Main Menu

USF1

Gestart door Forza F1, 04 februari 2009 - 19:46:49

« vorige - volgende »

janke

 ;D Dat schiet niet op nee.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: F_A_Diaz op 18 februari 2009 - 10:19:07
Citaat van: janke op 17 februari 2009 - 22:49:57Maar voor wat F1 fans is een vrouw per definitie minder als een man.

Ik denk inderdaad wel dat de evolutie de man beter ontwikkeld heeft als coureur dan de vrouw. De man is ontwikkeld als jager met snelle hand- oog coordinatie, wat heel belangrijk is in autosport omdat het allemaal zo snel gaat. Er zullen best vrouwen zijn die dat niveau ook kunnen halen maar de beste onder mannen zal naar mijn mening altijd beter zijn dan de beste onder de vrouwen.

Dat is niet vrouwen naar beneden halen, dat is evolutie. Vrouwen hebben weer andere dingen waarin zij beter zijn.
Ook hier ben ik het mee eens. Een echte wereldkampioen worden geloof ik ook niet in. Maar een keer 3 of 4de worden zou al een kick zijn voor menig F1 liefhebber. Stel je voor ze laat een paar 'toppers' achter zich in een race. Zou toch fantastisch zijn??
Some things are too important to be left in the past.

Folkert

Citaat van: janke op 19 februari 2009 - 20:46:49
Citaat van: F_A_Diaz op 18 februari 2009 - 10:19:07
Citaat van: janke op 17 februari 2009 - 22:49:57Maar voor wat F1 fans is een vrouw per definitie minder als een man.

Ik denk inderdaad wel dat de evolutie de man beter ontwikkeld heeft als coureur dan de vrouw. De man is ontwikkeld als jager met snelle hand- oog coordinatie, wat heel belangrijk is in autosport omdat het allemaal zo snel gaat. Er zullen best vrouwen zijn die dat niveau ook kunnen halen maar de beste onder mannen zal naar mijn mening altijd beter zijn dan de beste onder de vrouwen.

Dat is niet vrouwen naar beneden halen, dat is evolutie. Vrouwen hebben weer andere dingen waarin zij beter zijn.
Ook hier ben ik het mee eens. Een echte wereldkampioen worden geloof ik ook niet in. Maar een keer 3 of 4de worden zou al een kick zijn voor menig F1 liefhebber. Stel je voor ze laat een paar 'toppers' achter zich in een race. Zou toch fantastisch zijn??
Inderdaad en ik denk dat ze dat wil in zich heeft, mocht ze de juiste auto krijgen natuurlijk. Meeste moeite zou zij krijgen met regenraces denk ik.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

In de regen zal ze wel niet zoveel ervaring hebben op een circuit. Die Amerikanen stoppen nogal snel met een natte toestand. Op ovals is dat ook wel logisch. Ze zouden zich met die snelheden en G krachten te pletter rijden.
Some things are too important to be left in the past.

Jacky Ickx

Danice moet gewoon komen mensen. Het is een toppertje. Ze rijdt zeker punten bij elkaar en de Formule1 krijgt een enorme boost door haar. Ik ga niet alleen af op haar schoonhied, ze is ook zeer snel. Een kanjer is het. Laat ze zichzelf maar bewijzen.

Jasper

Citaat van: 0634 op 19 februari 2009 - 07:03:36
Vanwege de commerciele kracht van een niet geheel onaantrekkelijke dame die kan autoracen. Daardoor is ze bekend.

Ah ja, dat is dan ook exact wat ik bedoel... Bruno Senna is bekend omdat zijn oompje ook al met een auto kon rijden, Patrick is bekend omdat ze een vrouw is. Ze hebben allebei een hoge marketingwaarde als je het mij vraagt.

Citaat van: meatball op 19 februari 2009 - 20:32:39
Citaat van: janke op 19 februari 2009 - 20:27:24
Nou beeldschoon? ;) Voor de rest ben ik het met je eens. Het is trouwens Sandra v/d Sloot. Michelle Mouten (Frankrijk) is een goed voorbeeld. Knalde met een Audi quattro in de jaren '80. Won 3 Races. Ze was net zo snel en goed als Walter Röhrl (Opel) in 1982. Waarom zou een vrouw geen kans kunnen hebben in de F1??
Beeldschoon inderdaad als je haar vergelijkt met het huidige aanbod van f1 piloten  :)

Zeker als we Barrichello kunnen inruilen voor Patrick. ;D

Enzo

Citaat van: meatball op 19 februari 2009 - 20:32:39
Citaat van: janke op 19 februari 2009 - 20:27:24
Nou beeldschoon? ;) Voor de rest ben ik het met je eens. Het is trouwens Sandra v/d Sloot. Michelle Mouten (Frankrijk) is een goed voorbeeld. Knalde met een Audi quattro in de jaren '80. Won 3 Races. Ze was net zo snel en goed als Walter Röhrl (Opel) in 1982. Waarom zou een vrouw geen kans kunnen hebben in de F1??
Beeldschoon inderdaad als je haar vergelijkt met het huidige aanbod van f1 piloten  :)

CitaatZeker als we Barrichello kunnen inruilen voor Patrick. ;D

Laten we ze even naast elkaar houden....... :D
   
Citaat

meatball

Ik twijfel nog een beetje  ;D ;D
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

NDCGN

#83
zien jullie dan ook liever Nicole Scherzinger ipv Lewis Hamilton?? die Danicka Patrick heeft niks te zoeken in F1... alleen een topper uit de Indycar series zou een aanwinst zijn... kijk eens hoe moeilijk Bourdais het heeft... enige reden waarom een team die Patrick zou binnen halen zou kunnen binnen halen is publiciteit.. en dat zal snel weer afgelopen zijn...

Folkert

Citaat van: meatball op 23 februari 2009 - 20:29:45
Ik twijfel nog een beetje  ;D ;D
Ja, de keus van de beste van de 2 is bij jou nooit zo heel sterk geweest he ;) :P
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

Citaat van: NDCGN op 23 februari 2009 - 23:26:39
zien jullie dan ook liever Nicole Scherzinger ipv Lewis Hamilton?? die Danicka Patrick heeft niks te zoeken in F1... alleen een topper uit de Indycar series zou een aanwinst zijn... kijk eens hoe moeilijk Bourdais het heeft... enige reden waarom een team die Patrick zou binnen halen zou kunnen binnen halen is publiciteit.. en dat zal snel weer afgelopen zijn...
Maar die Nicole raced toch niet?? Er zijn ook wat mannelijke coureurs die in de F1 helemaal niks te zoeken hebben. En dat al enkele jaren. En die komen op 1 na niet uit de Indycars. Die Patrick weet trouwens nergens van volgens enkele site's.
Some things are too important to be left in the past.

Jacky Ickx

Hier Danica's zege in de IRL in 2008 Japan. Vind ik toch prachtig om te zien een vrouw die wint.


F_A_Diaz

Nu ja, niet mooier dan een kerel die zijn eerste GP wint. Wat maakt het uit dat het een vrouw is, ik snap dat gedoe niet. Juist door dat gezeur behandel je vrouwen als zwakkeren.
Als Patrick in de F1 wil komen moet die die Cart gaan domineren, op eigen kracht binnen komen, niet omdat ze vrouw is.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 24 februari 2009 - 11:43:56
Nu ja, niet mooier dan een kerel die zijn eerste GP wint. Wat maakt het uit dat het een vrouw is, ik snap dat gedoe niet. Juist door dat gezeur behandel je vrouwen als zwakkeren.
Als Patrick in de F1 wil komen moet die die Cart gaan domineren, op eigen kracht binnen komen, niet omdat ze vrouw is.
Zie liever een vrouw winnen dan een kerel :P

Maar dat terzijde. Ik vind niet dat ze Cart moet gaan domineren om de F1 in te komen. Als dat wel zo zou moeten, waren volgens mij heel veel rijders nooit of later in de F1 gekomen en was het allemaal anders gegaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Hoe bedoel je? De coureurs die uit CART kwamen waren bijna allemaal racewinnaars en kampioenen. Dus waarom zou dan voor Patrick een uitzondering gemaakt worden omdat ze een vrouw is, dan leg je daar net de nadruk op. Ik zou dat niet willen als ik haar was.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."