Le Mans 24 Hours 2009

Gestart door Martin, 28 februari 2009 - 13:48:42

« vorige - volgende »

Martin

Ook Bleekemolen met Spyker naar Le Mans

Jeroen Bleekemolen gaat met Spyker Squadron aan de 24 Uren van Le Mans deelnemen. Hij wordt voor de Franse klassieker teamgenoot van Tom Coronel en de Tsjech Jarek Janis, die de vaste bestuurders zijn op de Spyker C8 Laviolette GT2R waarmee zij ook aan de Le Mans Series meedoen. De sportwagenfabrikant uit Zeewolde had voor de beroemde langeafstandsrace ook een tweede GT2-wagen ingeschreven, maar de Automobile Club de L'Ouest heeft die op de reservelijst geplaatst. De interesse van teams en rijders voor de 24 Uren is ondanks de recessie overweldigend.



Bleekemolen, die vorig weekeinde met Team Nederland een A1GP-race in Zuid-Afrika won, gaat dit seizoen bij het Duitse team Konrad Motorsport ook zijn titel in de Europese Porsche Supercup verdedigen. Vorig jaar kwam hij voor het Nederlandse Jetstream-team uit. Bovendien is hij actief in de Duitse Carrera Cup, die in het omlijstend programma van de DTM rijdt.

gloudiesaurus

Leuk dat hij weer meedoet... ben benieuwd waar Jos Verstappen terecht komt!
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Jasper


janke

Wat een cliché. Ik heb helemaal niks met die vent, maar vorig jaar was het alles behalve grindbak. Ik ken er een die flikkerd nogal eens van z'n motor af. :P
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 01 maart 2009 - 07:25:01
Wat een cliché. Ik heb helemaal niks met die vent, maar vorig jaar was het alles behalve grindbak. Ik ken er een die flikkerd nogal eens van z'n motor af. :P
Je moet al serieus veel moeite doen om van een wagen af te flikkeren hé ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

#5
Ik heb het dan ook over een motor. Daar wordt ook zo het een en ander grapje over gemaakt.  :)

Edit,

Er zijn er genoeg die met stoeltje en al uit hun auto zijn gestuiterd.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 01 maart 2009 - 11:11:54
Ik heb het dan ook over een motor. Daar wordt ook zo het een en ander grapje over gemaakt.  :)

Edit,

Er zijn er genoeg die met stoeltje en al uit hun auto zijn gestuiterd.
Maar dat gebeurt gelukkig genoeg niet zo vaak, en zou ook een duizend maal bizarder ongeval zijn dan iemand die met zen moto onderuit gaat :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Citaat van: Ferrari 2009 op 01 maart 2009 - 18:43:10
Citaat van: janke op 01 maart 2009 - 11:11:54
Ik heb het dan ook over een motor. Daar wordt ook zo het een en ander grapje over gemaakt.  :)

Edit,

Er zijn er genoeg die met stoeltje en al uit hun auto zijn gestuiterd.
Maar dat gebeurt gelukkig genoeg niet zo vaak, en zou ook een duizend maal bizarder ongeval zijn dan iemand die met zen moto onderuit gaat :)
In welke context. Met 300 tegen een muur klappen, of met dezelfde snelheid op je bek stuiteren. It's the same. Je breekt je nek.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 01 maart 2009 - 19:51:26
Citaat van: Ferrari 2009 op 01 maart 2009 - 18:43:10
Citaat van: janke op 01 maart 2009 - 11:11:54
Ik heb het dan ook over een motor. Daar wordt ook zo het een en ander grapje over gemaakt.  :)

Edit,

Er zijn er genoeg die met stoeltje en al uit hun auto zijn gestuiterd.
Maar dat gebeurt gelukkig genoeg niet zo vaak, en zou ook een duizend maal bizarder ongeval zijn dan iemand die met zen moto onderuit gaat :)
In welke context. Met 300 tegen een muur klappen, of met dezelfde snelheid op je bek stuiteren. It's the same. Je breekt je nek.
Als je met je motor inderuit schuift, dan denk ik dat je op een circuit toch niet in zo'n nare situatie komt. Je kan overreden worden of tegen een vangrail vliegen, akkoord, maar echt dodelijk zijn die vallen toch meestal niet? Ik ken niets van motorijden, maar ik zie die mannekes altijd over de pek schuren, en dan gewoon weer opstaan. Dat lederen pak beschermt goed lijkt me, niet?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Je hebt helemaal gelijk. Een pak aan met 300 tegen een obstakel. Zal je helpen. Zeker weten. Met 300 over de kop, zal het pakje je ook helpen.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 01 maart 2009 - 20:40:41
Je hebt helemaal gelijk. Een pak aan met 300 tegen een obstakel. Zal je helpen. Zeker weten. Met 300 over de kop, zal het pakje je ook helpen.
Neen, dan niet, ik had het puur over het schuiven hé ;) Uiteraard als je ergens tegen vliegt dat het gedaan is :) Maar zoals wat Schumi voor heeft gehad, hebben al duizenden motorijders waarschijnlijk voor gehad.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.