Met welke gameconsole speel jij games?

Gestart door Jacky Ickx, 16 februari 2009 - 18:39:21

« vorige - volgende »

Welk gameconsole gebruik je?

Playstation 1
0 (0%)
Playstation 2
3 (37.5%)
Playstation 3
3 (37.5%)
X-Box
0 (0%)
PC
2 (25%)

Totaal aantal stemmen: 4

Jacky Ickx

Ik speel zelf met de ps2 die heb ik al een tijdje en de graphics zijn goed. Ik zie geen reden om de ps3  aan te schaffen. Ik kocht onlangs NASCAR 09. Zeer gaaf racespel. Wellicht het mooiste wat ik tot nu heb gespeeld.

Ferrari 2010

Heb een PS2, speel eigenlijk enkel GT4, is zo goed als uit (rest is onhaalbaar), verder ook GT3 erop gespeeld. Ik overweeg me een PS3 aan te schaffen als GT5 uit is, zal er juist vanaf hangen hoe duur die bak dan nog is.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Xbox 360. Komt binnekort wel ps3 bij en een wii, maar dan ga ik op grotere kamer wonen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Eric

Onlangs PS3 aangeschaft ... graphics zijn echt schitterend, zeker op een HD televisie.
Spelen: Grid, GT 5 Prologue, Call of Duty airborn en creed assasin

en ook leuk als blu ray

danny834

Ik heb zelf een PS3 met F1 championship edition, Assasin's creed. Het meest speel ik Little big planet. Echt een gaaf spel. Graphics van de PS3 zijn gewoon geweldig!

Martin

Ik heb 'n, ff nadenken, o ja ik heb er geeneen. ;)

Jacky Ickx

Ik heb trouwens flink wat games die ik eigenlijk niet speel. :-\ Formula One 05 heb ik bijvoorbeeld ook maar is echt superlastig want je moet de circuits echt onder de knie krijgen wil je wat gaan presteren. Verder wel Gran Turismo 4 wat ik een  mooi spel vind maar alleen een beetje weinig tegenstanders in de races. De graphics zijn wel schitterend. Verder een voetbalmanagersgame wat wel aardig is. En daarnaast bestelde ik destijds maar aan een stuk door bij Wehkamp maar moet die games echt eens beter gaan bekijken want ze zullen best gaaf zijn. Beetje weinig geduld eigenlijk. Wat bij Nascar 09 niet echt nodig is omdat het racen met dat spel vrij gaaf en niet al te ingewikkeld is op de ovals. Mijn mooiste game eigenlijk. Op de pc speel ik alleen simulatiegames eigenlijk. Ook wel leuk om een avond mee door te brengen natuurlijk. Wat ik mis is een goed Formule 1-managersgame. Die moeten ze maar eens uit gaan brengen want ik denk dat daar best veel vraag naar is. ;)

Jacky Ickx

#7
Ben trouwens begonnen destijds met PS1. Wat al zeer gaaf was. Hele avonden....... 8)

gloudiesaurus

Ik heb ook een PS3, vind de F1-games daarop wat tegen vallen... Heb diverse games, mijn favorieten op dit moment: racing driver grid en fifa 09
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Ferrari 2010

Citaat van: Kimi Räikkönen op 17 februari 2009 - 20:06:23
Ik heb trouwens flink wat games die ik eigenlijk niet speel. :-\ Formula One 05 heb ik bijvoorbeeld ook maar is echt superlastig want je moet de circuits echt onder de knie krijgen wil je wat gaan presteren. Verder wel Gran Turismo 4 wat ik een  mooi spel vind maar alleen een beetje weinig tegenstanders in de races.
Die Formula One, is gewoon wennen denk ik, kon je de eerste keer in GT4 perfect overweg met zo'n echte racewagen (Le-mans of F1 achtig)? Oefening baart kunst ;) GT heeft inderdaad weinig tegenstanders, het enige minpunt aan het spel vind ik (en misschien ook dat er geen schade is). Als je hoort dat een 24h race op de Nurburgring overlaatst meer dan 200 wagens aan de start bracht, en je in GT4 daar 24h met 6 man rond rijdt, tis een beetje zielig. Het moeten er geen 200 zijn, maar in een lange race mogen het er toch veel meer zijn, en liefst ook meer competitie. De tegenstanders worden onvoldoende afgesteld op de skills en de wagen van de speler.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jasper

Het enige spel dat ik speel is TrackMania, en dat is op de PC te doen. :)

Jacky Ickx

Ik heb op de pc nog wat games die al wat ouder zijn maar wel gaaf. Repubic the Revolution(dan moet je een sovjet-deelstaat over gaan nemen op een uitgekiende manier) en Command & Conquer Generals(dat is meer een oorlogsspel maar waarbij ook flink wat strategie komt kijken) verder de laatste want ik speel er eigenlijk maar 3 op de pc "Oil Tycoon' dan beheer je olievelden, olietankers, effectenmarkt, benzinestations later in de game tegen verschillende computertegenstanders) Dat is best een veslavend spel moet ik bekennen. Maar wel heel leuk. ;)

Eric

ik heb 3 jaar World of Warcraft gespeeld ... iedere dag heb ik hier uren mee gespeeld...sinds januari gestopt en de PS3 aangeschaft, al blij dat de PS3 minder verslavend is.
Toch geen slecht woord over world of Warcraft, het is een prachtig spel dat best goed uitgewerkt is ... maar het kan een verslaving worden dat soms uit de hand loopt, niet voor zwakke karakters dus LOL

Jacky Ickx

Citaat van: Eric op 18 februari 2009 - 21:01:42
ik heb 3 jaar World of Warcraft gespeeld ... iedere dag heb ik hier uren mee gespeeld...sinds januari gestopt en de PS3 aangeschaft, al blij dat de PS3 minder verslavend is.
Toch geen slecht woord over world of Warcraft, het is een prachtig spel dat best goed uitgewerkt is ... maar het kan een verslaving worden dat soms uit de hand loopt, niet voor zwakke karakters dus LOL
Hoe bevalt de ps3 en speel je daarmee ook met tegenstanders op internet? En is het de aanschaf waard?

Eric

Citaat van: Kimi Räikkönen op 19 februari 2009 - 16:50:27
Citaat van: Eric op 18 februari 2009 - 21:01:42
ik heb 3 jaar World of Warcraft gespeeld ... iedere dag heb ik hier uren mee gespeeld...sinds januari gestopt en de PS3 aangeschaft, al blij dat de PS3 minder verslavend is.
Toch geen slecht woord over world of Warcraft, het is een prachtig spel dat best goed uitgewerkt is ... maar het kan een verslaving worden dat soms uit de hand loopt, niet voor zwakke karakters dus LOL
Hoe bevalt de ps3 en speel je daarmee ook met tegenstanders op internet? En is het de aanschaf waard?

laat het me zo stellen..ik ben nogal nieuwsgezind :)
maar de graphics zijn stukken beter dan bij de PS2 maar dat komt waarschijnlijk ook omdat het HD games zijn, het is eigenlijk meer dan een gameconsole, je kan hem gebruiken om je muziek op te slaan en af te spelen met een mooie screensaver, het is een blu ray speler....enz, is het de prijs waard, maybe and maybe not.  ;)