F1 wagens 2009

Gestart door Ferrari 2010, 12 januari 2009 - 10:05:20

« vorige - volgende »

RadioActiveMan

Citaat van: Ferrari 2009 op 06 februari 2009 - 11:36:13
Citaat van: 0634 op 06 februari 2009 - 06:43:16
Dus m.a.w. Ferrari is een topteam, en geen superteam.Een topteam dat ook twee decennia van ellende heeft gekend. Superteams bestaan ook helemaal niet. Het zijn allemaal gewoon mensen. Laten we vooral niet gaan overdrijven.
Wat is de definitie van een superteam?
Een team vol lekkere en blote vrouwen. Hier kan elke aanwezige forumman zich wel in vinden denk ik.  ;)

F_A_Diaz

Citaat van: Ferrari 2009 op 06 februari 2009 - 11:36:13
Citaat van: 0634 op 06 februari 2009 - 06:43:16
Dus m.a.w. Ferrari is een topteam, en geen superteam.Een topteam dat ook twee decennia van ellende heeft gekend. Superteams bestaan ook helemaal niet. Het zijn allemaal gewoon mensen. Laten we vooral niet gaan overdrijven.
Wat is de definitie van een superteam? Daar begint en eindigt heel deze discussie...

Ik denk dat superteam een korte periode is, dat kan nooit erg lang zijn. McLaren was in 1988 een superteam, Ferrari was in 2002 een superteam.

Het lijkt mij dat een superteam een topteam is wat in een bepaalde tijd extreem dominant is, je hebt geen teams die constant super zijn.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Ferrari 2010

Citaat van: F_A_Diaz op 06 februari 2009 - 12:21:12
Citaat van: Ferrari 2009 op 06 februari 2009 - 11:36:13
Citaat van: 0634 op 06 februari 2009 - 06:43:16
Dus m.a.w. Ferrari is een topteam, en geen superteam.Een topteam dat ook twee decennia van ellende heeft gekend. Superteams bestaan ook helemaal niet. Het zijn allemaal gewoon mensen. Laten we vooral niet gaan overdrijven.
Wat is de definitie van een superteam? Daar begint en eindigt heel deze discussie...

Ik denk dat superteam een korte periode is, dat kan nooit erg lang zijn. McLaren was in 1988 een superteam, Ferrari was in 2002 een superteam.

Het lijkt mij dat een superteam een topteam is wat in een bepaalde tijd extreem dominant is, je hebt geen teams die constant super zijn.
Daar kan ik me wel in vinden. Dus Ferrari en McLaren zijn superteams, maar nu even niet. :)
De definitie van Beco zie ik ook wel zitten, alleen zijn er helaas geen zo'n teams :(
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: F_A_Diaz op 06 februari 2009 - 11:16:43
Citaat van: Burorri op 05 februari 2009 - 19:23:59
Citaat van: 0634 op 05 februari 2009 - 19:12:44
Och, op een gegeven moment hebben we alle argumenten wel gehad en val je in herhaling. Daarom kan je soms beter even uit een discussie stappen. Doe ik ook regelmatig.
Ja daar heb jij gelijk in, maar jij doet het tenminste nog op een beetje normale manier, net zoals jij discussieert.

Je moet eens op houden te zeuren, waar discussieer ik volgens jou niet normaal? Ik zeg gewoon, laat maar zitten omdat jij toch niet van mening veranderd.
Nou hier bijvoorbeeld? En als iemand jou mening niet deelt dan begin je op behoorlijk botte manier te reageren.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

#319
Citaat van: Ferrari 2009 op 06 februari 2009 - 12:23:24
Daar kan ik me wel in vinden. Dus Ferrari en McLaren zijn superteams, maar nu even niet. :)

Volgens die definitie, die ik onderschrijf, is er dus momenteel helemaal geen superteam. En dat is waar ik op doelde.

RadioActiveMan

Citaat van: 0634 op 06 februari 2009 - 13:00:53
Citaat van: Ferrari 2009 op 06 februari 2009 - 12:23:24
Daar kan ik me wel in vinden. Dus Ferrari en McLaren zijn superteams, maar nu even niet. :)
Volgens die definitie, die ik onderschrijf, is er dus momenteel helemaal geen superteam. En dat is waar ik op doelde.

Er is dan ook geen kampioenschap aan de gang op de moment. :D
Misschien is de term superteam iets te zwaar geladen.
Een team kan misschien domineren zoals Mclaren en Ferrari in het verleden en dus heel goed zijn, maar er kan tegelijk ook heel veel geluk of een andere factor mee gepaard gaan. Superteam slaat voor mezelf meer op uit wie een team (al dan niet succesvol) bestaat. Mclaren bijvoorbeeld was vorig jaar in mijn ogen een team met enorm veel talent en zou je dus volgens mij kunnen omschrijven als een superteam ook al hebben ze het niet waargemaakt.

janke

#321
Als je een auto kunt bouwen die iedereen de hoeken laat zien en door het hele seizoen de baas is, dan heb je voor mij een superteam. Ik zei ook met ups en downs. Maar al enkele jaren steekt er geen team meer bovenuit. Het zijn wel topteams, maar niet met een formidabel coureur én auto die er met kop en schouders bovenuit steekt. En inderdaad nu even geen superteam.
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Vet filmpje met de nieuwe redbull, die aanstaande maandag in Jerez wordt gepresenteerd. De verschillen tussen dit jaar en vorig jaar zijn ook goed te zien.

Leuk gedaan.

gloudiesaurus

Inderdaad leuk gedaan, maar zou dit dan al de nieuwe RB5 zijn?
GPPits.net: als Formule 1 een passie is

scho0634

#324
Oh, dat weet ik eigenlijk ook niet. Daar ging ik wel van uit. Dat impliceren ze ook wel, vind ik.

Maar goed, dat zullen we morgen zien...

meatball

Als ze zo goed zijn op de baan als ze zijn in filmpjes maken,dan ziet het er goed uit voor Vettel  ;)
When I see an Alfa Romeo go by, I tip my hat

Folkert

Wel klein foutje van Vettel: hij zegt zo zien de autos er uit in 2008, en dan begint hij de opsomming van alles zoals de autos er in 2009 uitzien.

Maar mooi gemaakt is het zeker, kreeg een beetje transformers gevoel in het begin.
Trotse vader van Rosalie(L)

Ferrari 2010

Citaat van: Burorri op 08 februari 2009 - 10:31:55
Wel klein foutje van Vettel: hij zegt zo zien de autos er uit in 2008, en dan begint hij de opsomming van alles zoals de autos er in 2009 uitzien.
Hij zegt het bij de wagen van 2008. En dan begint hij de wijzigingen naar 2009 op te sommen en tonen ze die. Het klopt volledig, maar je kan het inderdaad wel verkeerd opvatten ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 08 februari 2009 - 12:21:48
Citaat van: Burorri op 08 februari 2009 - 10:31:55
Wel klein foutje van Vettel: hij zegt zo zien de autos er uit in 2008, en dan begint hij de opsomming van alles zoals de autos er in 2009 uitzien.
Hij zegt het bij de wagen van 2008. En dan begint hij de wijzigingen naar 2009 op te sommen en tonen ze die. Het klopt volledig, maar je kan het inderdaad wel verkeerd opvatten ;)
Hahah, ja zo had ik het later ook wel bekeken, maar toch vind ik de opbouw wat merkwaardig :P
Trotse vader van Rosalie(L)

_Makke_

Citaat van: Burorri op 08 februari 2009 - 15:35:59
Citaat van: Ferrari 2009 op 08 februari 2009 - 12:21:48
Citaat van: Burorri op 08 februari 2009 - 10:31:55
Wel klein foutje van Vettel: hij zegt zo zien de autos er uit in 2008, en dan begint hij de opsomming van alles zoals de autos er in 2009 uitzien.
Hij zegt het bij de wagen van 2008. En dan begint hij de wijzigingen naar 2009 op te sommen en tonen ze die. Het klopt volledig, maar je kan het inderdaad wel verkeerd opvatten ;)
Hahah, ja zo had ik het later ook wel bekeken, maar toch vind ik de opbouw wat merkwaardig :P

Ik vind de opbouw eerlijk gezegd nogal logisch en vanzelfsprekend. Ze beginnen met de wagen van 2008 en dan tonen ze alles wat veranderd is aan de wagen van 2009. Kan je mi eigenlijk niet verkeerd opvatten.