Raïkkönen voortaan de Bob

Gestart door Martin, 13 februari 2009 - 08:56:24

« vorige - volgende »

Martin

Kimi Raïkkönen is fitter en scherper dan ooit. De wereldkampioen Formule 1 van 2007 wil in de Ferrari komend seizoen de titel weer overnemen van Lewis Hamilton en daarvoor zet hij alles opzij.

Raïkkönen stond bekend als een levensgenieter, die het na het behalen van het wereldkampioenschap niet zo nauw nam met de wetten van de topsport. De Finse autocoureur struinde menige braspartij af, waarbij de alcohol rijkelijk vloeide. Voortaan gaat hij als echte Bob door het leven, want 'voor de wereldtitel moet alles wijken', verklaarde Riku Kuvaja, assistent van de 'Iceman', in diverse Finse media.

Raïkkönen is ten opzichte van afgelopen seizoen vijf kilo afgevallen en lijkt helemaal gefocust op de Formule 1. Maar ook zijn voornaamste rivalen, teamgenoot Felipe Massa, titelverdediger Lewis Hamilton en Renault-kopman Fernando Alonso hebben in de winter niet stilgezeten.

Bron: De Telegraaf

Jacky Ickx

Zoals mijn nickname al aangeeft ;D ben ik een Kimi-fan. Was vorig jaar dan ook een beetje teleurgesteld hoe het allemaal liep maar ik heb er helemaal vertrouwen in dat hij een comeback gaat maken. Hij gaat trouwens nog een rally rijden in Finland(onderdeel van Fins rally-kampioenschap) voor de 1e keer waar Mika Häkkinen ook voor de 4e keer mee zal doen. Räikkönen rijdt dan met de navigator van Tommi Makkinen. Ik ben benieuwd. Rally is toch heel wat anders. Häkkinen kon tot nu toe ook niet echt ovetuigen wat trouwens niets aan zijn status afdoet.

meatball

Fijn dat hij bob is, kan hij racewinnaar Massa na de race lekker veilig thuis brengen ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Citaat van: meatball op 13 februari 2009 - 18:21:32
Fijn dat hij bob is, kan hij racewinnaar Massa na de race lekker veilig thuis brengen ;D
Moet Massa wel geluk hebben dat de GP2 Race dan op de zelfde baan word gereden en moet hij wachten tot de F1 klaar is.  ;D
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Citaat van: meatball op 13 februari 2009 - 18:21:32
Fijn dat hij bob is, kan hij racewinnaar Massa na de race lekker veilig thuis brengen ;D
Of mee terug nemen naar de pits, als ie weer eens naast de baan staat. :)
Some things are too important to be left in the past.

Eric

Citaat van: meatball op 13 februari 2009 - 18:21:32
Fijn dat hij bob is, kan hij racewinnaar Massa na de race lekker veilig thuis brengen ;D
Hangt ervan af of hij dan al klaar is met zandkorrels te tellen, of als hij zijn zandkasteeltjes al klaar heeft. :)

janke

Heeft hij ze niet klaar, zal z'n maatje hem wel helpen. :)
Some things are too important to be left in the past.

Jacky Ickx

Kimi zal dit jaar laten zien dat Hamilton en Massa en Alonso niet aan hem kunnen tippen. Maken jullie je vooral geen zorgen. Kimi wordt wereldkampioen. ;D

janke

Yep, en Geert Wilders wordt in Nederland, Minister-President. ;D
Some things are too important to be left in the past.

Jacky Ickx

Citaat van: janke op 13 februari 2009 - 23:12:55
Yep, en Geert Wilders wordt in Nederland, Minister-President. ;D

Komkom. Kimi niet onderschatten aub. ;)

TheIceman

Citaat van: Kimi Räikkönen op 13 februari 2009 - 23:06:28
Maken jullie je vooral geen zorgen. Kimi wordt wereldkampioen. ;D
Volgens mij valt meatball flauw ;D

Afijn, er valt volgens mij nog niet veel over te zeggen, want de wagen is voor iedereen volkomen nieuw.


Ferrari 2010

Citaat van: Kimi Räikkönen op 14 februari 2009 - 10:40:56
Citaat van: janke op 13 februari 2009 - 23:12:55
Yep, en Geert Wilders wordt in Nederland, Minister-President. ;D

Komkom. Kimi niet onderschatten aub. ;)
Ook niet overschatten hé :) Je verwacht wel iets te veel van hem. Beter dan Hamilton acht ik hem niet, dat kereltje is geniaal. Ik acht Kimi gelijkwaardig aan Alonso. Hamilton is een geval apart, soms nog een beetje te onstuimig.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Jacky Ickx

Geloof me. Kimi had al veel meer titels gehad als hij niet bij McLaren had gereden in de periode dat die wagens zo onbetrouwbaar waren. Herinner je nog alle uitvallen van Kimi door de kapotte Mclaren? Kimi is beter dan Massa en Hamilton. Afgelopen seizoen was minder. Dat is waar. Maar hij maakt een comeback. Hij is kalmer dan dan Massa en Hamilton. Maar ik ben ook niet geheel objectief. Ben gewoon fan van Kimi. Vind het een sympathieke coureur. ;D

Ferrari 2010

Citaat van: Kimi Räikkönen op 14 februari 2009 - 17:07:17Maar ik ben ook niet geheel objectief.
Ik ben blij dat je het zelf beseft ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2009 op 14 februari 2009 - 16:38:35
Citaat van: Kimi Räikkönen op 14 februari 2009 - 10:40:56
Citaat van: janke op 13 februari 2009 - 23:12:55
Yep, en Geert Wilders wordt in Nederland, Minister-President. ;D

Komkom. Kimi niet onderschatten aub. ;)
Ook niet overschatten hé :) Je verwacht wel iets te veel van hem. Beter dan Hamilton acht ik hem niet, dat kereltje is geniaal. Ik acht Kimi gelijkwaardig aan Alonso. Hamilton is een geval apart, soms nog een beetje te onstuimig.
volgens mij ben jij nu zelf iemand aan het overschatten.. Hamilton hoort zeker bij de top, maar een geval apart is het wat mij betreft zeker (nog) niet...