Slicks en de gevolgen....!?

Gestart door Enzo, 27 februari 2009 - 00:40:33

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: 0634 op 28 februari 2009 - 19:53:05
Ik ben ook voorstander van slicks, want ze zorgen voor meer grip en dus hogere bochtensnelheden. Maar je moet niet vergeten dat we door de kleinere vleugeltjes weer wat neerwaartse kracht kwijt zijn. Bij beginnende regen kan dat dus een probleem zijn voor de heren. Maar ach, het is aan hen om daarop te anticiperen.
Het is dus belangrijk te weten welk van de 2 meer invloed heeft/had. Heb zo'n idee dat het zich beetje uitballanceerd. Nu dus maar hopen dat het veel regent dit jaar.  Iemand trouwens enig idee hoe je de kans op regen kunt vergroten :P
Trotse vader van Rosalie(L)

Enzo

Citaat van: Burorri op 01 maart 2009 - 16:44:03
Citaat van: 0634 op 28 februari 2009 - 19:53:05
Ik ben ook voorstander van slicks, want ze zorgen voor meer grip en dus hogere bochtensnelheden. Maar je moet niet vergeten dat we door de kleinere vleugeltjes weer wat neerwaartse kracht kwijt zijn. Bij beginnende regen kan dat dus een probleem zijn voor de heren. Maar ach, het is aan hen om daarop te anticiperen.
Het is dus belangrijk te weten welk van de 2 meer invloed heeft/had. Heb zo'n idee dat het zich beetje uitballanceerd. Nu dus maar hopen dat het veel regent dit jaar.  Iemand trouwens enig idee hoe je de kans op regen kunt vergroten :P

De Chinezen kunnen  regen opwekken, heb ze al vaker verdacht van het vergallen van een f1 seizoen..... ;D
http://www.verswater.nl/Nieuws/China+wekt+regen+op+met+raketten.htm

Ferrari 2010

Dat ze dat kunnen is al langer bekend hoor, zo hebben ze ook de openingsceremonie van de olympische spelen droog gehouden ;) Maar ik denk en hoop dat ze zoiets nooit zullen inzetten voor een F1 wedstrijd. Ik vind sowieso manipulatie van regen al een beetje idioot. Goed om bijvoorbeeld regen in tijden van droogte te laten komen, maar zelfs dan, je hebt steeds wolken nodig vooraleer je het kan laten regenen. Misschien zouden ze het eens een maand moeten laten regenen in Peking, kwestie van wat propere lucht te hebben :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

CitaatAdrian Sutil geschrokken van graining banden
Force India-coureur Adrian Sutil is niet gerust op de Bridgestone-slicks. De Duitser kon deze week voor het eerst uitvoerig testen met zijn nieuwe auto en het ongegroefde rubber. Hij probeerde drie compounds uit, maar die hadden allemaal last van hetzelfde probleem.

Sutil: "Gistermiddag voerden we vrij veel tests met de banden uit. We reden met de superzachte, de zachte en de medium band. In de lange runs gedroegen die banden zich zeer verschillend, maar één ding hadden ze gemeen en dat was graining."

"Die zet al snel in, wordt daarna alleen maar erger en je krijgt vervolgens nooit meer grip uit de banden. We praten hier over grote verschillen in rondetijden, ik heb nog nooit zoiets gezien. Bijna iedereen lijkt er last van te hebben, dus we zitten in hetzelfde schuitje."
Artikel geplaatst op f1 today 5 maart 2009 om 09:29   


Als ik terug denk aan de strijd tussen de Micheline's en de Bridgestone's, haalde dat het beste in de bandenfabrikanten naar boven. De banden ontwikkelde snel en werden steeds sneller.Nu Bridgestone alleenrecht heeft lijkt de druk van de ketel en lijkt de ontwikkeling en het prestatieniveau tegen te vallen, vorig seizoen was ook niet echt innovatief/bijzonder qua bandenontwikkeling..... :-\
Als de banden echt zo slecht blij(k)ven, zal een driestopper waarschijnlijk de beste keuze en zijn....

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 05 maart 2009 - 23:25:34
Als ik terug denk aan de strijd tussen de Micheline's en de Bridgestone's, haalde dat het beste in de bandenfabrikanten naar boven. De banden ontwikkelde snel en werden steeds sneller.Nu Bridgestone alleenrecht heeft lijkt de druk van de ketel en lijkt de ontwikkeling en het prestatieniveau tegen te vallen, vorig seizoen was ook niet echt innovatief/bijzonder qua bandenontwikkeling..... :-\
Als de banden echt zo slecht blij(k)ven, zal een driestopper waarschijnlijk de beste keuze en zijn....
Dat was net de bedoeling van de vraag om slechts 1 bandenleverancier, de waanzinnige bandenontwikkeling stoppen en zodoende een hoop geld besparen. Ze zullen dit waarschijnlijk wel verbeteren, want het lijkt me niet de bedoeling dat die graining blijft.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Off topic: Wilde gister inloggen, lukte het niet. Mijn gebruiker is opgeheven...... :'(
Heb ik iets verkeerd gedaan?? Kan een Mod misschien zien wat hier gebeurd is?

Ferrari 2010

Citaat van: Enzo op 07 maart 2009 - 23:33:56
Off topic: Wilde gister inloggen, lukte het niet. Mijn gebruiker is opgeheven...... :'(
Heb ik iets verkeerd gedaan?? Kan een Mod misschien zien wat hier gebeurd is?
Zeker dat je zelf je account niet verwijdert hebt? Want dat is mogelijk. Ik denk dat als je iets verkeerd zou doen, je dan een waarschuwing zou krijgen, eventueel een ban, ik kan me niet herinneren dat hier in het verleden door de mods of admins accounts verwijderd zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Enzo op 07 maart 2009 - 23:33:56
Off topic: Wilde gister inloggen, lukte het niet. Mijn gebruiker is opgeheven...... :'(
Heb ik iets verkeerd gedaan?? Kan een Mod misschien zien wat hier gebeurd is?
Ik heb het even nagevraagd, maar op dit moment kunnen we je geen antwoord geven... Hij is in ieder geval niet moedwillig verandert. Zoals Ferrari2009 al aangeeft gebeurt dat hier nooit.

Als we iets weten hoor je het van ons.

Tim C

Blijkbaar is er een wachtwoord gekraakt geweest van een account die genoeg rechten had om leden te verwijderen.

Folkert

Ok, dat is best vervelend dus. Is het al bekent wie of word dat prive gelaten?
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

ja man, hopelijk wordt dit vlug opgelost, want ik wil ook niet dat ik op een gegeven moment mij wil inloggen en opeens merken dat mijn account ook verwijderd is

Ferrari 2010

Citaat van: robbert op 08 maart 2009 - 14:56:47
ja man, hopelijk wordt dit vlug opgelost, want ik wil ook niet dat ik op een gegeven moment mij wil inloggen en opeens merken dat mijn account ook verwijderd is
Dat zal wel vlug opgelost worden denk ik hoor, veel valt daar niet over op te lossen hé ;) Als ik het juist zie, moet gewoon die persoon zijn wachtwoord wijzigen, controleren of zijn mailadres niet is gewijzigd ofzo (voor aanvragen nieuw wachtwoord), controleren ofdat de persoon de rechten van de andere accounts hetzelfde heeft gelaten (en dus niet zijn persoonlijke account admin heeft gemaakt bijvoorbeeld) en controleren of hij geen kwaadaardige plugins heeft geïnstalleerd. Tenzij de hacker al langer actief is en zich helemaal ingenesteld heeft, blijft de schade waarschijnlijk vrij beperkt, laat ons hopen zelfs beperkt tot die ene account.

Al bij al lijkt de kans me klein dat de hacker nog accounts zal verwijderen, dat zou dan moeten betekenen dat hij nog steeds toegang heeft, de admins hier hebben denk ik wel genoeg kennis om alles veilig te stellen ;)

En dan nog, als die persoon accounts blijft verwijderen, zullen ze wel gewoon een back-up terug plaatsen ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Citaat van: Burorri op 08 maart 2009 - 14:51:12
Ok, dat is best vervelend dus. Is het al bekent wie of word dat prive gelaten?
Nog niet bekend.

Ferrari 2010

Net viel me op dat er nog een account verwijderd is:
http://www.f1pits.net/forum/index.php?topic=7805.msg257643#msg257643
Post is wel al tiental dagen oud, kan uiteraard zijn dat die gebruiker zich inmiddels zelf heeft verwijderd.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Enzo

Maakt verder ook niet zoveel uit hoor, ben er weer. 8)
Wel bijzonder dat ik dan als enige gedelete ben....
Begrijp niet hoe dit kan gebeuren.

Terug naar de orde van de dag.