BrawnGP

Gestart door gloudiesaurus, 09 maart 2009 - 20:51:31

« vorige - volgende »

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 12 maart 2009 - 12:28:44
Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:22:40
Je doet alsof hij ineens minder hard kan rijden, dat gebeurt alleen als je op leeftijd raakt, niet als je 29 bent, periode van 28 - 32 jaar is bijna altijd de beste.
Euh ok......Dat is dus niet waar.

Dat is wel waar.

CitaatDat kan ook zomaar gebeuren, dat hoeft helemaal niet alleen door leeftijd te komen.

Het kan komen door leeftijd, kinderen of een zware crash. Dat is aantoonbaar, Button heeft geen van de drie.

Citaat

Maar in plaats van je hier druk over te maken, reageer eens in het topic over gewichts voordeel enzo, ben benieuwd wat jij daar van vind.

Ik heb daar duidelijk uitgelegd wat ik bedoel, ik blijft niet bezig.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Rubens haalde bijna 4x zoveel punten én een podiumplek. Ik vind Button een goede rijder, maar niet de topper die een oude middenmoter om de oren kan rijden blijkbaar.

F_A_Diaz

Door die podiumplek heeft ie ook zoveel punten he, behaald op Silverstone tijdens een regenrace, behoudens die podium plaats is Barrichello nooit hoger geeindigd dan Button.

Button had meer pech, Als je naar de kwalificatie tijden kijken ging het altijd gelijk op.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:33:05
Citaat van: Burorri op 12 maart 2009 - 12:28:44
Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:22:40
Je doet alsof hij ineens minder hard kan rijden, dat gebeurt alleen als je op leeftijd raakt, niet als je 29 bent, periode van 28 - 32 jaar is bijna altijd de beste.
Euh ok......Dat is dus niet waar.

Dat is wel waar.

CitaatDat kan ook zomaar gebeuren, dat hoeft helemaal niet alleen door leeftijd te komen.

Het kan komen door leeftijd, kinderen of een zware crash. Dat is aantoonbaar, Button heeft geen van de drie.

Citaat

Maar in plaats van je hier druk over te maken, reageer eens in het topic over gewichts voordeel enzo, ben benieuwd wat jij daar van vind.

Ik heb daar duidelijk uitgelegd wat ik bedoel, ik blijft niet bezig.
Waarom is het wel waar? Iemand kan ook gewoon minder snel rijden. Dat het tussen de oren gewoon even niet lekker gaat en daarom niet snel meer rijd. Button rijd al sinds 2000 in de F1, 2004 is zijn top jaar geweest, maar daarna is het niet veel beter geworden. Een lucky win in Hongarije 2 jaar later, maar daarna is het uitgebleven met echt goede prestaties. Dat kan een coureur ook kapot maken. Montoya is daar ook een goed voorbeeld van. Bij vlagen bloedje snel, maar sommige momenten gewoon niet geconcentreed genoeg om het vol te houden. Een zware crash van een Collega kan ook meer dan genoeg zijn voor een coureur om minder veel te durven.

Enige wat ik wilde zeggen dus is dat hij in de laatste jaren veel van zijn kunnen is kwijt geraakt. Er zijn veel meer dan die 3 redenen die jij daar op noemt.


Je hebt wel iets gezegd, maar je sprak je zelf paar keer tegen. Ene keer sprak je over 0.1 seconde verlies per rondje per KG, dan over 3 tiende per rondje ofzo en dan weer maar 4,9 seconde over een hele stint. (wat ik dus ook aan gaf met het voorbeeld , met jou vermoeden over de tijd winst van zachtere banden, 0,3-0,5 tiende per rondje.) Ik was gewoon benieuwd wat jij nu bedoelde en hoe jij er nou precies toe kwam,  want het is mij nog steeds onduidelijk wat jij nou precies probeert te zeggen daar. Want je spreekt je paar keer gewoon tegen, iets wat NDCGN ook al aan gaf.) En dit is niet om te zeuren, maar gewoon om te kijken wat jij bedoelde en hoe veel je nou precies per rondje verliest eigenlijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 16:29:46
Door die podiumplek heeft ie ook zoveel punten he, behaald op Silverstone tijdens een regenrace, behoudens die podium plaats is Barrichello nooit hoger geeindigd dan Button.

Button had meer pech, Als je naar de kwalificatie tijden kijken ging het altijd gelijk op.
Als ik er 6 punten af zou halen heeft ie nog bijna het dubbele van Button. Maar daar gaat het me niet om.

Hij is niet beter dan Rubens die over zijn top heen is. Button heeft zijn belofte nooit ingelost. Bij Williams niet, bij Renault niet en nu (nog) niet...

F_A_Diaz

Hij heeft in 2004 niets laten zien? Ga nu geen rare dingen zeggen. Hij heeft pech gehad dat Honda nooit echt meer wat geworden is na 2004.

Ik vind ook niet dat hij de beste coureur van allemaal is maar hij hoort wel bij de top, heeft alleen geen goede auto onder zijn kont gehad, alleen in 2004 en toen werd hij ook direct derde in het WK achter de dominante Ferrari's.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: 0634 op 12 maart 2009 - 16:44:22
Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 16:29:46
Door die podiumplek heeft ie ook zoveel punten he, behaald op Silverstone tijdens een regenrace, behoudens die podium plaats is Barrichello nooit hoger geeindigd dan Button.

Button had meer pech, Als je naar de kwalificatie tijden kijken ging het altijd gelijk op.
Als ik er 6 punten af zou halen heeft ie nog bijna het dubbele van Button. Maar daar gaat het me niet om.

Hij is niet beter dan Rubens die over zijn top heen is. Button heeft zijn belofte nooit ingelost. Bij Williams niet, bij Renault niet en nu (nog) niet...
2000 en 2004 liet hij mij wel zien dat hij het kon. 3de in 2004 met 85 punten. Daar leek hij eindelijk de belofte waar te maken. Maar ook mede dankzij De slechte BAR auto en later Honda, bleef dat zijn enige echte succes. Maar de laatste 4 jaar heb ik hem geen mooie prestaties meer zien neer zetten. Ben het wel met je eens dus.
Trotse vader van Rosalie(L)

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 16:57:54
Hij heeft in 2004 niets laten zien? Ga nu geen rare dingen zeggen. Hij heeft pech gehad dat Honda nooit echt meer wat geworden is na 2004.

Ik vind ook niet dat hij de beste coureur van allemaal is maar hij hoort wel bij de top, heeft alleen geen goede auto onder zijn kont gehad, alleen in 2004 en toen werd hij ook direct derde in het WK achter de dominante Ferrari's.
Nee,bij de top vind ik hem zeker niet horen. Heeft hij veel te weinig voor gepresteerd. Dan hoort Rubens eerder bij de top. Nee, 2004 was goed jaar, maar daarna is er echt niets meer van gekomen en dat kan je niet alleen toespelen aan de auto.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:33:05
Citaat van: Burorri op 12 maart 2009 - 12:28:44
Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:22:40
Je doet alsof hij ineens minder hard kan rijden, dat gebeurt alleen als je op leeftijd raakt, niet als je 29 bent, periode van 28 - 32 jaar is bijna altijd de beste.
Euh ok......Dat is dus niet waar.

Dat is wel waar.

CitaatDat kan ook zomaar gebeuren, dat hoeft helemaal niet alleen door leeftijd te komen.

Het kan komen door leeftijd, kinderen of een zware crash. Dat is aantoonbaar, Button heeft geen van de drie.
En dat zijn de enige manieren waardoor dat kan komen? Dat moet ik noteren!
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 12 maart 2009 - 17:37:46
Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:33:05
Citaat van: Burorri op 12 maart 2009 - 12:28:44
Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:22:40
Je doet alsof hij ineens minder hard kan rijden, dat gebeurt alleen als je op leeftijd raakt, niet als je 29 bent, periode van 28 - 32 jaar is bijna altijd de beste.
Euh ok......Dat is dus niet waar.

Dat is wel waar.

CitaatDat kan ook zomaar gebeuren, dat hoeft helemaal niet alleen door leeftijd te komen.

Het kan komen door leeftijd, kinderen of een zware crash. Dat is aantoonbaar, Button heeft geen van de drie.
En dat zijn de enige manieren waardoor dat kan komen? Dat moet ik noteren!
Ik heb dus kennelijk ook iets gemist. Of nou ja niet gemist, maar gezien wat er dus kennelijk niet was ;D

Maar volgens mij zijn gezondheid, depressie, motivatie, stress, tegenvallende prestaties komen. En god mag weten wat nog meer allemaal. Misschien is hij bang om uit de kast te komen en zijn al zijn vriendinnetjes wel voor de sier.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

#40
Misschien kan het hem allemaal geen fuck meer schelen na jaren rondrijden in die Civic's.

Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 13 maart 2009 - 07:21:10
Misscjhien kan het allemaal geen fuck meer schelen na jaren rondrijden in die Civic's.
Ben ik de enige die deze post niet direct vat? Ik begrijp niet wat je bedoelt of wat het met de vorige posts te maken heeft ofzo :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 13 maart 2009 - 08:51:26
Citaat van: Beco op 13 maart 2009 - 07:21:10
Misscjhien kan het allemaal geen fuck meer schelen na jaren rondrijden in die Civic's.
Ben ik de enige die deze post niet direct vat? Ik begrijp niet wat je bedoelt of wat het met de vorige posts te maken heeft ofzo :)
Civic--->Honda. Iig zo begrijp ik hem.
Trotse vader van Rosalie(L)

RadioActiveMan

correct.

Had hem misschien beter bij F1 kwisjes gezet.

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 13 maart 2009 - 09:50:44
Citaat van: Ferrari 2009 op 13 maart 2009 - 08:51:26
Citaat van: Beco op 13 maart 2009 - 07:21:10
Misscjhien kan het allemaal geen fuck meer schelen na jaren rondrijden in die Civic's.
Ben ik de enige die deze post niet direct vat? Ik begrijp niet wat je bedoelt of wat het met de vorige posts te maken heeft ofzo :)
Civic--->Honda. Iig zo begrijp ik hem.
Ja ok, maar waarop is het een reactie? En wat bedoelt hij ermee? Ik weet dat een civic een honda is, maar wat heeft dat met de rest van dit topic te maken? Of bedoelt Beco dat er genoeg civics verkocht zijn zodat ze nu wel genoeg aan Europa hebben gehad? Ach ja, laat maar :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.