Wat gaat er gebeuren in 2009?

Gestart door scho0634, 10 februari 2009 - 15:27:40

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Wizard op 14 maart 2009 - 13:54:08
Citaat van: TheIceman op 14 maart 2009 - 09:09:28
Toyota misschien één a drie races, maar niet meer.. In chaotische races kan Trulli misschien zich degelijk naar voren rijden, en Glock kan één keer vlammen, maar in meer geloof ik (vooralsnog) niet.

Maar....als ze mischien 3 keer kunnen winnen, kunnen ze toch ook 4 keer winnen, of 5 keer....of.......;)
Nee, dat is onmogelijk :P

Nou ja Toyota zie ik nog niet aan de top staan. Het team zelf ben ik niet zo gecharmeerd van, even als de rijders. Maar goed Misschien dat Trulli of Glock met een goede auto toch ineens wat leuks laten zien.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Mischien wat offtopic, maar wat de rijderskeuze betreft, ben ik het helemaal met je eens. Ik snap ook niet dat een team met zo'n budget geen  jong talent in huis haalt en geen voortraject heeft, zoals Red Bull dat heeft om coureurs te laten ontwikkelen en te ontdekken. Wat dat betreft vind ik dat ze het bij Toyota niet geweldig voor elkaar hebben.

scho0634

Mee eens. Al is Glock best een aardige coureur die mij vorig jaar best heeft kunnen bekoren bij tijd en wijle. Trulli blijft een goede qualifyer, maar daar houd het wel een beetje mee op. Het is een beetje een grijs team. Niet veel aan eigenlijk.

Enzo

Citaat van: 0634 op 14 maart 2009 - 17:56:07
Mee eens. Al is Glock best een aardige coureur die mij vorig jaar best heeft kunnen bekoren bij tijd en wijle.

Behalve in Brazilie dan...... :-X

F_A_Diaz

Citaat van: Wizard op 14 maart 2009 - 15:38:17
Mischien wat offtopic, maar wat de rijderskeuze betreft, ben ik het helemaal met je eens. Ik snap ook niet dat een team met zo'n budget geen  jong talent in huis haalt en geen voortraject heeft, zoals Red Bull dat heeft om coureurs te laten ontwikkelen en te ontdekken. Wat dat betreft vind ik dat ze het bij Toyota niet geweldig voor elkaar hebben.

Glock wordt woensdag pas 27, okee, tegenwoordig is dat niet meer piepjong maar toch zeker ook niet oud.

Toyota heeft ook zeker wel een programma voor jonge coureur, zit zelfs nog een Nederlander in, Henki Waldschmidt uit Den Haag.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Citaat van: Enzo op 14 maart 2009 - 18:16:31
Citaat van: 0634 op 14 maart 2009 - 17:56:07
Mee eens. Al is Glock best een aardige coureur die mij vorig jaar best heeft kunnen bekoren bij tijd en wijle.

Behalve in Brazilie dan...... :-X
Daar deed hij juist alles goed :).

Ferrari 2010

Citaat van: F_A_Diaz op 16 maart 2009 - 11:14:11
Citaat van: Wizard op 14 maart 2009 - 15:38:17
Mischien wat offtopic, maar wat de rijderskeuze betreft, ben ik het helemaal met je eens. Ik snap ook niet dat een team met zo'n budget geen  jong talent in huis haalt en geen voortraject heeft, zoals Red Bull dat heeft om coureurs te laten ontwikkelen en te ontdekken. Wat dat betreft vind ik dat ze het bij Toyota niet geweldig voor elkaar hebben.

Glock wordt woensdag pas 27, okee, tegenwoordig is dat niet meer piepjong maar toch zeker ook niet oud.

Toyota heeft ook zeker wel een programma voor jonge coureur, zit zelfs nog een Nederlander in, Henki Waldschmidt uit Den Haag.
Mja, Glock is volgens mij geen wereldwonder ofzo. Enkele jaren terug was hij niet goed genoeg voor F1, en dan pikt Toyota hem zo veel later op. Als hij echt goed was, had hij destijds wel in de F1 gebleven.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 16 maart 2009 - 14:03:00
Citaat van: F_A_Diaz op 16 maart 2009 - 11:14:11
Citaat van: Wizard op 14 maart 2009 - 15:38:17
Mischien wat offtopic, maar wat de rijderskeuze betreft, ben ik het helemaal met je eens. Ik snap ook niet dat een team met zo'n budget geen  jong talent in huis haalt en geen voortraject heeft, zoals Red Bull dat heeft om coureurs te laten ontwikkelen en te ontdekken. Wat dat betreft vind ik dat ze het bij Toyota niet geweldig voor elkaar hebben.

Glock wordt woensdag pas 27, okee, tegenwoordig is dat niet meer piepjong maar toch zeker ook niet oud.

Toyota heeft ook zeker wel een programma voor jonge coureur, zit zelfs nog een Nederlander in, Henki Waldschmidt uit Den Haag.
Mja, Glock is volgens mij geen wereldwonder ofzo. Enkele jaren terug was hij niet goed genoeg voor F1, en dan pikt Toyota hem zo veel later op. Als hij echt goed was, had hij destijds wel in de F1 gebleven.
Ben ik het ook mee eens. Het is geen slechte rijder, maar springt niet boven de middelmoot uit.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Ik ken er zo 10 noemen die niets beter zijn.

Folkert

Citaat van: 0634 op 16 maart 2009 - 14:26:12
Ik ken er zo 10 noemen die niets beter zijn.
Noem ze maar  8)

Maar voor de duidelijkheid: hij is misschien wel beter dan de middenmoot, maar springt daar niet uit vind ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Citaat van: Burorri op 16 maart 2009 - 14:28:30
Noem ze maar 
Behoudens Vettel, Alonso, Lewis en de beiden Ferrari's, iedereen zo'n beetje.

Folkert

Citaat van: 0634 op 16 maart 2009 - 14:40:57
Citaat van: Burorri op 16 maart 2009 - 14:28:30
Noem ze maar 
Behoudens Vettel, Alonso, Lewis en de beiden Ferrari's, iedereen zo'n beetje.
Maar bedoelde je dat die 10 slechter zijn dan Glock? Of begrijp ik je verkeerd?
Trotse vader van Rosalie(L)

NDCGN

Citaat van: 0634 op 16 maart 2009 - 14:40:57
Citaat van: Burorri op 16 maart 2009 - 14:28:30
Noem ze maar 
Behoudens Vettel, Alonso, Lewis en de beiden Ferrari's, iedereen zo'n beetje.
tja, da's ook puur een gevoelskwestie (ofzo).. ik denk dat er nog wel een paar beter zijn als Glock.. hoe kom je erbij dat Glock zo goed is dan??

F_A_Diaz

Citaat van: Ferrari 2009 op 16 maart 2009 - 14:03:00
Citaat van: F_A_Diaz op 16 maart 2009 - 11:14:11
Citaat van: Wizard op 14 maart 2009 - 15:38:17
Mischien wat offtopic, maar wat de rijderskeuze betreft, ben ik het helemaal met je eens. Ik snap ook niet dat een team met zo'n budget geen  jong talent in huis haalt en geen voortraject heeft, zoals Red Bull dat heeft om coureurs te laten ontwikkelen en te ontdekken. Wat dat betreft vind ik dat ze het bij Toyota niet geweldig voor elkaar hebben.

Glock wordt woensdag pas 27, okee, tegenwoordig is dat niet meer piepjong maar toch zeker ook niet oud.

Toyota heeft ook zeker wel een programma voor jonge coureur, zit zelfs nog een Nederlander in, Henki Waldschmidt uit Den Haag.
Mja, Glock is volgens mij geen wereldwonder ofzo.

Dat zeg ik toch ook niet?  :)

CitaatEnkele jaren terug was hij niet goed genoeg voor F1, en dan pikt Toyota hem zo veel later op. Als hij echt goed was, had hij destijds wel in de F1 gebleven.

Goed, jouw mening maar wat heeft dat te maken met wat ik zeg? Het verwijt was dat Toyota geen jonge coureur had, niet of die coureur nu goed of slecht is.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 16 maart 2009 - 15:11:58
Citaat van: Ferrari 2009 op 16 maart 2009 - 14:03:00
Citaat van: F_A_Diaz op 16 maart 2009 - 11:14:11
Citaat van: Wizard op 14 maart 2009 - 15:38:17
Mischien wat offtopic, maar wat de rijderskeuze betreft, ben ik het helemaal met je eens. Ik snap ook niet dat een team met zo'n budget geen  jong talent in huis haalt en geen voortraject heeft, zoals Red Bull dat heeft om coureurs te laten ontwikkelen en te ontdekken. Wat dat betreft vind ik dat ze het bij Toyota niet geweldig voor elkaar hebben.

Glock wordt woensdag pas 27, okee, tegenwoordig is dat niet meer piepjong maar toch zeker ook niet oud.

Toyota heeft ook zeker wel een programma voor jonge coureur, zit zelfs nog een Nederlander in, Henki Waldschmidt uit Den Haag.
Mja, Glock is volgens mij geen wereldwonder ofzo.

Dat zeg ik toch ook niet?  :)

CitaatEnkele jaren terug was hij niet goed genoeg voor F1, en dan pikt Toyota hem zo veel later op. Als hij echt goed was, had hij destijds wel in de F1 gebleven.

Goed, jouw mening maar wat heeft dat te maken met wat ik zeg? Het verwijt was dat Toyota geen jonge coureur had, niet of die coureur nu goed of slecht is.
Er waren wel meerdere verwijten, 1 dat ze geen jong talent hadden en andere dat ze geen goede coureurs hadden. En ik denk dat Wizard iets anders bedoelde met "jong talent". Hoe wel hij maar 2 jaar in de F1 heeft gereden, heeft hij wel al aantal kansen gehad en is hij wel al wat ouder. Jong talent zie ik als 16-19 jarige jochies die worden op genomen in een programma van Toyota om later bij Toyota te komen rijden.
Trotse vader van Rosalie(L)