Het Maken van een legende.

Gestart door Folkert, 13 januari 2009 - 13:11:54

« vorige - volgende »

Folkert

Citaat van: Wizard op 15 januari 2009 - 17:37:59
Citaat van: Burorri op 13 januari 2009 - 13:11:54
De Formule 1 is altijd de top van de Formule 1 geweest

?? Top van de autosport bedoel je?

Citaatiedereen wilde op zijn minst rijden in de klasse der klasse en het liefst nog Wereld Kampioen worden ook. Dat was voor velen niet weg gelegd en sommige verdwenen door de achterdeur en zullen slechts herinnerd worden al seen mislukte poging. Formule 1 heeft altijd wel een grote populairiteit gekent, het was nog altijd minder dan voetbal, maar voor een sport als Formule 1 was de populairiteit groot. Toch heft het ook vaak in controversieel dag licht gestaan. Wie herinnerd zich Suzuka 89, 90 niet? Of Adelaide 94? Oostenrijk 2002? En natuurlijk USA 2005? Ofimola 88 Monza 90, Imola 94 Adelaide 96 USA 2005 en 2006? Het is altijd een sport geweest die een spanning met zich mee bracht.

Nou, als 11 races in 20 jaar tijd een argument is, om aan te geven dat het een sport is wat spanning met zich meebracht, is het wel een matig argument. ;)



Ja autosport bedoelde ik.

Maar je snapt toch ook wel dat ik niet alle voorbeelden ga opnoemen en een paar inhet oogspringende voorbeelden noem?


Maar de FIA heeft wel kunnen zeggen dat ze een stokje er voor proberen te steken, om de Ferrari Dominantie afte remmen, maar wie zegt dat dat wel zo is. Het klinkt logisch, maar dat wilt niet zeggen dat het direct zo is. :)


En heb expres niets van Senna gezegt, omdat ik van die tijd te weinig heb mee gekregen over hoe alles ging.
Trotse vader van Rosalie(L)

Wizard

Citaat van: Burorri op 15 januari 2009 - 18:35:44
Ja autosport bedoelde ik.

Maar je snapt toch ook wel dat ik niet alle voorbeelden ga opnoemen en een paar inhet oogspringende voorbeelden noem?


Maar de FIA heeft wel kunnen zeggen dat ze een stokje er voor proberen te steken, om de Ferrari Dominantie afte remmen, maar wie zegt dat dat wel zo is. Het klinkt logisch, maar dat wilt niet zeggen dat het direct zo is. :)

Want de FIA wil niet meer kijkcijfers?

CitaatEn heb expres niets van Senna gezegt, omdat ik van die tijd te weinig heb mee gekregen over hoe alles ging.

Ik volg je niet.

Folkert

Citaat van: Wizard op 15 januari 2009 - 18:43:00
Citaat van: Burorri op 15 januari 2009 - 18:35:44
Ja autosport bedoelde ik.

Maar je snapt toch ook wel dat ik niet alle voorbeelden ga opnoemen en een paar inhet oogspringende voorbeelden noem?


Maar de FIA heeft wel kunnen zeggen dat ze een stokje er voor proberen te steken, om de Ferrari Dominantie afte remmen, maar wie zegt dat dat wel zo is. Het klinkt logisch, maar dat wilt niet zeggen dat het direct zo is. :)

Want de FIA wil niet meer kijkcijfers?

CitaatEn heb expres niets van Senna gezegt, omdat ik van die tijd te weinig heb mee gekregen over hoe alles ging.

Ik volg je niet.
En ze willen die kijk cijfers misschien proberen te halen door Schumacher ongemerkt tot een super coureur te laten maken?


Wat volg je er niet aan?
Ik probeer te zeggen dat ik geen idee heb of ze Senna moetwillig zouden hebben geholpen aan een status, zoals ik suggereerde bij Hamilton en Schumacher, omdat ik simpel weg geen idee heb hoealles is gelopen in de jaren 80/90.
Trotse vader van Rosalie(L)

meatball

Citaat van: Burorri op 15 januari 2009 - 20:37:44
Citaat van: Wizard op 15 januari 2009 - 18:43:00
Citaat van: Burorri op 15 januari 2009 - 18:35:44
Ja autosport bedoelde ik.

Maar je snapt toch ook wel dat ik niet alle voorbeelden ga opnoemen en een paar inhet oogspringende voorbeelden noem?


Maar de FIA heeft wel kunnen zeggen dat ze een stokje er voor proberen te steken, om de Ferrari Dominantie afte remmen, maar wie zegt dat dat wel zo is. Het klinkt logisch, maar dat wilt niet zeggen dat het direct zo is. :)

Want de FIA wil niet meer kijkcijfers?

CitaatEn heb expres niets van Senna gezegt, omdat ik van die tijd te weinig heb mee gekregen over hoe alles ging.

Ik volg je niet.
En ze willen die kijk cijfers misschien proberen te halen door Schumacher ongemerkt tot een super coureur te laten maken?


Wat volg je er niet aan?
Ik probeer te zeggen dat ik geen idee heb of ze Senna moetwillig zouden hebben geholpen aan een status, zoals ik suggereerde bij Hamilton en Schumacher, omdat ik simpel weg geen idee heb hoealles is gelopen in de jaren 80/90.
Het is toch duidelijk Senna kon net als Hamilton of Schumacher voor geen meter met een auto rijden,maar omdat hij ook zo een warme persoonlijkheid had gaf men hem om de 2 race's een overwinning.De rest van de teams en rijders vonden dat normaal want de f1 heeft legendes nodig er stond wel tegenover dat hij zich na een paar jaar moest doodrijden en zo de grootste legende ooit worden.Schumacher de lozer heeft het ook eenmaal geprobeerd maar hij bleef in leven en daarom is hij ook een iets mindere legende dan Senna,Hamilton krijgt binnen een paar jaar zijn kans eens zien of hij de ballen heeft.
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

janke

@
Meatball,

Of en toe kun je mooie dingen zeggen.
Some things are too important to be left in the past.

Jasper


Folkert

Citaat van: janke op 15 januari 2009 - 20:59:43
@
Meatball,

Of en toe kun je mooie dingen zeggen.
Helaas blijft het bij heel afentoe. :P

Ben er nog niet helemaal achter hoe ik de post moet opvatten :P
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634


Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 16 januari 2009 - 06:53:35
Cynisch, lijkt me.
Zou hij dan altijd cynisch zijn, en moeten we zijn posts over Kimi ook zo opvatten? En vindt hij dus eigenlijk gewoonweg Kimi de allerbeste? :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

FerrariMan

Citaat van: Burorri op 15 januari 2009 - 20:37:44
omdat ik simpel weg geen idee heb hoealles is gelopen in de jaren 80/90.
Maar je weet wel hoe alles gelopen is in de jaren 2000?

@Meatball; de nagel op de kop.

leproffesseur

Citaat van: meatball op 15 januari 2009 - 20:47:05
Citaat van: Burorri op 15 januari 2009 - 20:37:44
Citaat van: Wizard op 15 januari 2009 - 18:43:00
Citaat van: Burorri op 15 januari 2009 - 18:35:44
Ja autosport bedoelde ik.

Maar je snapt toch ook wel dat ik niet alle voorbeelden ga opnoemen en een paar inhet oogspringende voorbeelden noem?


Maar de FIA heeft wel kunnen zeggen dat ze een stokje er voor proberen te steken, om de Ferrari Dominantie afte remmen, maar wie zegt dat dat wel zo is. Het klinkt logisch, maar dat wilt niet zeggen dat het direct zo is. :)

Want de FIA wil niet meer kijkcijfers?

CitaatEn heb expres niets van Senna gezegt, omdat ik van die tijd te weinig heb mee gekregen over hoe alles ging.

Ik volg je niet.
En ze willen die kijk cijfers misschien proberen te halen door Schumacher ongemerkt tot een super coureur te laten maken?


Wat volg je er niet aan?
Ik probeer te zeggen dat ik geen idee heb of ze Senna moetwillig zouden hebben geholpen aan een status, zoals ik suggereerde bij Hamilton en Schumacher, omdat ik simpel weg geen idee heb hoealles is gelopen in de jaren 80/90.
Het is toch duidelijk Senna kon net als Hamilton of Schumacher voor geen meter met een auto rijden,maar omdat hij ook zo een warme persoonlijkheid had gaf men hem om de 2 race's een overwinning.De rest van de teams en rijders vonden dat normaal want de f1 heeft legendes nodig er stond wel tegenover dat hij zich na een paar jaar moest doodrijden en zo de grootste legende ooit worden.Schumacher de lozer heeft het ook eenmaal geprobeerd maar hij bleef in leven en daarom is hij ook een iets mindere legende dan Senna,Hamilton krijgt binnen een paar jaar zijn kans eens zien of hij de ballen heeft.
Indien Senna niet kon racen hoe verklaar je dat hij in een "mindere" auto 6 wagens inhaalde in de openingsronde van  donington in 93 tijdens de regen.
En bovendien was Senna toch al een legende toen hij nog leefde !niet alles zal wel even spontaan weergeven zijn wat hij zei in de media maar toch had hij charsima en kon mensen fascineren zoals er niemand anders voor hem(en na hem) hebben gedaan.

Ferrari 2010

Sommige mensen zijn toch ongelofelijk naïef  :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

F_A_Diaz

Neemt hij nou echt serieus wat die meatball zegt?  ;D
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Ferrari 2010

Citaat van: F_A_Diaz op 16 januari 2009 - 11:56:06
Neemt hij nou echt serieus wat die meatball zegt?  ;D
Ik vrees ervoor ja :)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

 ;D Naïef?? Ezels zul je bedoelen. En ze noemen zich F1-kenners.
Some things are too important to be left in the past.