Schumacher dacht aan rentree in F1

Gestart door Martin, 03 januari 2009 - 19:34:48

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 05 januari 2009 - 15:58:21
Wie heeft het over topcoureur?  ::)

Jij zei dat ie geen serieuze wedstrijden gedaan heeft, dat heeft ie dus wel. Moet je niet gaan zeggen dat ik wat anders gezegd heb om te verkappen dat jezelf foutje maakt.
Waar heb jij het nou weer over. Ik snap jou gedachte gang echt niet he.
Ten eerst: Ik zei dat hij het Amateuristisch deed en niet dat de rest amateurs waren
Ten 2de: Ik zeg nergens dat jij zei dat hij Top motorcoureur was. Dat waren mijn eigen woorden, zeg nergens dat jij het zegt.
Ten 3de: Ik zeg ook nergens dat hij geen serieuze wedstrijden heeft gedaan, dat maak jij er van.

Ik maak dus geen foutje, jij maakt er zelf een fout van door zelf alles te verkappen. Zoals gewoonlijk maak jij ergens weer een probleem van iets wat geen probleem is.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jasper

En zoals gewoonlijk blaas jij het alweer op en zoek je de confrontatie op. Dus ik stel voor dat het hier ophoudt.

Folkert

Ja, omdat het vaker gebeurt is dat hij van dingen die ik zeg een probleem maakt. En heb al paar keer geprobeerd niet te reageren, maar dan komt er weer een ander punt waar hij op begint te zeuren.
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

ja lap, tis ier weer spel, net een kleuterklas

scho0634

Daarover was al wat gezegd.

On topic graag.

Ferrari 2010

#20
Citaat van: Burorri op 05 januari 2009 - 19:50:16
Ja, omdat het vaker gebeurt is dat hij van dingen die ik zeg een probleem maakt. En heb al paar keer geprobeerd niet te reageren, maar dan komt er weer een ander punt waar hij op begint te zeuren.
Mijdt die confrontaties dan toch gewoon? Als ik telkens met dezelfde in de clinch lig reageer ik gewoon niet al te snel meer op zijn berichten. Het draait toch altijd op hetzelfde uit,  waarom dan blijven proberen?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 05 januari 2009 - 16:40:48
Citaat van: F_A_Diaz op 05 januari 2009 - 15:58:21
Wie heeft het over topcoureur?  ::)

Jij zei dat ie geen serieuze wedstrijden gedaan heeft, dat heeft ie dus wel. Moet je niet gaan zeggen dat ik wat anders gezegd heb om te verkappen dat jezelf foutje maakt.
Waar heb jij het nou weer over. Ik snap jou gedachte gang echt niet he.
Ten eerst: Ik zei dat hij het Amateuristisch deed en niet dat de rest amateurs waren
Ten 2de: Ik zeg nergens dat jij zei dat hij Top motorcoureur was. Dat waren mijn eigen woorden, zeg nergens dat jij het zegt.
Ten 3de: Ik zeg ook nergens dat hij geen serieuze wedstrijden heeft gedaan, dat maak jij er van.

Ik maak dus geen foutje, jij maakt er zelf een fout van door zelf alles te verkappen. Zoals gewoonlijk maak jij ergens weer een probleem van iets wat geen probleem is.

Goed, hij doet dus als amateur met een professionele klasse mee.....  ::)

En je hebt niet gezegd dat hij geen serieuze wedstrijden reed?

Citaat van: Burorri op 05 januari 2009 - 16:40:48Maar dat is tot nu toe allemaal amateuristisch geweest...

Met andere woorden, niet serieus dus.

Verder wek je dan wel weer de indruk dat ik zeg dat hij een topcoureur is door te zeggen. "Je kan hem moeilijk nu top motorcoureur noemen."

En als je het niet zo bedoeld, dan moet je maar eens wat duidelijker zijn.

In dit geval zeg jij iets, waarvan later blijkt dat het niet klopt en dan ga je van allerlei omwegen maken om maar niet te hoeven zeggen dat je een foutje maakte.

Als jij gewoon zegt: "O ja, shit hij reed ook het Duitse superbike, was ik vergeten." Dan is het klaar en zeur ik er ook niet over.
Maar jij gaat dan van alles verzinnen omdat dat simpele niet toe te geven.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Ik vraag me af wat er onduidelijk was aan de woorden: On topic graag ::).

Dit is de zoveelste keer dat een topic ten onder dreigt te gaan aan dit soort kinderachtig gezwets. De volgende dubieuze post hier wordt direct verwijderd.

VANAF NU GAAT HET HIER DUS WEER: ON TOPIC.


Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 06 januari 2009 - 08:12:03
Citaat van: Burorri op 05 januari 2009 - 19:50:16
Ja, omdat het vaker gebeurt is dat hij van dingen die ik zeg een probleem maakt. En heb al paar keer geprobeerd niet te reageren, maar dan komt er weer een ander punt waar hij op begint te zeuren.
Mijdt die confrontaties dan toch gewoon? Als ik telkens met dezelfde in de clinch lig reageer ik gewoon niet al te snel meer op zijn berichten. Het draait toch altijd op hetzelfde uit,  waarom dan blijven proberen?
Weet ik, had ik inderdaad moeten doen, maar heb afgelopen weken al andere frustraties gehad, waardoor ik mij makkelijker liet gaan. Daar voor mijn excuses.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jacky Ickx

Ik zag een paar maanden geleden een interview met Schumacher op de BBC. Hij heeft de motivatie niet meer. De laatste racejaren ging het al steeds moeilijker om zich volledig te motiveren. Dat is ook logisch als je op zo'n leeftijd bent en alles gewonnen hebt wat er te winnen valt. Hakkinen stopte ook om die reden.

janke

Een terugkeer lijkt me niet verstandig. Hij ken niet eens op 2 wielen fatsoenlijk rondsturen. ::)
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 12 februari 2009 - 18:41:36
Een terugkeer lijkt me niet verstandig. Hij ken niet eens op 2 wielen fatsoenlijk rondsturen. ::)
Wat een reactie ::) Als je het beter kan, try him...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Och gut zeg, jij reageert ook op alles en iedereen. Was maar een geintje hoor.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 12 februari 2009 - 18:54:26
Och gut zeg, jij reageert ook op alles en iedereen. Was maar een geintje hoor.
Kwam bij mij niet over als een geintje. Zeker niet na het ::) emoticon.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Je kunt je natuurlijk overal druk over gaan maken. :P
Some things are too important to be left in the past.