Raïkkönen voortaan de Bob

Gestart door Martin, 13 februari 2009 - 08:56:24

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 17 februari 2009 - 17:18:44
Ik weet niet hoor Burorri, maar ik denk dat die aanhalingstekens perfect aangeven wat Diaz bedoelt. Is toch een algemeen gebruik hoor.
Oh dat is zeker waar. En dat klopt ook. Maar ook al staat het in aanhalingstekens, vind ik het toch een onreeel beeld geven van hoe de situatie was. Enige wat ik zei dat ik het een verkeerde woordkeuze vond en dan krijg ik vervolgens op me dak dat ik aan het zeuren ben om het zeuren? Hij heeft niet eens het lef om op een Prive Bericht te reageren, maar zodra ik hem tegen spreek in het topic komt hij weer met een rits beledigingen naar mijn kant toe.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Als dat is wat Diaz bedoelt, dan kiest hij toch het juiste woord?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

En als ik van mening ben dat ik het een verkeerde woordkeuze is in mijn ogen om de situatie weer te geven sta ik toch in mijn recht daar iets van te zeggen?
Is het dan normaal dat hij direct gaat zeggen dat ik zeur om te zeuren?
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

willen jullie nu eens een aparte topic maken om ruzie te maken, en de anderen hier verder laten normaal discussieren over raikkonen

Folkert

Citaat van: robbert op 17 februari 2009 - 21:00:43
willen jullie nu eens een aparte topic maken om ruzie te maken, en de anderen hier verder laten normaal discussieren over raikkonen
Weet niet wie je met de andere bedoelt, maar er zijn er toch zeker wel een paar die niet over Raikkonen aan het praten zijn. En dat zijn niet alleen ik of F_A_Diaz
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 17 februari 2009 - 22:18:52
Citaat van: robbert op 17 februari 2009 - 21:00:43
willen jullie nu eens een aparte topic maken om ruzie te maken, en de anderen hier verder laten normaal discussieren over raikkonen
Weet niet wie je met de andere bedoelt, maar er zijn er toch zeker wel een paar die niet over Raikkonen aan het praten zijn. En dat zijn niet alleen ik of F_A_Diaz
Maar jullie zijn wel de enigen die keer op keer weer in de clinch vallen. Nog nooit gedacht om niet meer op elkaar te reageren? Of na 2 berichten de conversatie te eindigen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Of gewoon per direct weer on topic te gaan.

Dank.

F_A_Diaz

Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."