Main Menu

USF1

Gestart door Forza F1, 04 februari 2009 - 19:46:49

« vorige - volgende »

Enzo

Als ik heel eerlijk ben denk ik ook dat ze niet F1 waardig is.....

Enzo

#91
Citaat van: meatball op 23 februari 2009 - 20:29:45
Ik twijfel nog een beetje  ;D ;D

Misschien kan ik je nog op andere gedachten brengen!?
Kijken op hoge kwaliteit,geluid aan en full screen!! 8)

:o :D

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 24 februari 2009 - 14:00:28
Hoe bedoel je? De coureurs die uit CART kwamen waren bijna allemaal racewinnaars en kampioenen. Dus waarom zou dan voor Patrick een uitzondering gemaakt worden omdat ze een vrouw is, dan leg je daar net de nadruk op. Ik zou dat niet willen als ik haar was.
Ja uit de cart of indy wel ja. Er zijn ook heel veel coureurs uit de lagere klassen naar de F1 gekomen die daar ook nooit hebben gedomineerd, maar later wel WK werden. Maar dat hoeft van mij geen definitieve reden te zijn om iemand wel of niet de F1 in te halen. Ik leg ook geen nadruk op het feit dat ze een vrouw is, dat ze de F1 in moet. Dat heb ik nergens gezegd. Ik denk dat zij genoeg in zich heeft om het te kunnen. Ik schat haar beter in dan Rubens Barrichello, of Eddie Irvine, of noem nog eens een dwars straat.
Trotse vader van Rosalie(L)

Jacky Ickx

Citaat van: Burorri op 24 februari 2009 - 22:57:06
Citaat van: F_A_Diaz op 24 februari 2009 - 14:00:28
Hoe bedoel je? De coureurs die uit CART kwamen waren bijna allemaal racewinnaars en kampioenen. Dus waarom zou dan voor Patrick een uitzondering gemaakt worden omdat ze een vrouw is, dan leg je daar net de nadruk op. Ik zou dat niet willen als ik haar was.
Ja uit de cart of indy wel ja. Er zijn ook heel veel coureurs uit de lagere klassen naar de F1 gekomen die daar ook nooit hebben gedomineerd, maar later wel WK werden. Maar dat hoeft van mij geen definitieve reden te zijn om iemand wel of niet de F1 in te halen. Ik leg ook geen nadruk op het feit dat ze een vrouw is, dat ze de F1 in moet. Dat heb ik nergens gezegd. Ik denk dat zij genoeg in zich heeft om het te kunnen. Ik schat haar beter in dan Rubens Barrichello, of Eddie Irvine, of noem nog eens een dwars straat.
Ze is competatief dat heeft ze wel bewezen toch? Ik denk dat het een enorme boost voor de Formule 1 zou zijn als ze in 2010 zou komen in dat nieuwe Amerikaanse team. Alleen mag je er dan nog niet teveel van verwachten, vind ik. Maar dat ze bijzonder goed is en er tussen past, lijkt mij duidelijk.

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 24 februari 2009 - 22:57:06
Citaat van: F_A_Diaz op 24 februari 2009 - 14:00:28
Hoe bedoel je? De coureurs die uit CART kwamen waren bijna allemaal racewinnaars en kampioenen. Dus waarom zou dan voor Patrick een uitzondering gemaakt worden omdat ze een vrouw is, dan leg je daar net de nadruk op. Ik zou dat niet willen als ik haar was.
Ja uit de cart of indy wel ja. Er zijn ook heel veel coureurs uit de lagere klassen naar de F1 gekomen die daar ook nooit hebben gedomineerd, maar later wel WK werden. Maar dat hoeft van mij geen definitieve reden te zijn om iemand wel of niet de F1 in te halen. Ik leg ook geen nadruk op het feit dat ze een vrouw is, dat ze de F1 in moet. Dat heb ik nergens gezegd.

Waarom reageer je er dan op?

CitaatIk denk dat zij genoeg in zich heeft om het te kunnen. Ik schat haar beter in dan Rubens Barrichello, of Eddie Irvine, of noem nog eens een dwars straat.

Nou, dat vind ik nogal een stelling. 1-voudig race winnaar in CART is beter dan 2 meervoudig GP winnaars in F1? Ja, anno 2009 misschien.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 25 februari 2009 - 10:45:47
Citaat van: Burorri op 24 februari 2009 - 22:57:06
Citaat van: F_A_Diaz op 24 februari 2009 - 14:00:28
Hoe bedoel je? De coureurs die uit CART kwamen waren bijna allemaal racewinnaars en kampioenen. Dus waarom zou dan voor Patrick een uitzondering gemaakt worden omdat ze een vrouw is, dan leg je daar net de nadruk op. Ik zou dat niet willen als ik haar was.
Ja uit de cart of indy wel ja. Er zijn ook heel veel coureurs uit de lagere klassen naar de F1 gekomen die daar ook nooit hebben gedomineerd, maar later wel WK werden. Maar dat hoeft van mij geen definitieve reden te zijn om iemand wel of niet de F1 in te halen. Ik leg ook geen nadruk op het feit dat ze een vrouw is, dat ze de F1 in moet. Dat heb ik nergens gezegd.

Waarom reageer je er dan op?

CitaatIk denk dat zij genoeg in zich heeft om het te kunnen. Ik schat haar beter in dan Rubens Barrichello, of Eddie Irvine, of noem nog eens een dwars straat.

Nou, dat vind ik nogal een stelling. 1-voudig race winnaar in CART is beter dan 2 meervoudig GP winnaars in F1? Ja, anno 2009 misschien.
Huh, hoezo mag ik er niet op reageren? Ik snap het even niet.


En ja Irvine en Rubens zijn alleen meervoudig race winnaars omdat ze in de beste auto reden. Ik schat Danica dus echt veel hoger in dan die 2. Zit ook 10% hoop bij dat ze beter is, maar ja ik heb het na 95/96 nooit meer zo op Rubens en Irvine gehad. Vielen mij zwaar tegen.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Wat ik van haar heb gezien is ze niet beter dan een doorsnee rijder. Niets bijzonders. Zeker geen barrichello nivo. Wel leuk om te zien en dus commercieel interessant. Geen slechte rijdster, maar als ze een man was geweest hadden we het nu niet eens over haar gehad.

F_A_Diaz

Citaat van: 0634 op 25 februari 2009 - 13:09:22
Geen slechte rijdster, maar als ze een man was geweest hadden we het nu niet eens over haar gehad.

Dat bedoel ik dus.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 25 februari 2009 - 11:21:11


En ja Irvine en Rubens zijn alleen meervoudig race winnaars omdat ze in de beste auto reden.

En Patrick doet in de CART mee met een zeepkist?  ;)

CitaatIk schat Danica dus echt veel hoger in dan die 2.

Dat mag maar ik denk dat je haar dan grandioos overschat.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 25 februari 2009 - 14:09:44
Citaat van: Burorri op 25 februari 2009 - 11:21:11


En ja Irvine en Rubens zijn alleen meervoudig race winnaars omdat ze in de beste auto reden.

En Patrick doet in de CART mee met een zeepkist?  ;)

CitaatIk schat Danica dus echt veel hoger in dan die 2.

Dat mag maar ik denk dat je haar dan grandioos overschat.
Nee, dat zeg ik ook weer niet. Maar volgens mij niet de aller aller beste auto van dit moment.(ok om eerlijk te zijn volg ik het te weinig om te weten hoe het daar gaat nu) Maar volgens mij is de auto niet op het niveau waar in Irvine en vooral rubens hebben gereden.


Maar nog steeds mijn vraag: waarom mocht ik er niet op ingaan of op antwoorden? dat was me even onduidelijk.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 25 februari 2009 - 15:05:28

Maar nog steeds mijn vraag: waarom mocht ik er niet op ingaan of op antwoorden? dat was me even onduidelijk.

Je zei dat jij niet de nadruk erop legde dat Patrick een vrouw was, dus waarom ga je dan in op een post die gericht is aan personen die dat wel doen.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 25 februari 2009 - 15:38:18
Citaat van: Burorri op 25 februari 2009 - 15:05:28

Maar nog steeds mijn vraag: waarom mocht ik er niet op ingaan of op antwoorden? dat was me even onduidelijk.

Je zei dat jij niet de nadruk erop legde dat Patrick een vrouw was, dus waarom ga je dan in op een post die gericht is aan personen die dat wel doen.
Ik volg het niet helemaal meer wat je nou probeert te zeggen. Maar wat had ik niet moeten zeggen op welke reactie? Misschien dat ik inderdaad verkeerde heb gequote, maar als het om mijn reactie gaat op jou post, dan vind ik niet dat ik iets verkeerds heb gedaan. Ik ben het niet met je eens dat iemand de Cart of indy moet domineren om de F1 in te komen. Je hebt gelijk dat ze het op eigen kracht moet doen en niet er in moet komen omdat ze een vrouw is.

Ok eerlijk is eerlijk, ik zou wel een vrouw in de F1 willen hebben. Lijkt me wel leuk, maar dan alleen als ze goed is. En dat is ze in mijn ogen zeker.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: Burorri op 25 februari 2009 - 15:56:07
Ok eerlijk is eerlijk, ik zou wel een vrouw in de F1 willen hebben. Lijkt me wel leuk, maar dan alleen als ze goed is. En dat is ze in mijn ogen zeker.

Noem eens wat prestaties?
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

F_A_Diaz

#103
4 Years    
2 Teams    
64 Races    
3 Poles    
1 Wins   
3 Podiums (Non-win)**    
32 Top 10s (Non-podium)***    
0 Indianapolis 500 Wins    
0 Championships

Dit is toch bepaald geen lijstje waarop je zou zeggen dat ze in de F1 moet ?

Kijk naar Bourdais:

Race starts    72
Series Championships    4 (2004, 2005, 2006, 2007)
Wins    31
Podium finishes 39
Pole positions    27

Die laat toch geen spaan van haar heel en die mag in zijn handen knijpen met een stoeltje bij Toro Rosso.

Als Danica Patrick in de Formule 1 komt is dat puur vanwege het feit dat ze een vrouw is, een mannelijke coureur met dergelijke prestaties zou nooit genoemd worden.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Folkert

#104
Nee ok, Bourdais laat ook geen spaan heel van Patrick. Maar dat maakt toch geen reed uit?

Ja maar wat Bourdais heeft gedaan om een plekje te krijgen bij STR is ook te veel moeite in mijn ogen. Hij had het wel verdiend zonder meer. Hij is gewoon echt goed.

Wat had Rubens gepresteerd voor hij bij Ferrari kwam rijden? Of Massa? Waarom zouden die wel een kans mogen krijgen en Patrick niet? Maar dat ze een vrouw is zal denk ik ook wel mee spelen ja. Maar ik denk wel dat ze de kans verdiend.
Trotse vader van Rosalie(L)