Citaat van: Ferrari 2009 op 14 maart 2009 - 09:51:23
Citaat van: Enzo op 14 maart 2009 - 00:55:12
Citaat van: robbert op 14 maart 2009 - 00:39:02
ik zou het nietweten, ik hoop dat Ferrari de beste is maar ik vrees toch voor Brawn GP en ik denk ook dat Mclaren verstoppertje gespeeld heeft

Mclaren speelt geen verstoppertje..... ;)
Ik hoop het met je mee. Volgens mij gaat het een duel worden tussen Brawn en Ferrari, met Kimi die uiteindelijk de zege wegkaapt. BMW gaat goed mee, maar komt nog net iets te kort. Daarachter vechten Renault en McLaren, en dan de andere 5 teams.

Je vergeet nog een team: Toyota!

Ik zie ze echt niet achter  Renault en de McLarens rijden momenteel..

Enzo

Citaat van: Ferrari 2009 op 14 maart 2009 - 09:51:23
Citaat van: Enzo op 14 maart 2009 - 00:55:12
Citaat van: robbert op 14 maart 2009 - 00:39:02
ik zou het nietweten, ik hoop dat Ferrari de beste is maar ik vrees toch voor Brawn GP en ik denk ook dat Mclaren verstoppertje gespeeld heeft

Mclaren speelt geen verstoppertje..... ;)
Ik hoop het met je mee.

Ik hoop helemaal niet dat Mclaren een slecht seizoen gaat draaien, gun ze het beste.
Ferrari nog net iets meer..... ;)

TheIceman

Mijn lijstje op dit moment:
1. Raikkonen
2. Button
3. Massa

Maar ik wacht nog even de test in Jerez af, voordat ik definitief ga :)

Folkert

Citaat van: TheIceman op 14 maart 2009 - 15:31:36
Mijn lijstje op dit moment:
1. Raikkonen
2. Button
3. Massa

Maar ik wacht nog even de test in Jerez af, voordat ik definitief ga :)
Dat denk ik ook wel. Button gaat mij denk ik erg verrassen. Is volgens mij enorme booast voor hem om in een goede auto te rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

TheIceman

Citaat van: Burorri op 14 maart 2009 - 15:55:00
Citaat van: TheIceman op 14 maart 2009 - 15:31:36
Mijn lijstje op dit moment:
1. Raikkonen
2. Button
3. Massa

Maar ik wacht nog even de test in Jerez af, voordat ik definitief ga :)
Dat denk ik ook wel. Button gaat mij denk ik erg verrassen. Is volgens mij enorme booast voor hem om in een goede auto te rijden.
Ja, dat is weer een tijdje geleden voor hem :)

Forza F1

Barrichello, en ook wereldkampioen F1 2009!  8)

Enzo

 8) 8)

Vroeger was alles beter..... ;)

gloudiesaurus



of deze ;D Ook in Melbourne ;)
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

gloudiesaurus

http://www.youtube.com/watch?v=HOOZCPSrWHo&feature=related

en dit is ook een mooi filmpje met historie van het circuit...

Remember Hill vs. Villeneuve! en de oppermachtige McLaren's...
GPPits.net: als Formule 1 een passie is