Van der Garde in GP2 Europa

Gestart door Martin, 07 februari 2009 - 14:26:46

« vorige - volgende »

Martin

Giedo van der Garde rijdt dit jaar in het voorprogramma van de Formule 1. De kampioen van de Renault World Series in 2008 komt voor het team iSport uit in de Europese wedstrijden van de GP2.

Van der Garde is voor het team deze winter al actief in de Aziatische serie van de GP2. De renstal is tevreden over de verrichtingen van de 23-jarige Veenendaaler: ,,We zijn erg blij Giedo aan boord te hebben. Hij heeft indrukwekkende resultaten behaald tijdens de wintertests", aldus teambaas Paul Jackson van iSport.

Van der Garde sprak meteen al zijn ambities uit: ,,We hopen natuurlijk zo hoog mogelijk in het kampioenschap te eindigen. Ik verwacht niet dat we gelijk races zullen winnen, maar dat is wel het doel voor wat later in het seizoen.

Ïn het weekend van 10 mei start de zogeheten Main Series van de GP2 op het circuit van Barcelona.


dannymida834

Mooi :)
Ik ben benieuwd naar zijn resultaten dit jaar.

Martin

Dat onderschrift is way to big. Dat moet je echt aanpassen.

janke

Wel mooi dat MS hier in de tang wordt genomen. En door wie ::). Mijns inziens zal vd Garde de F1 niet halen.
Some things are too important to be left in the past.

gloudiesaurus

Heb al een PM gestuurd over het onderschrift.

Ben ook benieuwd naar Vd Garde... hij zal echt races moet winnen wil hij de F1 nog halen. Maar gezien zijn prestaties in de Asia GP2-series heb ik daar een hart hoofd in... Ik denk ook dat hij de F1 uiteindelijk niet meer zal halen, hij is te lang blijven hangen in de Formule 3 naar mijn mening.
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

Martin

Citaat van: gloudiesaurus op 09 februari 2009 - 16:56:21
Ben ook benieuwd naar Vd Garde... hij zal echt races moet winnen wil hij de F1 nog halen. Maar gezien zijn prestaties in de Asia GP2-series heb ik daar een hart hoofd in... Ik denk ook dat hij de F1 uiteindelijk niet meer zal halen, hij is te lang blijven hangen in de Formule 3 naar mijn mening.

Hij heeft volgens mij ook de 'beroemde' zak geld niet om het daar te maken. En het talent, ik denk het niet.
Maar wie weet scoort hij het komende seizoen heel goed en komt er een kans(je).