Main Menu

USF1

Gestart door Forza F1, 04 februari 2009 - 19:46:49

« vorige - volgende »

Enzo

Gerucht gaat dat Barichello naar USF1 gaat.
Ze zouden hem graag willen hebben om zijn ervaring en kennis.

janke

Laat dat aub bij een gerucht blijven. Zijn wel betere te vinden die dat team op weg kunnen helpen.
Some things are too important to be left in the past.

NDCGN

Citaat van: Burorri op 25 februari 2009 - 16:30:02
Nee ok, Bourdais laat ook geen spaan heel van Patrick. Maar dat maakt toch geen reed uit?

Ja maar wat Bourdais heeft gedaan om een plekje te krijgen bij STR is ook te veel moeite in mijn ogen. Hij had het wel verdiend zonder meer. Hij is gewoon echt goed.

Wat had Rubens gepresteerd voor hij bij Ferrari kwam rijden? Of Massa? Waarom zouden die wel een kans mogen krijgen en Patrick niet? Maar dat ze een vrouw is zal denk ik ook wel mee spelen ja. Maar ik denk wel dat ze de kans verdiend.
je hebt nu drie namen genoemd en alledrie zijn het ex-teamgenoten van Schumacher.. is dat toeval?? en iig 2 van die 3 zouden volgens jou beduidend minder zijn dan Patrick.. maar Bourdais is weer veel beter dan haar..

Folkert

Citaat van: NDCGN op 25 februari 2009 - 20:34:54
Citaat van: Burorri op 25 februari 2009 - 16:30:02
Nee ok, Bourdais laat ook geen spaan heel van Patrick. Maar dat maakt toch geen reed uit?

Ja maar wat Bourdais heeft gedaan om een plekje te krijgen bij STR is ook te veel moeite in mijn ogen. Hij had het wel verdiend zonder meer. Hij is gewoon echt goed.

Wat had Rubens gepresteerd voor hij bij Ferrari kwam rijden? Of Massa? Waarom zouden die wel een kans mogen krijgen en Patrick niet? Maar dat ze een vrouw is zal denk ik ook wel mee spelen ja. Maar ik denk wel dat ze de kans verdiend.
je hebt nu drie namen genoemd en alledrie zijn het ex-teamgenoten van Schumacher.. is dat toeval?? en iig 2 van die 3 zouden volgens jou beduidend minder zijn dan Patrick.. maar Bourdais is weer veel beter dan haar..
Ja Bourdais heeft duidelijk meer gepresteerd dan Danica. En ik denk dat Bourdais ook echt goed is en WK kan worden mits hij de goede auto heeft.

en ja het is heel toevallig dat ik nu 2 ex Ferrari coureurs en Schumacher teamgenoten heb genoemd. Maar kan het rijtje nog wel even aanvullen: Ralf Schumacher, Jarno Truli Christian Albers, Ralf Firman, Takumo Sato, Burti. Fisichella denk ik ook wel. Panis, Salo Frenzen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 25 februari 2009 - 16:30:02
Nee ok, Bourdais laat ook geen spaan heel van Patrick. Maar dat maakt toch geen reed uit?

Ja maar wat Bourdais heeft gedaan om een plekje te krijgen bij STR is ook te veel moeite in mijn ogen. Hij had het wel verdiend zonder meer. Hij is gewoon echt goed.

Wat had Rubens gepresteerd voor hij bij Ferrari kwam rijden? Of Massa? Waarom zouden die wel een kans mogen krijgen en Patrick niet? Maar dat ze een vrouw is zal denk ik ook wel mee spelen ja. Maar ik denk wel dat ze de kans verdiend.
Rubens en Massa kwamen dan ook puur om 2de piloot te spelen. Ik denk dat als Danica komt, ze wel met een competitieve wagen wil rijden of zeker kans wil maken om dat later nog te doen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 25 februari 2009 - 22:19:16
Citaat van: Burorri op 25 februari 2009 - 16:30:02
Nee ok, Bourdais laat ook geen spaan heel van Patrick. Maar dat maakt toch geen reed uit?

Ja maar wat Bourdais heeft gedaan om een plekje te krijgen bij STR is ook te veel moeite in mijn ogen. Hij had het wel verdiend zonder meer. Hij is gewoon echt goed.

Wat had Rubens gepresteerd voor hij bij Ferrari kwam rijden? Of Massa? Waarom zouden die wel een kans mogen krijgen en Patrick niet? Maar dat ze een vrouw is zal denk ik ook wel mee spelen ja. Maar ik denk wel dat ze de kans verdiend.
Rubens en Massa kwamen dan ook puur om 2de piloot te spelen. Ik denk dat als Danica komt, ze wel met een competitieve wagen wil rijden of zeker kans wil maken om dat later nog te doen.
Ja, dat is dan ook weer zo. Maar dan zou het geen verschil moeten maken als je alleen de F1 binnen komt als vrouw of naar topteam gaat als echte 2de rijder. IIG zo zie ik het. En je hebt gelijk dat ze in een competitieve wagen wilt rijden, maar denk dat ze een team met doorgroei mogenlijkheden toch ook wel ziet zitten. Zoals misschien STR of Williams.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jacky Ickx

CitaatUSF1 doet plannen uit de doeken
Door Peter Gloudemans, 25 February 2009

Op een persconferentie op SpeedTV hebben Ken Anderson en Peter Windsor hun plannen voor het nieuw op te richten Amerikaanse Formule 1 - team USF1 bekend gemaakt.

Anderson en Windsor maakten bekend het team vooral uit Amerika te willen gaan runnen. Naast een thuisbasis in de Amerikaanse staat North Carolina wil het team ook gebruik gaan maken van Amerikaanse coureurs en personeel.

USF1 zegt van de kredietcrisis te kunnen profiteren. Door deze crisis zou er momenteel genoeg personeel zijn en zou ook de Formule 1 goedkoper worden.

Naar verluidt het team een budget van ruim 60 miljoen Euro. Hoe het team aan dit geld komt is vooralsnog onduidelijk. Wel is duidelijk dat het team nog niet officieel bij de FIA is ingeschreven.

USF1 wil vanaf 2010 aan de Formule 1 gaan deelnemen. Het team zegt zich nu eerst officieel te gaan inschrijven en op zoek te gaan naar een geschikte motorenpartner.

60 miljoen Euro lijkt me niet echt veel als budget. Ik denk niet dat we er al teveel van mogen gaan verwachten als ze daadwerkelijk in 2010 aan de start gaan verschijnen.

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 25 februari 2009 - 16:30:02

Wat had Rubens gepresteerd voor hij bij Ferrari kwam rijden? Of Massa?

Moet ik hier serieus op reageren?

Barrichello:

British Formula Three Champion 1991
Formula One Indoor Trophy winner 1993
Youngest Grand Prix Pole Position Winner 22 years, 97 days (1994 Belgian Grand Prix)

    * Champion of Granja Viana 500 Miles
      1998 - 2000
      2001 - 2002
      2004 - 2005
    * Second Place at Formula 1 World Championship
      2002
      2004
    * Third Place at Formula 1 World Championship
      2001
    * Fourth Place at Formula 1 World Championship
      2000
    * Third Place at Formula 3000 Championship
      1992
    * Champion of British Formula 3
      1991
    * Champion of Formula Opel
      1990
    * Fourth Place at Brazilian Formula Ford Championship
      1989
    * Five times Brazilian Kart Champion
    * Three times second place at Brazilian Kart Championship
    * Five times São Paulo Kart Champion
    * Three times second place at São Paulo Kart Championship

Felipe Massa

1998 Formule Chrevolet kampioen
2000 Italiaans en Europees Formule Renault kampioen
2001 F3000 (GP2) kampioen met 6 overwinningen uit 8 races

En ook nog tig karttitels.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 26 februari 2009 - 11:03:09
Citaat van: Burorri op 25 februari 2009 - 16:30:02

Wat had Rubens gepresteerd voor hij bij Ferrari kwam rijden? Of Massa?

Moet ik hier serieus op reageren?

Barrichello:

British Formula Three Champion 1991
Formula One Indoor Trophy winner 1993
Youngest Grand Prix Pole Position Winner 22 years, 97 days (1994 Belgian Grand Prix)

    * Champion of Granja Viana 500 Miles
      1998 - 2000
      2001 - 2002
      2004 - 2005
    * Second Place at Formula 1 World Championship
      2002
      2004
    * Third Place at Formula 1 World Championship
      2001
    * Fourth Place at Formula 1 World Championship
      2000
    * Third Place at Formula 3000 Championship
      1992
    * Champion of British Formula 3
      1991
    * Champion of Formula Opel
      1990
    * Fourth Place at Brazilian Formula Ford Championship
      1989
    * Five times Brazilian Kart Champion
    * Three times second place at Brazilian Kart Championship
    * Five times São Paulo Kart Champion
    * Three times second place at São Paulo Kart Championship

Felipe Massa

1998 Formule Chrevolet kampioen
2000 Italiaans en Europees Formule Renault kampioen
2001 F3000 (GP2) kampioen met 6 overwinningen uit 8 races

En ook nog tig karttitels.
Zegt mij niet zo heel veel eerlijk gezegt. Leuk lijstje, maar niet uit uitmuttend. Bourdais laat niets van hem heel. En trouwens je noemt echt heel veel prestaties die hij neer heeft gezet na dat hij de F1 is in gekomen. Dat is dus een vergelijking van niks.

Zelfde geld voor Massa. Leuk lijstje, maar niet uitmuttent en dominerend zoals jij het zou willen.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Kampioen in GP2 met 6 op 8 races gewonnen, en dat is niet uitmuntend? Hamilton heeft niet meer dan dat gepresteerd denk ik hoor. Kampioenen in GP2 belanden doorgaans stuk voor stuk in de F1.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 26 februari 2009 - 13:07:39
Kampioen in GP2 met 6 op 8 races gewonnen, en dat is niet uitmuntend? Hamilton heeft niet meer dan dat gepresteerd denk ik hoor. Kampioenen in GP2 belanden doorgaans stuk voor stuk in de F1.
Ja de prestatie opzich is wel goed. Maar het verdere lijstje is niet meer dan gemiddeld. IIG ik ben niet super er van onder de indruk. En ja misschien ben ik iets milder bij Danica in haar prestaties, maar vind het toch gaaf om te zien hoe ze het doet.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Gaaf, het woord dat ik in dit topic, en dan vooral ivm Danica, al ontzettend vaak heb zien staan. Ik denk dat we daaruit ook kunnen afleiden waarom sommigen zo sterk voor Danica zijn.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 26 februari 2009 - 13:16:33
Gaaf, het woord dat ik in dit topic, en dan vooral ivm Danica, al ontzettend vaak heb zien staan. Ik denk dat we daaruit ook kunnen afleiden waarom sommigen zo sterk voor Danica zijn.
Ja maar is dat ook niet een reden waarom sommige mensen fan van een coureur zijn? Ik heb liever een middelmatige vrouwelijke coureur in de F1 dan een middelmatige man.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 26 februari 2009 - 13:31:14
Citaat van: Ferrari 2009 op 26 februari 2009 - 13:16:33
Gaaf, het woord dat ik in dit topic, en dan vooral ivm Danica, al ontzettend vaak heb zien staan. Ik denk dat we daaruit ook kunnen afleiden waarom sommigen zo sterk voor Danica zijn.
Ja maar is dat ook niet een reden waarom sommige mensen fan van een coureur zijn? Ik heb liever een middelmatige vrouwelijke coureur in de F1 dan een middelmatige man.
Je mag fan zijn van wie je wil fan zijn hoor ;) Alleen is gaaf geen objectief criterium, en dus hoe gaaf ze ook mag zijn, ze is daarom niet beter dan de winnaar van de GP2.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 26 februari 2009 - 13:55:53
Citaat van: Burorri op 26 februari 2009 - 13:31:14
Citaat van: Ferrari 2009 op 26 februari 2009 - 13:16:33
Gaaf, het woord dat ik in dit topic, en dan vooral ivm Danica, al ontzettend vaak heb zien staan. Ik denk dat we daaruit ook kunnen afleiden waarom sommigen zo sterk voor Danica zijn.
Ja maar is dat ook niet een reden waarom sommige mensen fan van een coureur zijn? Ik heb liever een middelmatige vrouwelijke coureur in de F1 dan een middelmatige man.
Je mag fan zijn van wie je wil fan zijn hoor ;) Alleen is gaaf geen objectief criterium, en dus hoe gaaf ze ook mag zijn, ze is daarom niet beter dan de winnaar van de GP2.
Nee, maar wel een reden waarom ik het gaaf vind ;) Ik verwacht ook dat ze beter is  dan rubens of irvine, of Albers.
Trotse vader van Rosalie(L)