GP van Australië

Gestart door TheIceman, 13 maart 2009 - 22:30:17

« vorige - volgende »

Wie wint de openingsrace?

Raikkonen
17 (34.7%)
Massa
8 (16.3%)
Alonso
2 (4.1%)
Hamilton
2 (4.1%)
Kovalainen
0 (0%)
Barrichello
4 (8.2%)
Button
12 (24.5%)
Kubica
1 (2%)
Heidfeld
2 (4.1%)
Iemand anders, wie?
1 (2%)

Totaal aantal stemmen: 39

Poll gesloten: 29 maart 2009 - 23:30:17

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 14 maart 2009 - 19:18:01
8) 8)

Vroeger was alles beter..... ;)
Wat ging die wagen toch loeihard. Nu nog staan vele laprecords op naam van MS, uiteraard door de regelwijzigingen in de F1, en dat doet me wel wat. Ik hoop dat met de nieuwe regels, we weer leuke duels krijgen en daarnaast wagens die snel door de bocht gaan door de slicks. Ik kijk in ieder geval enorm hard uit naar de eerste race :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Citaat van: gloudiesaurus op 14 maart 2009 - 19:24:24


of deze ;D Ook in Melbourne ;)

Dat is ook het leuke en veelzijdige aan deze sport, wat voor de één een hoogtepunt is is voor een ander een dieptepunt en vice versa.
Mensen moeten dat gewoon accepteren van elkaar, dan zou je ook minder gebakkelei hebben op forums.... ::)

Jasper

BrawnGP, ik wil het nog wel eens zien hoor. Moet bekennen dat ik deze winter (zoals altijd de laatste jaren) nog niet naar testtijden heb gekeken, maar als ze nu snel zijn, dan durf ik er toch nog om wedden dat er in Melbourne geen BrawnGP bij de eerste zes over de finish rijdt...

Ik denk dat het er eentje wordt voor Räikkönen. Heeft deze race volgens mij nog al een paar keer gewonnen, dus het circuit lijkt hem wel te liggen.

Eric

laten we eens zot doen:
1/ Kimi
2/ Kubica
3/ Vettel

McLren haalt met moeite punten, Massa krijgt problemen en moet opgeven.  ;)

TheIceman

Citaat van: Eric op 15 maart 2009 - 10:05:02
laten we eens zot doen:
1/ Kimi
2/ Kubica
3/ Vettel

McLren haalt met moeite punten, Massa krijgt problemen en moet opgeven.  ;)

Kan ik mee instemmen :)

McLaren_über_alles

Citaat van: Enzo op 14 maart 2009 - 19:18:01
8) 8)

Vroeger was alles beter..... ;)

Jups!


Zo'n zaken zien we nu niet meer in de huidige kwalificatie opzet waar ze moeten kwalificeren met een belachelijk zwaargeladen auto.

Geef mij maar terug de man tegen man gevechten in super lichte auto's van toen hoor!

Hier nog een prachtig voorbeeldje:
Citaat van: Michael Schumacher over Lewis Hamilton
I really rate him for what he's done in such a short time -- arriving just last year and competing with [two-time champion Fernando] Alonso, and very often being quicker, speaks for itself.

NDCGN

Citaat van: McLaren_über_alles op 15 maart 2009 - 11:32:23
Citaat van: Enzo op 14 maart 2009 - 19:18:01
8) 8)

Vroeger was alles beter..... ;)

Jups!


Zo'n zaken zien we nu niet meer in de huidige kwalificatie opzet waar ze moeten kwalificeren met een belachelijk zwaargeladen auto.

Geef mij maar terug de man tegen man gevechten in super lichte auto's van toen hoor!

Hier nog een prachtig voorbeeldje:
ik zie niet echt het verschil met nu... deze gevechten hebben we nu ook nog steeds.....mooie baan daar in san marino, mag wel weer terug komen wat mij betreft... trouwens wel opvallend dat bijna iedereen nu inzet op Kimi... ik moet het nog zien... is de Ferrari wel zo snel en gaat Kimi dan Massa ook nog verslaan?? kan haast niet meer wachten tot het gaat beginnen.. wat kan zo'n winter lang duren zeg...

robbert

weet er iemand de juiste tijden wanneer de kwalificatie begint en de race op tv??

TheIceman

Citaat van: robbert op 15 maart 2009 - 14:46:42
weet er iemand de juiste tijden wanneer de kwalificatie begint en de race op tv??
Kwalificatie: 07.00
Race: 08.00

Ferrari 2010

Citaat van: TheIceman op 15 maart 2009 - 15:17:50
Citaat van: robbert op 15 maart 2009 - 14:46:42
weet er iemand de juiste tijden wanneer de kwalificatie begint en de race op tv??
Kwalificatie: 07.00
Race: 08.00
Zo laat? pfffff :( Waar is de tijd dat ik om half 3 uit men bed sprong om naar de F1 te gaan kijken? :'(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

TheIceman

Citaat van: Ferrari 2009 op 15 maart 2009 - 15:23:46
Citaat van: TheIceman op 15 maart 2009 - 15:17:50
Citaat van: robbert op 15 maart 2009 - 14:46:42
weet er iemand de juiste tijden wanneer de kwalificatie begint en de race op tv??
Kwalificatie: 07.00
Race: 08.00
Zo laat? pfffff :( Waar is de tijd dat ik om half 3 uit men bed sprong om naar de F1 te gaan kijken? :'(
Weg. Ik ga nu eens naar de kijkcijfers kijken en dan mijn oude topic opduikelen en kijken wat voor verschil het nou eigenlijk heeft gemaakt.

Overigens, op www.formula1.com staat bij Australische tijden dit:
Qualifying   17:00
Sun 29 March 2009
Race   17:00

En bij Nederlandse tijden dit:
Qualifying   07:00
Sun 29 March 2009
Race   08:00


Let vooral op de tijden van de kwalificatie in vergelijking met die van de race. In Australië hetzelfde, de kwalificatie is in Nederland eerder... Wachten op de tv-gids voor uitsluitsel..

Jasper

Dat komt omdat wij in de nacht van zaterdag op zondag overschakelen naar zomeruur, in Australië niet. De tijden hier op de hoofdpagina kloppen.

TheIceman

Citaat van: Jasper op 15 maart 2009 - 15:37:32
Dat komt omdat wij in de nacht van zaterdag op zondag overschakelen naar zomeruur, in Australië niet. De tijden hier op de hoofdpagina kloppen.
O ja, dat klopt, dat had iemand me al gezegd en dat vind ik zo irritant. Zul je zien (zomertijd is toch 1 vooruit) dat ik een uur te laat opsta.

Ferrari 2010

Citaat van: TheIceman op 15 maart 2009 - 15:49:49
Citaat van: Jasper op 15 maart 2009 - 15:37:32
Dat komt omdat wij in de nacht van zaterdag op zondag overschakelen naar zomeruur, in Australië niet. De tijden hier op de hoofdpagina kloppen.
O ja, dat klopt, dat had iemand me al gezegd en dat vind ik zo irritant. Zul je zien (zomertijd is toch 1 vooruit) dat ik een uur te laat opsta.
Aangezien de race gewoon op hetzelfde uur start als de kwali, moet je gewoon 24h na de start van kwali opstaan ;) Ofwel verzet je je klok, en sta je tegen 8 uur op, ofwel verzet je ze niet en stap je net als zaterdag tegen 7 uur uit bed :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Enzo op 14 maart 2009 - 19:18:01
8) 8)

Vroeger was alles beter..... ;)
Oh, je bedoelt toen vals spelen nog gedoogd was? :P
hahah, nee maar over 30 jaar zeg je ook weer 2006-2009 was beter. ;)

Maar Ik ben benieuwd of ik me niet verslaap voor de race. Zal me niets verbazen eigenlijk. :P
Trotse vader van Rosalie(L)