Proefrit

Gestart door Martin, 16 januari 2009 - 09:12:10

« vorige - volgende »

janke

Da's fuck. Ik hoop wel voor je dat het UWV nu bij een pleitte je ook nog 13 weken centen geeft. En niet dat je dinsdag moet aansluiten om WW aan te vragen en weken moet wachten. Ik heb dit soort shit nog niet meegemaakt.
Some things are too important to be left in the past.

Supermariobros

Van slecht nieuws gesproken, veel sterkte Martin!

scho0634


Martin

Vanmorgen heb ik veel van mijn goede klanten gebeld en die noemde allemaal dat een andere groothandel mijn naam en reputatie kende.
En aangezien ons bedrijf de tweede grootste was in Nederland zullen die ook wel extra mensen moeten aantrekken om het werk te doen.
Dus maandag maar eens bellen. Nee heb je en ja kan je krijgen.

scho0634

Gelijk heb je. Succes!

janke

Some things are too important to be left in the past.

Supermariobros


supersteven

let the sunshine shine in your heart

janke

Doordat jouw baas failliet is/gaat Martin, zijn de concurrenten de prijzen van frisdrank en snoep bij de pomphouders aan het opdrijven. De een zijn dood is de ander zijn brood zullen we maar zeggen.

Prijs snoep en fris tien procent hoger.

AMSTERDAM -  Snoepen bij de pomp is duurder geworden. De prijzen van chocoladerepen, kauwgom en frisdrank zijn vorige maand tussen de vier tot meer dan tien procent gestegen. Door het dreigende faillissement van een van de groothandels, drijven concurrenten de prijzen op. 
Dat stelt de branchevereniging voor pompstationhouders Beta. De pomphouders zeggen weinig tegen de prijsverhogingen te kunnen doen, omdat die opgelegd worden door de groothandels. "Dit gaat ook andere winkeliers raken", zegt Ewout Klok, voorzitter Beta. Coƶperatie Primera, met bijna 400 aangesloten winkels, kent de geluiden. "Het gaat soms om wel tien tot vijftien procent en wij hebben geen berichten gekregen dat de grondstoffen zo veel duurder zijn geworden", zegt directeur Harry Jol. Gevreesd wordt dat de macht van de resterende groothandels groeit nu een van de concurrenten, Lekker van der Laan Dekker, failliet gaat. Zo nam de prijs van frisdrank 7-Up met vier procent toe, Maltesers (chocola) met 10,1 procent, Fisherman's Friend met 4 procent en een Mars kost bijvoorbeeld 65 cent in plaats van 60 cent.

De Telegraaf.
Some things are too important to be left in the past.

Martin

Ik zit niet stil. Afgelopen weekend gemaild naar van de Wal, ook een tabaksgroothandel, en daar kan ik morgen al solliciteren voor het zelfde soort werk. De directeur, Arjan van de Wal, hing vanmorgen vroeg al aan de telefoon. Dus morgen om 10.00 uur allemaal voor me duimen. :)

scho0634

kilnkt positief. Succes.

Supermariobros


meatball

Citaat van: Martin op 09 februari 2009 - 14:00:59
Ik zit niet stil. Afgelopen weekend gemaild naar van de Wal, ook een tabaksgroothandel, en daar kan ik morgen al solliciteren voor het zelfde soort werk. De directeur, Arjan van de Wal, hing vanmorgen vroeg al aan de telefoon. Dus morgen om 10.00 uur allemaal voor me duimen. :)

Zal ik doen,succes gewenst
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Martin

YES, a.s. maandag heb ik weer werk. Een pak van m'n hart.
Het was een goed gesprek en het is leuk bedrijf waar niet te veel mensen werken.
Aardige mensen dus ik zie het helemaal zitten.

scho0634

Zo, dat was snel! Gefeliciteerd, man :)