Raïkkönen voortaan de Bob

Gestart door Martin, 13 februari 2009 - 08:56:24

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Citaat van: NDCGN op 16 februari 2009 - 12:53:53
Citaat van: Ferrari 2009 op 14 februari 2009 - 22:43:49
Citaat van: NDCGN op 14 februari 2009 - 22:35:10
was ook net zo goed andersom... bovendien vond ik de manier waarop Alonso Hamilton versloeg dat jaar vaak veel overtuigender als andersom...
De zet van Alonso in Hongarije toonde toch dat hij zich duidelijk achternagezeten voelde door Lewis.
volgens mij was dat een reactie op Lewis die de gemaakte afspraken niet na kwam... Alonso is sowieso al een heefhoofdje en als je dan een rookie als teamgenoot hebt die jou als ervaren 2 voudig wereldkampioen zo op de hielen zit en het lieverdje is van de teambaas in een team waar jij je niet zo prettig voelt... dan vraag ik me toch af of 2007 wel zo'n goede vergelijking is... maar goed, da's altijd een probleem in de F1...
Voilà, nu geef je het zelf toe, rookie Lewis zat 2-voudig kampioen Alonso sterk op de hielen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2009 op 16 februari 2009 - 16:48:59
Citaat van: NDCGN op 16 februari 2009 - 12:53:53
Citaat van: Ferrari 2009 op 14 februari 2009 - 22:43:49
Citaat van: NDCGN op 14 februari 2009 - 22:35:10
was ook net zo goed andersom... bovendien vond ik de manier waarop Alonso Hamilton versloeg dat jaar vaak veel overtuigender als andersom...
De zet van Alonso in Hongarije toonde toch dat hij zich duidelijk achternagezeten voelde door Lewis.
volgens mij was dat een reactie op Lewis die de gemaakte afspraken niet na kwam... Alonso is sowieso al een heefhoofdje en als je dan een rookie als teamgenoot hebt die jou als ervaren 2 voudig wereldkampioen zo op de hielen zit en het lieverdje is van de teambaas in een team waar jij je niet zo prettig voelt... dan vraag ik me toch af of 2007 wel zo'n goede vergelijking is... maar goed, da's altijd een probleem in de F1...
Voilà, nu geef je het zelf toe, rookie Lewis zat 2-voudig kampioen Alonso sterk op de hielen.
heb ik dat ooit ontkend dan??

Ferrari 2010

Citaat van: NDCGN op 16 februari 2009 - 18:08:59
Citaat van: Ferrari 2009 op 16 februari 2009 - 16:48:59
Citaat van: NDCGN op 16 februari 2009 - 12:53:53
Citaat van: Ferrari 2009 op 14 februari 2009 - 22:43:49
Citaat van: NDCGN op 14 februari 2009 - 22:35:10
was ook net zo goed andersom... bovendien vond ik de manier waarop Alonso Hamilton versloeg dat jaar vaak veel overtuigender als andersom...
De zet van Alonso in Hongarije toonde toch dat hij zich duidelijk achternagezeten voelde door Lewis.
volgens mij was dat een reactie op Lewis die de gemaakte afspraken niet na kwam... Alonso is sowieso al een heefhoofdje en als je dan een rookie als teamgenoot hebt die jou als ervaren 2 voudig wereldkampioen zo op de hielen zit en het lieverdje is van de teambaas in een team waar jij je niet zo prettig voelt... dan vraag ik me toch af of 2007 wel zo'n goede vergelijking is... maar goed, da's altijd een probleem in de F1...
Voilà, nu geef je het zelf toe, rookie Lewis zat 2-voudig kampioen Alonso sterk op de hielen.
heb ik dat ooit ontkend dan??
Beetje. Ik heb de berichten ook een beetje door elkaar gehaald denk ik, want je was het er nu ik het even opnieuw bekijk wel altijd mee eens dat Lewis zeker en vast dicht bij Alonso dat. Mijn excuses ;) Ik had uit enkele berichten begrepen dat je het verschil vrij groot achtte, maar dat is blijkbaar toch niet. Misunderstanding, sorry :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F_A_Diaz

Je moet er wel rekening mee houden dat Alonso nooit lekker gedraaid heeft bij McLaren. Hamilton was erg goed in zijn 1e jaar maar hij profiteerde ook wel van de ergernissen tussen Alonso en McLaren. En toch wist Alonso nog evenveel punten (109) te scoren als Hamilton in 2007. Iedereen heeft het wel over Hamilton die toen net de titel mistte, Alonso mistte de titel ook maar op 1 punt. Ik vond de prestatie van Alonso gezien zijn omstandigheid waarin hij zat beter dan Hamilton.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 17 februari 2009 - 10:54:44
Je moet er wel rekening mee houden dat Alonso nooit lekker gedraaid heeft bij McLaren. Hamilton was erg goed in zijn 1e jaar maar hij profiteerde ook wel van de ergernissen tussen Alonso en McLaren. En toch wist Alonso nog evenveel punten (109) te scoren als Hamilton in 2007. Iedereen heeft het wel over Hamilton die toen net de titel mistte, Alonso mistte de titel ook maar op 1 punt. Ik vond de prestatie van Alonso gezien zijn omstandigheid waarin hij zat beter dan Hamilton.
De situatie was niet optimaal voor Alonso nee, maar denk wel dat hij zelf ook beetje voor die situatie heeft gezorgd. Maar dan nog denk ik dat die situatie best wel mee viel. Misschien was de situatie lichtelijk in het voordeel van Hamilton, maar veel scheelde het niet. Wat wel weer klopt, is dat  Hamilton de tactiek of set-up van Alonso mocht kopiëren. Maar ja, Alonso is wel een 2 voudig WK, die zou toch beter moeten presteren in mijn ogen. En zich niet laten gek maken door zijn rookie teamgenoot.
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Citaat van: Burorri op 17 februari 2009 - 11:29:40
Citaat van: F_A_Diaz op 17 februari 2009 - 10:54:44
Je moet er wel rekening mee houden dat Alonso nooit lekker gedraaid heeft bij McLaren. Hamilton was erg goed in zijn 1e jaar maar hij profiteerde ook wel van de ergernissen tussen Alonso en McLaren. En toch wist Alonso nog evenveel punten (109) te scoren als Hamilton in 2007. Iedereen heeft het wel over Hamilton die toen net de titel mistte, Alonso mistte de titel ook maar op 1 punt. Ik vond de prestatie van Alonso gezien zijn omstandigheid waarin hij zat beter dan Hamilton.
De situatie was niet optimaal voor Alonso nee, maar denk wel dat hij zelf ook beetje voor die situatie heeft gezorgd. Maar dan nog denk ik dat die situatie best wel mee viel. Misschien was de situatie lichtelijk in het voordeel van Hamilton, maar veel scheelde het niet. Wat wel weer klopt, is dat  Hamilton de tactiek of set-up van Alonso mocht kopiëren. Maar ja, Alonso is wel een 2 voudig WK, die zou toch beter moeten presteren in mijn ogen. En zich niet laten gek maken door zijn rookie teamgenoot.
op zich hebben jullie beiden wel een punt.. probleem is dat we nooit precies gaan weten hoe de vork in de steel zat... ze hadden beiden hun voor- en nadelen dat seizoen en eindigden uiteindelijlk precies gelijk... laten we het er maar op houden dat ze heel erg gewaagd zijn aan elkaar en maar ff in het midden laten wie de beste van de 2 is.. ze zijn allebei gewoon erg goed, da's wel duidelijk..

F_A_Diaz

Hoe je het ook bekijkt, Alonso heeft in een 'vijandig' team vrijwel dezelfde prestatie gemaakt als Hamilton in een 'fans' team, dat zijn de feiten.

Waarom gaat hij dan anders na een jaar al weg? Ze konden allebei niet wachten om elkaar te dumpen na het seizoen, dus dan is het niet logisch om ervan uit te gaan dat ze beste maatjes waren gedurende het seizoen. Zeker de laatste helft niet.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 17 februari 2009 - 12:30:11
Hoe je het ook bekijkt, Alonso heeft in een 'vijandig' team vrijwel dezelfde prestatie gemaakt als Hamilton in een 'fans' team, dat zijn de feiten.

Waarom gaat hij dan anders na een jaar al weg? Ze konden allebei niet wachten om elkaar te dumpen na het seizoen, dus dan is het niet logisch om ervan uit te gaan dat ze beste maatjes waren gedurende het seizoen. Zeker de laatste helft niet.
Vijandig vind ik wel beetje overdreven. Het boterde niet heel erg tussen de 2, maar om nou te zeggen dat er dikke ruzie was viel volgens mij ook wel. Maar Alonso is wel al een ervaren coureur, Hamilton kwam nog maar net kijken.

Maar goed, dat heeft volgens mij niks te maken met de bob status van Kimi.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Burorri op 17 februari 2009 - 13:02:15

Vijandig vind ik wel beetje overdreven. Het boterde niet heel erg tussen de 2, maar om nou te zeggen dat er dikke ruzie was viel volgens mij ook wel. Maar Alonso is wel al een ervaren coureur, Hamilton kwam nog maar net kijken.

Maar goed, dat heeft volgens mij niks te maken met de bob status van Kimi.
Vijandig slaat ook meer op het team en Ron Dennis dan op Hamilton, denk ik...

Maar goed, had Alonso in 2008 voor Mac gereden had hij de titel eerder gepakt dan Lewis, want hij zou nooit die gouten hebben gemaakt (is idd een niet te bewijzen stelling ;))

Ferrari 2010

Citaat van: F_A_Diaz op 17 februari 2009 - 10:54:44
Je moet er wel rekening mee houden dat Alonso nooit lekker gedraaid heeft bij McLaren. Hamilton was erg goed in zijn 1e jaar maar hij profiteerde ook wel van de ergernissen tussen Alonso en McLaren. En toch wist Alonso nog evenveel punten (109) te scoren als Hamilton in 2007.
En daar zit het hem net hé. Jij vindt van "en toch kwam hij aan evenveel punten", terwijl ik eerder denk dat hij "ondanks die situatie nog steeds beter zou moeten zijn geweest".
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 17 februari 2009 - 13:02:15
Vijandig vind ik wel beetje overdreven.

Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 17 februari 2009 - 16:32:18
Citaat van: Burorri op 17 februari 2009 - 13:02:15
Vijandig vind ik wel beetje overdreven.

Daarom staat het ook tussen aanhalingstekens.
Ja, dat weet ik. Maar dan nog vind ik het een verkeerde woordkeuze. :) snap wat je bedoelt, maar is lang niet zo erg als er word of werd gesuggereerd.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Doordat het tussen aanhalingstekens staat geef ik zelf al toe dat het woord wat overdreven dus wat je wil zeggen snap ik niet, je zeurt alleen maar om het zeuren.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 17 februari 2009 - 16:59:16
Doordat het tussen aanhalingstekens staat geef ik zelf al toe dat het woord wat overdreven dus wat je wil zeggen snap ik niet, je zeurt alleen maar om het zeuren.
Kan je nou echt niet eens normaal reageren? Ik bedoel er verder toch niks mee? Ik geef alleen aan wat ik er van vind. En als ik dan eens een prive bericht stuur omdat ik anders het idee krijg dat wij andere mensen op het Forum tot last zijn, reageer je ook niet.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Ik weet niet hoor Burorri, maar ik denk dat die aanhalingstekens perfect aangeven wat Diaz bedoelt. Is toch een algemeen gebruik hoor.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.