GP van Australië

Gestart door TheIceman, 13 maart 2009 - 22:30:17

« vorige - volgende »

Wie wint de openingsrace?

Raikkonen
17 (34.7%)
Massa
8 (16.3%)
Alonso
2 (4.1%)
Hamilton
2 (4.1%)
Kovalainen
0 (0%)
Barrichello
4 (8.2%)
Button
12 (24.5%)
Kubica
1 (2%)
Heidfeld
2 (4.1%)
Iemand anders, wie?
1 (2%)

Totaal aantal stemmen: 39

Poll gesloten: 29 maart 2009 - 23:30:17

Ferrari 2010

Wie stuurt in godsnaam die SC naar buiten? Vlak nadat Button weg is, komt ze buiten, bijgevolg moet iedereen de SC passeren ::) Zo een hoop gepruts, en das niet de eerste keer!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Als ze de SC nodig hadden, waarom komt die dan niet anderhalve minuut vroeger naar buiten? ???

meatball

Gewoon terug spanning brengen in de race er wasl niets meer te zien op de baan  :(
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Ferrari 2010

En volgens mij blijft die SC nu gewoon buiten om de gelapte mensen dichterbij te laten komen. De persoon die zich met die SC bezig houdt mag toch dringend eens beter gaan redeneren.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

meatball

Massa lad zijn KERSop
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Jasper

Citaat van: Ferrari 2009 op 29 maart 2009 - 08:43:12
En volgens mij blijft die SC nu gewoon buiten om de gelapte mensen dichterbij te laten komen. De persoon die zich met die SC bezig houdt mag toch dringend eens beter gaan redeneren.

Euh, dat is toch logisch? Die mensen moeten van jou met een minuut achterstand herstarten of zo? ???

Citaat van: meatball op 29 maart 2009 - 08:44:10
Massa lad zijn KERSop

En vernietigt zijn banden. ;D

Darth

Piquet is ook niet al te goed bezig. Zag niet echt contact met Rosberg.

Jasper

Als zoiets gebeurt zonder contact, dan is het duidelijk een probleem met de remmen (zoals hij ook al vertelde aan de pitreporter van de BBC). ;)

Darth

#218
Citaat van: Jasper op 29 maart 2009 - 09:03:04
Als zoiets gebeurt zonder contact, dan is het duidelijk een probleem met de remmen (zoals hij ook al vertelde aan de pitreporter van de BBC). ;)
True, maar toch zag ik het ook als "Schrik" Foutje. Te veel corrigeren om contact te vermijden.

Waarom is Raikkonen binnen? :-\ Hij ging lekker en had Massa iig in de knip. Lewis is trouwens bezig wel te bewijzen dat hij wel echt hele goede is. In tegen stelling wat veel mensen van hem vinden.

Darth

Wat een %&^* hekel heb ik aan die reclames zeg. Waarom moeten ze dat nou perce doen? En doen ze dat bij voetbal niet bijvoorbeeld. Idioot gewoon.

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 29 maart 2009 - 08:46:14
Citaat van: Ferrari 2009 op 29 maart 2009 - 08:43:12
En volgens mij blijft die SC nu gewoon buiten om de gelapte mensen dichterbij te laten komen. De persoon die zich met die SC bezig houdt mag toch dringend eens beter gaan redeneren.

Euh, dat is toch logisch? Die mensen moeten van jou met een minuut achterstand herstarten of zo? ???
Eeuh, die waren gedubbeld en mogen inhalen, ze lopen daar geen achterstand mee op hé, in tegendeel ;)

Over de race: McLaren verrast me met hun race-snelheid, Lewis allesbehalve slecht bezig! Ferrari stelt teleur, Massa die uiteindelijk achter Lewis hing, dan een probleem.

Die crash, dat wordt rode vlag zeker? Vreemd :-\
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Toch geen SC zeker, gewoon rode vlag geven...

@Darth: gewoon op de BBC kijken. ;)

Ferrari 2010

Hoe kunnen in godsnaam die banden loskomen? En Vettel die rustig achter SC naar finish cruist, haha :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Vettel moet de zwarte vlag met oranje bal krijgen op deze manier hoor...

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 29 maart 2009 - 09:34:44
Vettel moet de zwarte vlag met oranje bal krijgen op deze manier hoor...
En dat heeft hij gehad lijkt me, of vanuit de pits gezegd dat hij moet stoppen, want ik denk dat als hij wilde nog wel dat lapje kon rondrijden.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.