Main Menu

BrawnGP

Gestart door gloudiesaurus, 09 maart 2009 - 20:51:31

« vorige - volgende »

RadioActiveMan

Dat het Button geen reet meer kan schelen na jaren rondrijden in slecht Honda's.
Amai een tekeningske had ook niet misstaan blijkbaar. ;)

Ferrari 2010

Citaat van: Beco op 13 maart 2009 - 11:22:55
Dat het Button geen reet meer kan schelen na jaren rondrijden in slecht Honda's.
Amai een tekeningske had ook niet misstaan blijkbaar. ;)
Neen inderdaad :) Maar nu begrijp ik de mop :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 16:57:54
Hij heeft in 2004 niets laten zien? Ga nu geen rare dingen zeggen. Hij heeft pech gehad dat Honda nooit echt meer wat geworden is na 2004.

Sorry, reageer je nou op mij? Want ik heb niets gezegd over 2004...?

Ik zei alleen dat hij zijn belofte nooit heeft ingelost.

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 12 maart 2009 - 17:03:36
Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 16:57:54
Hij heeft in 2004 niets laten zien? Ga nu geen rare dingen zeggen. Hij heeft pech gehad dat Honda nooit echt meer wat geworden is na 2004.

Ik vind ook niet dat hij de beste coureur van allemaal is maar hij hoort wel bij de top, heeft alleen geen goede auto onder zijn kont gehad, alleen in 2004 en toen werd hij ook direct derde in het WK achter de dominante Ferrari's.
Nee,bij de top vind ik hem zeker niet horen. Heeft hij veel te weinig voor gepresteerd. Dan hoort Rubens eerder bij de top. Nee, 2004 was goed jaar, maar daarna is er echt niets meer van gekomen en dat kan je niet alleen toespelen aan de auto.

Ik heb het over de top kwa talent, niet kwa resultaten.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

F_A_Diaz

Citaat van: Ferrari 2009 op 12 maart 2009 - 17:37:46
Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:33:05
Citaat van: Burorri op 12 maart 2009 - 12:28:44
Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:22:40
Je doet alsof hij ineens minder hard kan rijden, dat gebeurt alleen als je op leeftijd raakt, niet als je 29 bent, periode van 28 - 32 jaar is bijna altijd de beste.
Euh ok......Dat is dus niet waar.

Dat is wel waar.

CitaatDat kan ook zomaar gebeuren, dat hoeft helemaal niet alleen door leeftijd te komen.

Het kan komen door leeftijd, kinderen of een zware crash. Dat is aantoonbaar, Button heeft geen van de drie.
En dat zijn de enige manieren waardoor dat kan komen? Dat moet ik noteren!

Dat zeg ik niet.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 13 maart 2009 - 13:48:39
Citaat van: Ferrari 2009 op 12 maart 2009 - 17:37:46
Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:33:05
Citaat van: Burorri op 12 maart 2009 - 12:28:44
Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:22:40
Je doet alsof hij ineens minder hard kan rijden, dat gebeurt alleen als je op leeftijd raakt, niet als je 29 bent, periode van 28 - 32 jaar is bijna altijd de beste.
Euh ok......Dat is dus niet waar.

Dat is wel waar.

CitaatDat kan ook zomaar gebeuren, dat hoeft helemaal niet alleen door leeftijd te komen.

Het kan komen door leeftijd, kinderen of een zware crash. Dat is aantoonbaar, Button heeft geen van de drie.
En dat zijn de enige manieren waardoor dat kan komen? Dat moet ik noteren!

Dat zeg ik niet.
Dat zei je wel :) Letterlijk.

Wist niet dat je het over talent had, dacht dus over resultaten. En met talent heb je gelijk dat hij bij de top hoorde, maar dat is nu allang niet meer zo.
Trotse vader van Rosalie(L)

sloggerke

Citaat van: Burorri op 13 maart 2009 - 15:05:33
Citaat van: F_A_Diaz op 13 maart 2009 - 13:48:39
Citaat van: Ferrari 2009 op 12 maart 2009 - 17:37:46
Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:33:05
Citaat van: Burorri op 12 maart 2009 - 12:28:44
Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:22:40
Je doet alsof hij ineens minder hard kan rijden, dat gebeurt alleen als je op leeftijd raakt, niet als je 29 bent, periode van 28 - 32 jaar is bijna altijd de beste.
Euh ok......Dat is dus niet waar.

Dat is wel waar.

CitaatDat kan ook zomaar gebeuren, dat hoeft helemaal niet alleen door leeftijd te komen.

Het kan komen door leeftijd, kinderen of een zware crash. Dat is aantoonbaar, Button heeft geen van de drie.
En dat zijn de enige manieren waardoor dat kan komen? Dat moet ik noteren!

Dat zeg ik niet.
Dat zei je wel :) Letterlijk.

Wist niet dat je het over talent had, dacht dus over resultaten. En met talent heb je gelijk dat hij bij de top hoorde, maar dat is nu allang niet meer zo.

En wie zegt dat? Burrori?

Ik heb het daarstraks al eens ingetikt maar blijkbaar is het verdwenen.
Burrori, met alle respect, maar jij hecht echt wel te veel waarde aan de piloot.
Ze horen ALLE twintig bij de top! Maar zonder de juiste wagen gaat het niet.
Stel dat die oude Schumacher gisteren in de BRAWNGP-bolide zat. Dan waren ze nu al aan het schrijven hoe geniaal hij toch niet is.!! Terwijl Kubica, Vettel of wie dan ook!.. ja zelfs een oude Coulthard waarschijnlijk met die kar eveneens de snelste tijd hadden neergezet!
Button en Barrichello horen dus bij de ABSOLUTE top.. net zoals jouw favorietje... wie dat ook mag zijn.

Ferrari 2010

#52
Citaat van: sloggerke op 13 maart 2009 - 18:53:38
Citaat van: Burorri op 13 maart 2009 - 15:05:33
Citaat van: F_A_Diaz op 13 maart 2009 - 13:48:39
Citaat van: Ferrari 2009 op 12 maart 2009 - 17:37:46
Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:33:05
Citaat van: Burorri op 12 maart 2009 - 12:28:44
Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:22:40
Je doet alsof hij ineens minder hard kan rijden, dat gebeurt alleen als je op leeftijd raakt, niet als je 29 bent, periode van 28 - 32 jaar is bijna altijd de beste.
Euh ok......Dat is dus niet waar.

Dat is wel waar.

CitaatDat kan ook zomaar gebeuren, dat hoeft helemaal niet alleen door leeftijd te komen.

Het kan komen door leeftijd, kinderen of een zware crash. Dat is aantoonbaar, Button heeft geen van de drie.
En dat zijn de enige manieren waardoor dat kan komen? Dat moet ik noteren!

Dat zeg ik niet.
Dat zei je wel :) Letterlijk.

Wist niet dat je het over talent had, dacht dus over resultaten. En met talent heb je gelijk dat hij bij de top hoorde, maar dat is nu allang niet meer zo.

En wie zegt dat? Burrori?
F_A_diaz zei dat LETTERLIJK:

"Het kan komen door leeftijd, kinderen of een zware crash. Dat is aantoonbaar, Button heeft geen van de drie."

Hij geeft 3 mogelijke oorzaken, beslist dat Button daar geen van heeft, en dat als redenering waarom Button de laatste jaren absoluut niet trager kan zijn geworden. Sorry, maar dat was één van de idiootste zinnen die ik hier de afgelopen tijd heb zien staan.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 13 maart 2009 - 19:39:06
Citaat van: sloggerke op 13 maart 2009 - 18:53:38
Citaat van: Burorri op 13 maart 2009 - 15:05:33
Citaat van: F_A_Diaz op 13 maart 2009 - 13:48:39
Citaat van: Ferrari 2009 op 12 maart 2009 - 17:37:46
Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:33:05
Citaat van: Burorri op 12 maart 2009 - 12:28:44
Citaat van: F_A_Diaz op 12 maart 2009 - 12:22:40
Je doet alsof hij ineens minder hard kan rijden, dat gebeurt alleen als je op leeftijd raakt, niet als je 29 bent, periode van 28 - 32 jaar is bijna altijd de beste.
Euh ok......Dat is dus niet waar.

Dat is wel waar.

CitaatDat kan ook zomaar gebeuren, dat hoeft helemaal niet alleen door leeftijd te komen.

Het kan komen door leeftijd, kinderen of een zware crash. Dat is aantoonbaar, Button heeft geen van de drie.
En dat zijn de enige manieren waardoor dat kan komen? Dat moet ik noteren!

Dat zeg ik niet.
Dat zei je wel :) Letterlijk.

Wist niet dat je het over talent had, dacht dus over resultaten. En met talent heb je gelijk dat hij bij de top hoorde, maar dat is nu allang niet meer zo.

En wie zegt dat? Burrori?
Wizard zei dat LETTERLIJK:

"Het kan komen door leeftijd, kinderen of een zware crash. Dat is aantoonbaar, Button heeft geen van de drie."

Hij geeft 3 mogelijke oorzaken, beslist dat Button daar geen van heeft, en dat als redenering waarom Button de laatste jaren absoluut niet trager kan zijn geworden. Sorry, maar dat was één van de idiootste zinnen die ik hier de afgelopen tijd heb zien staan.
het was F_A_Diaz ;) maar dat terzijde.


Sloggerke: Aan welke coureur hecht ik te veel waarde?

Maar ben het niet met je eens dat ze alle 20 bij de top horen. Dat vind ik beetje onzin, want waarom zou Rubens tot de top horen terwijl er betere coureurs zijn. Hij heeft zijn tijd gehad. Snap niet dat ze volgens jou absoluut bij de top horen. Schumacher, Alonso, Kimi Hamilton, Hakkinen, die hoorde absoluut bij de top. Button komt nog niet eens in de buurt. Ik bedoel: wat heeft hij gepresteerd in de afgelopen 8 jaar?
Trotse vader van Rosalie(L)

sloggerke

Ik bedoelde dat je te veel waarde hecht aan "de" piloot, eerder dan aan het materiaal waar hij over beschikt... (maar daar is een ander topic voor.)

Button presteerde niks omdat die jongen het materiaal niet had, geef hem, zoals zijn jonge landgenoot, een McLaren onder zijn kont gedurende twee jaar en hij was misschien ook al wereldkampioen geweest..
Je kan daar over twisten maar we zullen het nooit weten, want het was niet zo... (Misschien dit jaar wel.)




Wizard

Citaat van: 0634 op 11 maart 2009 - 17:04:52
Maar hij liet zich vorig jaar flink om de oren rijden door Rubens, die door velen hier al jaren geleden werd afgeschreven.

Oh ja, wanneer reed Barrichello Button om de oren? Ik heb een Barrichello zien worstelen met de Force India's terwijl Button in de middenmoot reed.

scho0634

Ik heb daar al antwoord opgegeven.

Wizard

Of je had hem even gekopiëerd en geplakt?

Maar, is de onderstaande quote je antwoord?

Citaat van: 0634 op 12 maart 2009 - 16:17:26
Rubens haalde bijna 4x zoveel punten én een podiumplek. Ik vind Button een goede rijder, maar niet de topper die een oude middenmoter om de oren kan rijden blijkbaar.

Zoja, blijft mijn vraag staan.

Folkert

Citaat van: sloggerke op 14 maart 2009 - 00:23:22
Ik bedoelde dat je te veel waarde hecht aan "de" piloot, eerder dan aan het materiaal waar hij over beschikt... (maar daar is een ander topic voor.)

Button presteerde niks omdat die jongen het materiaal niet had, geef hem, zoals zijn jonge landgenoot, een McLaren onder zijn kont gedurende twee jaar en hij was misschien ook al wereldkampioen geweest..
Je kan daar over twisten maar we zullen het nooit weten, want het was niet zo... (Misschien dit jaar wel.)




Een coureur moet ook goed kunnen presteren als de auto minder is. Je hebt gelijk dat de auto ook belangrijk is. Heel erg belangrijk ook om WK te worden en ja Button had misschien ook wel WK geworden met zo'n Mclaren onder zijn kont. Maar dan heb ik het wel over de Button van 2000-2004. Afgelopen jaren heb ik hem ook geen leuke dingen zien doen met een mindere auto. Ik vind persoonlijk dat hij wat van zijn glans is verloren. En dat kan ik me eigenlijk ook wel voorstellen dat als je 9 jaar in de F1 rijd en eigenlijk nooit voor de overwinning hebt kunnen strijden.
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Citaat van: Wizard op 14 maart 2009 - 13:56:27
Of je had hem even gekopiëerd en geplakt?

Maar, is de onderstaande quote je antwoord?

Citaat van: 0634 op 12 maart 2009 - 16:17:26
Rubens haalde bijna 4x zoveel punten én een podiumplek. Ik vind Button een goede rijder, maar niet de topper die een oude middenmoter om de oren kan rijden blijkbaar.

Zoja, blijft mijn vraag staan.
misschien is 'om de oren gereden' wat overdreven, maar 4x zoveel punten, dat zegt toch al genoeg... je kunt nu wel een discussie gaan starten of ie nu wel of niet om de oren is gereden, maar dat heeft niks geen zin...