Raikkonen werkloos door falen KERS

Gestart door Martin, 17 februari 2009 - 19:30:03

« vorige - volgende »

janke

Citaat van: Ferrari 2009 op 17 februari 2009 - 22:23:13
Citaat van: 0634 op 17 februari 2009 - 21:55:18
Citaat van: Martin op 17 februari 2009 - 21:01:04
Ik vind zo'n ontwikkeling als Kers nu niet echt een "klein" berichtje.
En alles wat je in zo'n algemene topic plaatst is morgen alweer vergeten.
Ik ben geen voorstander.
Ik vind de problemen van een testdag wel degelijk een klein berichtje. Ik ben het dan ook volledig met Iceman eens dat op basis van een hele hoop kleine nieuwsfeitjes een hele hoop topics worden geopend. Dat geldt voor deze, voor de GP van Rome, voor Kimi als bob... Ik zie het nut ook niet.

Hopelijk is het na de winterstop minder.


Ben ik het volledig mee eens. Vroeger uitte ik men ergernis keer op keer, maar sja, ik dacht de enige te zijn. Voor nieuws zullen we wel nieuwssites afschuimen, daar dienen die voor!  Martin kopieert klakkeloos wat berichten van een nieuwssite, wat hebben we daar in godsnaam aan? Willen we nieuws lezen, dan zullen we ook wel zelf goede bronnen hebben. Een gevolg van het feit dat klakkeloos kopiëren weer toegestaan is.
Nu staan er hier 10 topics die actueel zijn, en vaak met enkele waardeloze posts in (ik wil hiermee niet zeggen dat jullie mening waardeloos is, maar vaak zo 3 woordjes enzo, tis een beetje stom vind ik zelf), thats it.
Dat bedoel ik ook met normaal posten ;) Er zijn ook topics die interessant zijn die worden gesloten, omdat een aantal forummers tegen mekaar dagen en elle lange posts hun gelijk moeten bewijzen. Net zo erg, vind ik.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Als er topics zijn die om die reden gesloten zijn, en er is na een tijdje opnieuw behoefte aan dat topic kan dat best aangegeven worden in dit topic of per pm natuurlijk. Kan een mod die eventueel weer openen na verloop van tijd.

Dat topic is trouwens ook bedoeld voor deze discussie...  Dus deze discussie kunnen we ook beter daar verder voeren ;)

janke

#17
Ja, oké. Ik reageerde even op de post die hier staat. Hij staat nergens anders. ;)
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Citaat van: janke op 17 februari 2009 - 22:53:50
Ja, oké. Ik reageerde even op de post die hier stond. Hij stond nergens anders. ;)
Maakt niet uit, zo streng zijn wij ook niet ;).

Maar ik denk wel dat het belangrijk is dat dat topic gebruikt wordt, als jullie suggesties, irritaties of ideeen hebben. Daar wordt het forum beter van.

janke

Ik heb stond al in staat veranderd. Foutje.
Some things are too important to be left in the past.

Martin

Niemand is verplicht om die topics te lezen. Ik sla er ook over als het mij niet interessant aanspreekt. Makkelijk zat.
Maar lang niet iedereen leest dagelijks de krant. En dan lopen ze een nieuwsbericht mis.
En het feit dat de grootste krant van Nederland het plaatst lijkt het mij nieuws.

janke

#21
Citaat van: 0634 op 17 februari 2009 - 22:56:55
Citaat van: janke op 17 februari 2009 - 22:53:50
Ja, oké. Ik reageerde even op de post die hier stond. Hij stond nergens anders. ;)
Maakt niet uit, zo streng zijn wij ook niet ;).

Maar ik denk wel dat het belangrijk is dat dat topic gebruikt wordt, als jullie suggesties, irritaties of ideeen hebben. Daar wordt het forum beter van.
Ik was vergeten te zeggen dat jij dan bij de eerste reactie en de derde op de post van Martin gelijk had moeten reageren dan.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Martin op 17 februari 2009 - 23:21:49
Niemand is verplicht om die topics te lezen. Ik sla er ook over als het mij niet interessant aanspreekt. Makkelijk zat.
Maar lang niet iedereen leest dagelijks de krant. En dan lopen ze een nieuwsbericht mis.
En het feit dat de grootste krant van Nederland het plaatst lijkt het mij nieuws.

Sorry Martin, alles van de Telegraaf is nieuws. :P
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: Martin op 17 februari 2009 - 23:21:49
Maar lang niet iedereen leest dagelijks de krant. En dan lopen ze een nieuwsbericht mis.
Misschien moeten we dan gewoon àlles gaan kopiëren? De héle krant, want de arme zielen de de weg naar een nieuwssite nog niet hebben gevonden, lezen dat ook niet. En laat ons ook ineens alle reviews van de geschiedenis posten, want wie niet op die sites komt, loopt die ook mis. Ik krijg echt compassie met die arme mensen die alles mislopen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Laten we er hier nou maar een eind aan breien!

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2009 op 18 februari 2009 - 09:03:53
Citaat van: Martin op 17 februari 2009 - 23:21:49
Maar lang niet iedereen leest dagelijks de krant. En dan lopen ze een nieuwsbericht mis.
Misschien moeten we dan gewoon àlles gaan kopiëren? De héle krant, want de arme zielen de de weg naar een nieuwssite nog niet hebben gevonden, lezen dat ook niet. En laat ons ook ineens alle reviews van de geschiedenis posten, want wie niet op die sites komt, loopt die ook mis. Ik krijg echt compassie met die arme mensen die alles mislopen.
als het doel van een bericht is om er een discussie over te starten, dan is daar niks mis mee toch?? dat kan op een nieuwssite meestal niet... een bericht zoals grand prix van rome is best veel reactie op gekomen, dus lijkt mij geen zinloos topic..

Ferrari 2010

Citaat van: NDCGN op 18 februari 2009 - 11:11:06
Citaat van: Ferrari 2009 op 18 februari 2009 - 09:03:53
Citaat van: Martin op 17 februari 2009 - 23:21:49
Maar lang niet iedereen leest dagelijks de krant. En dan lopen ze een nieuwsbericht mis.
Misschien moeten we dan gewoon àlles gaan kopiëren? De héle krant, want de arme zielen de de weg naar een nieuwssite nog niet hebben gevonden, lezen dat ook niet. En laat ons ook ineens alle reviews van de geschiedenis posten, want wie niet op die sites komt, loopt die ook mis. Ik krijg echt compassie met die arme mensen die alles mislopen.
als het doel van een bericht is om er een discussie over te starten, dan is daar niks mis mee toch?? dat kan op een nieuwssite meestal niet... een bericht zoals grand prix van rome is best veel reactie op gekomen, dus lijkt mij geen zinloos topic..
Als je een discussie wil starten geef je normaal gezien je mening erover erbij of wat je dwarszit. Martin post puur het bericht en laat het topic verder voor wat het is. Daar zijn nieuwssites voor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2009 op 18 februari 2009 - 13:12:24
Citaat van: NDCGN op 18 februari 2009 - 11:11:06
Citaat van: Ferrari 2009 op 18 februari 2009 - 09:03:53
Citaat van: Martin op 17 februari 2009 - 23:21:49
Maar lang niet iedereen leest dagelijks de krant. En dan lopen ze een nieuwsbericht mis.
Misschien moeten we dan gewoon àlles gaan kopiëren? De héle krant, want de arme zielen de de weg naar een nieuwssite nog niet hebben gevonden, lezen dat ook niet. En laat ons ook ineens alle reviews van de geschiedenis posten, want wie niet op die sites komt, loopt die ook mis. Ik krijg echt compassie met die arme mensen die alles mislopen.
als het doel van een bericht is om er een discussie over te starten, dan is daar niks mis mee toch?? dat kan op een nieuwssite meestal niet... een bericht zoals grand prix van rome is best veel reactie op gekomen, dus lijkt mij geen zinloos topic..
Als je een discussie wil starten geef je normaal gezien je mening erover erbij of wat je dwarszit. Martin post puur het bericht en laat het topic verder voor wat het is. Daar zijn nieuwssites voor.
als het alleen maar is om het nieuws te brengen dan is het idd beetje onzinnig.. daar zijn idd genoeg ander website's voor..

robbert

gelieve een topic te starten over discussies voeren en hier verder discussieren over raikkonen >:(

meatball

Citaat van: robbert op 18 februari 2009 - 20:56:09
gelieve een topic te starten over discussies voeren en hier verder discussieren over raikkonen >:(
Het liefste wat ik doe,discussies over Kimi ;) Waarschijnlijk heeft die overroepen Fin dat KERS zelf stuk gereden,zo kennen we hem weer.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat