Het Maken van een legende.

Gestart door Folkert, 13 januari 2009 - 13:11:54

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Ferrari 2008 op 16 januari 2009 - 11:18:07
Sommige mensen zijn toch ongelofelijk naïef  :)
En sommige mensen reageren ook nog eens veel te serieus en aangevallen. :)
Trotse vader van Rosalie(L)

leproffesseur

De meeste discussie s lees ik zelfs niet omdat er geen nieuwe elementen in staan
en het vaak een scheldpartij is. ::)

Wizard

Citaat van: Burorri op 15 januari 2009 - 20:37:44
En ze willen die kijk cijfers misschien proberen te halen door Schumacher ongemerkt tot een super coureur te laten maken?

Het tegendeel was toen al aangetoond. De dominantie kwam de kijkcijfers niet ten goede. Men gaat er dan geen schepje bovenop doen lijkt mij.

CitaatWat volg je er niet aan?
Ik probeer te zeggen dat ik geen idee heb of ze Senna moetwillig zouden hebben geholpen aan een status, zoals ik suggereerde bij Hamilton en Schumacher, omdat ik simpel weg geen idee heb hoealles is gelopen in de jaren 80/90.

Nu wel (niet cynisch bedoeld)?

Wizard

Citaat van: meatball op 15 januari 2009 - 20:47:05
Het is toch duidelijk Senna kon net als Hamilton of Schumacher voor geen meter met een auto rijden,maar omdat hij ook zo een warme persoonlijkheid had gaf men hem om de 2 race's een overwinning.De rest van de teams en rijders vonden dat normaal want de f1 heeft legendes nodig er stond wel tegenover dat hij zich na een paar jaar moest doodrijden en zo de grootste legende ooit worden.Schumacher de lozer heeft het ook eenmaal geprobeerd maar hij bleef in leven en daarom is hij ook een iets mindere legende dan Senna,Hamilton krijgt binnen een paar jaar zijn kans eens zien of hij de ballen heeft.

Briljante post!  ;D

Wizard

Citaat van: F_A_Diaz op 16 januari 2009 - 11:56:06
Neemt hij nou echt serieus wat die meatball zegt?  ;D

Ja, dat maakt meatball's post nog briljanter. ;)

janke

Citaat van: leproffesseur op 16 januari 2009 - 16:46:09
De meeste discussie s lees ik zelfs niet omdat er geen nieuwe elementen in staan
en het vaak een scheldpartij is. ::)
Dan vind ik dit toch wel een rare reactie van jou. Ik mag wel zeggen, ik lig nog net niet in een deuk:

Indien Senna niet kon racen hoe verklaar je dat hij in een "mindere" auto 6 wagens inhaalde in de openingsronde van  donington in 93 tijdens de regen.
En bovendien was Senna toch al een legende toen hij nog leefde !niet alles zal wel even spontaan weergeven zijn wat hij zei in de media maar toch had hij charsima en kon mensen fascineren zoals er niemand anders voor hem(en na hem) hebben gedaan.
Some things are too important to be left in the past.

janke

#36
Citaat van: janke op 17 januari 2009 - 02:14:15
Citaat van: leproffesseur op 16 januari 2009 - 16:46:09
De meeste discussie s lees ik zelfs niet omdat er geen nieuwe elementen in staan
en het vaak een scheldpartij is. ::)
Dan vind ik dit toch wel een rare reactie van jou. Ik mag wel zeggen, ik lig nog net niet in een deuk:

@ leproffesseur
Indien Senna niet kon racen hoe verklaar je dat hij in een "mindere" auto 6 wagens inhaalde in de openingsronde van  donington in 93 tijdens de regen.
En bovendien was Senna toch al een legende toen hij nog leefde !niet alles zal wel even spontaan weergeven zijn wat hij zei in de media maar toch had hij charsima en kon mensen fascineren zoals er niemand anders voor hem(en na hem) hebben gedaan.
Excuus voor de dubbele post.
Some things are too important to be left in the past.

janke

Citaat van: Burorri op 16 januari 2009 - 02:24:48
Citaat van: janke op 15 januari 2009 - 20:59:43
@
Meatball,

Of en toe kun je mooie dingen zeggen.
Helaas blijft het bij heel afentoe. :P

Ben er nog niet helemaal achter hoe ik de post moet opvatten :P
Ga daar nog maar eens een paar weken over slapen. :)
Some things are too important to be left in the past.

Gerard

Uitgerekend vandaag, 1 Mei, de film/ docu Senna gezien!

Ik heb eigenlijk tot het moment dat Senna verongelukte geen F1 gevolgd..
Mijn toenmalige collega's waren verfent F1 fanaten en rakten niet uitgepraat overhet hele weekend.. Toen ben ik ook gaan kijken en sindsdien heb ik geen race gemist

Anyway.. vandaag dus de film gezien.. Echt bizar, mooi, ontroerend en boosmakend o alles te zien  :'(

Vooral hoe de toenmalige FIA baas van leer trok  >:(

En die Prost, man... echt niet leuk meer!!
Ben blij dat ik deze film g=heb gekeken!!

0634


Gerard

Citaat van: Jeroen op 01 mei 2011 - 20:45:58
Ik hoop de film ook snel te kunnen zien!

Overigens: http://www.f1pits.net/magazine/de_dag_dat_alles_anders_werd/

Ik heb het gelezen Jeroen! Mooi stuk!! :) ( Net als deze topic eigenlijk!!)
Mooi geschreven!

Enzo

Senna's neefje heeft vandaag ook iets bijzonders online gezet.
Zal wel een verkapte telefoon reklame zijn oid... ;D

http://www.f1pits.net/nieuws/video_senna_filmt_demo_met_telefoon/

KVDracer

Citaat van: Gerard op 01 mei 2011 - 20:42:44
Uitgerekend vandaag, 1 Mei, de film/ docu Senna gezien!

Ik heb eigenlijk tot het moment dat Senna verongelukte geen F1 gevolgd..
Mijn toenmalige collega's waren verfent F1 fanaten en rakten niet uitgepraat overhet hele weekend.. Toen ben ik ook gaan kijken en sindsdien heb ik geen race gemist

Anyway.. vandaag dus de film gezien.. Echt bizar, mooi, ontroerend en boosmakend o alles te zien  :'(

Vooral hoe de toenmalige FIA baas van leer trok  >:(

En die Prost, man... echt niet leuk meer!!
Ben blij dat ik deze film g=heb gekeken!!

Zenden ze de film uit in de lage landen? Of was het in het buitenland dat je hem gezien hebt.

Enzo

Citaat van: KVDracer op 02 mei 2011 - 19:36:15
Citaat van: Gerard op 01 mei 2011 - 20:42:44
Uitgerekend vandaag, 1 Mei, de film/ docu Senna gezien!

Ik heb eigenlijk tot het moment dat Senna verongelukte geen F1 gevolgd..
Mijn toenmalige collega's waren verfent F1 fanaten en rakten niet uitgepraat overhet hele weekend.. Toen ben ik ook gaan kijken en sindsdien heb ik geen race gemist

Anyway.. vandaag dus de film gezien.. Echt bizar, mooi, ontroerend en boosmakend o alles te zien  :'(

Vooral hoe de toenmalige FIA baas van leer trok  >:(

En die Prost, man... echt niet leuk meer!!
Ben blij dat ik deze film g=heb gekeken!!

Zenden ze de film uit in de lage landen? Of was het in het buitenland dat je hem gezien hebt.

Iedereen heeft toch internet tegenwoordig... ;)

KVDracer

Citaat van: Enzo op 02 mei 2011 - 19:38:44
Citaat van: KVDracer op 02 mei 2011 - 19:36:15
Citaat van: Gerard op 01 mei 2011 - 20:42:44
Uitgerekend vandaag, 1 Mei, de film/ docu Senna gezien!

Ik heb eigenlijk tot het moment dat Senna verongelukte geen F1 gevolgd..
Mijn toenmalige collega's waren verfent F1 fanaten en rakten niet uitgepraat overhet hele weekend.. Toen ben ik ook gaan kijken en sindsdien heb ik geen race gemist

Anyway.. vandaag dus de film gezien.. Echt bizar, mooi, ontroerend en boosmakend o alles te zien  :'(

Vooral hoe de toenmalige FIA baas van leer trok  >:(

En die Prost, man... echt niet leuk meer!!
Ben blij dat ik deze film g=heb gekeken!!

Zenden ze de film uit in de lage landen? Of was het in het buitenland dat je hem gezien hebt.

Iedereen heeft toch internet tegenwoordig... ;)

Is dit al zo zwaar ingeburgers tegenwoordig?  ;)