GP van Australië

Gestart door TheIceman, 13 maart 2009 - 22:30:17

« vorige - volgende »

Wie wint de openingsrace?

Raikkonen
17 (34.7%)
Massa
8 (16.3%)
Alonso
2 (4.1%)
Hamilton
2 (4.1%)
Kovalainen
0 (0%)
Barrichello
4 (8.2%)
Button
12 (24.5%)
Kubica
1 (2%)
Heidfeld
2 (4.1%)
Iemand anders, wie?
1 (2%)

Totaal aantal stemmen: 39

Poll gesloten: 29 maart 2009 - 23:30:17

scho0634

Voor wat het waard is:

De geruchten gaan nu weer dat de verhouding Hamilton-McLaren onder zware duk zou staan. Lewis voelt zich onder druk gezet door McLaren om te liegen, en zou zelfs getwijfeld hebben over p.o. op te stappen uit de F1. Max Mosley zou hem daarvan hebben weerhouden en hem de mogelijkheid hebben gegeven om tijden een persconferentie in Maleisie zijn eigen kant van het verhaal te vertellen.

In Engeland wordt Hamilton flink door de mangel gehaald. En dat is voor de 'boy wonder', die ook nog eens in een trage auto rijdt, een hard gelag. En dan moeten we nog afwachten hoe dit afloopt, want de FIA gaat de zaak nog verder onderzoeken en mogelijk zwaarder bestraffen.

The story continues....

Toyoda

Toch spijtig voor Hamilton.
Ik denk niet dat hij zo is.
Hij deed het voor het team maar had dat beter niet gedaan.
Blijkbaar houd ook niemand er rekening mee dat hij wel eerlijk is geweest tegen de tv waar hij het wel toegaf.
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

Folkert

Citaat van: FerrariMan op 03 april 2009 - 13:04:02
En Lewis geeft toe dat hij gelogen heeft in naam van Ryan, die nu door McLaren alle schuld op zich krijgt. Gaan we het nu nog steeds een heksenjacht noemen van de FIA?

Hamilton heeft bij deze een serieuze deuk in zijn reputatie opgelopen, wat spijtig is want het is een geweldig piloot. Ook triest hoe McLaren gewoon Trulli ziet ontnomen worden van een derde/vierde plaats terwijl ze achteruit leunen en leugens vertellen.

Ik vrees dat men nog hard gaat neerkomen op McLaren, met schorsingen.
Als er word besloten Mclaren nog verder te straffen? Volmonding JA. Maar leg mij eens uit wat Heikki er mee te maken heeft.
Trotse vader van Rosalie(L)

Toyoda

Citaat van: Burorri op 05 april 2009 - 10:47:33
Citaat van: FerrariMan op 03 april 2009 - 13:04:02
En Lewis geeft toe dat hij gelogen heeft in naam van Ryan, die nu door McLaren alle schuld op zich krijgt. Gaan we het nu nog steeds een heksenjacht noemen van de FIA?

Hamilton heeft bij deze een serieuze deuk in zijn reputatie opgelopen, wat spijtig is want het is een geweldig piloot. Ook triest hoe McLaren gewoon Trulli ziet ontnomen worden van een derde/vierde plaats terwijl ze achteruit leunen en leugens vertellen.

Ik vrees dat men nog hard gaat neerkomen op McLaren, met schorsingen.
Als er word besloten Mclaren nog verder te straffen? Volmonding JA. Maar leg mij eens uit wat Heikki er mee te maken heeft.

Niks, maar ze straffen McLaren voor wat ze gedaan hebben en toevallig hoort Heikki er ook bij dus...
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

Jasper

Citaat van: 0634 op 05 april 2009 - 08:51:27
Voor wat het waard is:

De geruchten gaan nu weer dat de verhouding Hamilton-McLaren onder zware duk zou staan. Lewis voelt zich onder druk gezet door McLaren om te liegen, en zou zelfs getwijfeld hebben over p.o. op te stappen uit de F1. Max Mosley zou hem daarvan hebben weerhouden en hem de mogelijkheid hebben gegeven om tijden een persconferentie in Maleisie zijn eigen kant van het verhaal te vertellen.

In Engeland wordt Hamilton flink door de mangel gehaald. En dat is voor de 'boy wonder', die ook nog eens in een trage auto rijdt, een hard gelag. En dan moeten we nog afwachten hoe dit afloopt, want de FIA gaat de zaak nog verder onderzoeken en mogelijk zwaarder bestraffen.

The story continues....

Dat het even niet goed gaat tussen Hamilton en McLaren, kan ik begrijpen. Dat hij overweegt om te stoppen, dat geloof ik niet echt. Papa Hamilton heeft ook eens gezegd dat Lewis dat overwoog vanwege racisme dat hij ondervond. Maar daar geloof ik niet veel van.

Het is nu aan Hamilton om door te gaan met zijn team, ook wanneer het slecht gaat. Hij moet begrijpen dat het niet altijd van een leien dakje zal gaan en dat je pas een grote kampioen bent als je ook doorzettingsvermogen toont. Kijk maar naar Schumacher in 2005, bijvoorbeeld.

scho0634

Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 12:40:44
Citaat van: 0634 op 05 april 2009 - 08:51:27
Voor wat het waard is:

De geruchten gaan nu weer dat de verhouding Hamilton-McLaren onder zware duk zou staan. Lewis voelt zich onder druk gezet door McLaren om te liegen, en zou zelfs getwijfeld hebben over p.o. op te stappen uit de F1. Max Mosley zou hem daarvan hebben weerhouden en hem de mogelijkheid hebben gegeven om tijden een persconferentie in Maleisie zijn eigen kant van het verhaal te vertellen.

In Engeland wordt Hamilton flink door de mangel gehaald. En dat is voor de 'boy wonder', die ook nog eens in een trage auto rijdt, een hard gelag. En dan moeten we nog afwachten hoe dit afloopt, want de FIA gaat de zaak nog verder onderzoeken en mogelijk zwaarder bestraffen.

The story continues....

Dat het even niet goed gaat tussen Hamilton en McLaren, kan ik begrijpen. Dat hij overweegt om te stoppen, dat geloof ik niet echt. Papa Hamilton heeft ook eens gezegd dat Lewis dat overwoog vanwege racisme dat hij ondervond. Maar daar geloof ik niet veel van.

Het is nu aan Hamilton om door te gaan met zijn team, ook wanneer het slecht gaat. Hij moet begrijpen dat het niet altijd van een leien dakje zal gaan en dat je pas een grote kampioen bent als je ook doorzettingsvermogen toont. Kijk maar naar Schumacher in 2005, bijvoorbeeld.
Lewis volet zich te kakken gezet door zijn team. En daar kan ik wel inkomen.

Folkert

Citaat van: 0634 op 05 april 2009 - 12:43:23
Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 12:40:44
Citaat van: 0634 op 05 april 2009 - 08:51:27
Voor wat het waard is:

De geruchten gaan nu weer dat de verhouding Hamilton-McLaren onder zware duk zou staan. Lewis voelt zich onder druk gezet door McLaren om te liegen, en zou zelfs getwijfeld hebben over p.o. op te stappen uit de F1. Max Mosley zou hem daarvan hebben weerhouden en hem de mogelijkheid hebben gegeven om tijden een persconferentie in Maleisie zijn eigen kant van het verhaal te vertellen.

In Engeland wordt Hamilton flink door de mangel gehaald. En dat is voor de 'boy wonder', die ook nog eens in een trage auto rijdt, een hard gelag. En dan moeten we nog afwachten hoe dit afloopt, want de FIA gaat de zaak nog verder onderzoeken en mogelijk zwaarder bestraffen.

The story continues....

Dat het even niet goed gaat tussen Hamilton en McLaren, kan ik begrijpen. Dat hij overweegt om te stoppen, dat geloof ik niet echt. Papa Hamilton heeft ook eens gezegd dat Lewis dat overwoog vanwege racisme dat hij ondervond. Maar daar geloof ik niet veel van.

Het is nu aan Hamilton om door te gaan met zijn team, ook wanneer het slecht gaat. Hij moet begrijpen dat het niet altijd van een leien dakje zal gaan en dat je pas een grote kampioen bent als je ook doorzettingsvermogen toont. Kijk maar naar Schumacher in 2005, bijvoorbeeld.
Lewis volet zich te kakken gezet door zijn team. En daar kan ik wel inkomen.

Daar kan ik ook inkomen. Hij heeft wel gedaan wat het team hem vroeg. Maar Jasper heeft wel gelijk, dat Hamilton zich dit jaar moet blijven motiveren om volgend jaar weer super auto te hebben.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 05 april 2009 - 12:40:44
Citaat van: 0634 op 05 april 2009 - 08:51:27
Voor wat het waard is:

De geruchten gaan nu weer dat de verhouding Hamilton-McLaren onder zware duk zou staan. Lewis voelt zich onder druk gezet door McLaren om te liegen, en zou zelfs getwijfeld hebben over p.o. op te stappen uit de F1. Max Mosley zou hem daarvan hebben weerhouden en hem de mogelijkheid hebben gegeven om tijden een persconferentie in Maleisie zijn eigen kant van het verhaal te vertellen.

In Engeland wordt Hamilton flink door de mangel gehaald. En dat is voor de 'boy wonder', die ook nog eens in een trage auto rijdt, een hard gelag. En dan moeten we nog afwachten hoe dit afloopt, want de FIA gaat de zaak nog verder onderzoeken en mogelijk zwaarder bestraffen.

The story continues....

Dat het even niet goed gaat tussen Hamilton en McLaren, kan ik begrijpen. Dat hij overweegt om te stoppen, dat geloof ik niet echt. Papa Hamilton heeft ook eens gezegd dat Lewis dat overwoog vanwege racisme dat hij ondervond. Maar daar geloof ik niet veel van.

Het is nu aan Hamilton om door te gaan met zijn team, ook wanneer het slecht gaat. Hij moet begrijpen dat het niet altijd van een leien dakje zal gaan en dat je pas een grote kampioen bent als je ook doorzettingsvermogen toont. Kijk maar naar Schumacher in 2005, bijvoorbeeld.
Wilde ik ook net zeggen. Al dat gedreig van te stoppen, ik geloof er niets van. Hij zou het veel te hard missen! Volgens mij moet Hamilton's papa zich eens wat minder gaan moeien. Tis bovendien aanhoudende zen papa die vanalles zegt, het lijkt wel alsof zen papa beslist wat hij doet!

En verder is het nu inderdaad aan Lewis om verder te gaan met de mindere Mac, hij zal in de komende 10 jaar die hij F1 zal rijden waarschijnlijk hooguit 5 jaar in een topwagen rijden, misschien is het moeilijk voor hem om daarmee te leren leven, mede dankzij zijn geweldige begin, maar hij zal moeten.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Toyoda

Ik ben benieuwd of Lewis heeft wat er voor nodig is om die auto te verbeteren.
Kijken of hij de juiste info kan geven aan het team.
The only thing that gets me out of bed is a good nap!

leproffesseur

Ik zou toch blijven bij mclaren ook al wordt dit jaar een heel moeilijk jaar.

Jasper

Ik wel, en ik huiver er nu al voor. :-\

Todt heeft ook nog eens zijn nationaliteit mee.

Folkert

http://www.f1today.nl/nieuws/2009/04/09/schorsing-behoort-tot-de-mogelijkheden-voor-mclaren/

Dat zou in mijn ogen echt zwaar onterecht zijn. Dan zou liegen dus zwaarder tellen dan het opzettelijk iemand van de baan rijden, illegale onderdelen gebruiken of andere competitie vervalsingen.

Mclaren is terecht gestraft al, meer dan genoeg. Want liegen mag inderdaad niet, maar van uit Mclarensstandpunt kan ik me er wel iets bij voorstellen. Ik kan me ook niet voorstellen dat andere teams nooit hebben gelogen, wat later ook wel uit is gekomen. Maar goed, waar het eerder wel beetje terecht was, vind ik dit wel meer een heksen jacht worden op Mclaren.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Als dit een eenmansactie was, en dat lijkt mij toch zo, dan is het er een beetje over om ze voor langere tijd te schorsen vind ik. Ze kunnen natuurlijk niet soft blijven doen tegen McLaren, we zijn de spionage nog niet vergeten en dan nu dit weer, ze slagen er niet echt in de F1 positief in het nieuws te brengen.

Burrori: iemand van de baan rijden is een actie van een persoon, daar kan het team weinig aan doen. Maar dan nog, McLaren kon ook niet scoren toen Alonso Lewis opzettelijk ophield, is ook een soort van schorsing. En voor illegale onderdelen wordt ook gestraft, remember Honda dat enkele jaren terug 2GP's moest missen wegens de dubbele brandstoftank. Daarnaast komt dit nog eens bij het spionageschandaal, waar ze op sportief vlak enorm licht voor gestraft werden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 09 april 2009 - 13:34:47
Als dit een eenmansactie was, en dat lijkt mij toch zo, dan is het er een beetje over om ze voor langere tijd te schorsen vind ik. Ze kunnen natuurlijk niet soft blijven doen tegen McLaren, we zijn de spionage nog niet vergeten en dan nu dit weer, ze slagen er niet echt in de F1 positief in het nieuws te brengen.

Burrori: iemand van de baan rijden is een actie van een persoon, daar kan het team weinig aan doen. Maar dan nog, McLaren kon ook niet scoren toen Alonso Lewis opzettelijk ophield, is ook een soort van schorsing. En voor illegale onderdelen wordt ook gestraft, remember Honda dat enkele jaren terug 2GP's moest missen wegens de dubbele brandstoftank. Daarnaast komt dit nog eens bij het spionageschandaal, waar ze op sportief vlak enorm licht voor gestraft werden.
Ja ok, maar het liegen was eigenlijk ook een actie van 1 persoon. Zoals ik begrepen had, had Ryan Lewis opgedragen te liegen. Mclaren stond daar eigenlijk helemaal buiten. Iig voor zo ver wij kunnen weten. Er zijn tot op heden geen berichten geweest waar in Mclaren heeft toegegeven Ryan te hebben geïnstrueerd te gaan liegen tegen de Stewards. (wat ik zelfs nog zou kunnen begrijpen gezien vorig jaar.) Niet dat het slim is, maar dat is ander verhaal. En ja het spionage schandaal..... IK weet niet. Het heeft lang door mijn hoofdgespookt, maar elke keer kwam er toch een gevoel van: Er klopt nog meer niet dan er is uit gekomen. Maar als we dan naar het verleden kijken, kunnen we ook zeggen dat Schumacher dingen deed en gestraft voor is, om vervolgens weer discutabele acties uit te halen. En het is terecht dat Schumacher eigenlijk ook niet verder gestraft is, zou de F1 niet ten goede komen(hoe vaak ik het ook had gewilt afentoe). En nu met Mclaren ook niet. de eerste straf kan ik prima in komen. Was Mclaren heeeeel dom bezig.

En ja ik ben Honda niet vergeten. Maar dat is maar 1 van de weinige die ik me kan herinneren van de afgelopen jaren. (kan best zijn dat ik me nu paar over het hoofd zie.) 
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Welke inbreuken zijn er dan de afgelopen jaren nog geweest, die serieus te noemen zijn én opzettelijk waren? Dus niet de regels proberen te interpreteren naar hun voordeel maar echt opzettelijk dingen doen die niet mogen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.