F1 wagens 2009

Gestart door Ferrari 2010, 12 januari 2009 - 10:05:20

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Waarom ziet iedereen steeds Ferrari terugvallen? De natte droom van iedereen precies! Iedereen zal presteren, maar Ferrari, die vallen terug. Volgens mij gaat Ferrari een voortreffelijk seizoen tegemoet, waarin ze duidelijk geleerd zullen hebben van blunderjaar 2008. En de prestatie van Williams valt inderdaad met een serieuze korrel zout te nemen.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

scho0634

Niet iedereen ziet ze terug vallen hoor. Of ze kampioen worden, geen idee. Maar echt terugvallen niet.

Ferrari 2010

Citaat van: 0634 op 30 januari 2009 - 17:49:42
Niet iedereen ziet ze terug vallen hoor. Of ze kampioen worden, geen idee. Maar echt terugvallen niet.
Neen, maar als je hoort over terugvallen, is het toch maar steeds Ferrari die een terugval zal maken :) Terwijl de kans even groot is dat McLaren, BMW of Renault terugvalt.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

janke

Citaat van: F_A_Diaz op 30 januari 2009 - 12:16:56
Klopt, maar dat mocht altijd wel. Teams hadden een waslijst aan onderdeeltjes die vervangen mochten worden tussen de races door.
Voor een geplofte motor hebben ze nogal wat onderdeeltjes nodig. :)
Some things are too important to be left in the past.

scho0634

Citaat van: Ferrari 2009 op 30 januari 2009 - 18:07:30
Citaat van: 0634 op 30 januari 2009 - 17:49:42
Niet iedereen ziet ze terug vallen hoor. Of ze kampioen worden, geen idee. Maar echt terugvallen niet.
Neen, maar als je hoort over terugvallen, is het toch maar steeds Ferrari die een terugval zal maken :) Terwijl de kans even groot is dat McLaren, BMW of Renault terugvalt.
Sterker nog, die nieuwe Renault schijnt toch wat tegen te vallen...

Folkert

Citaat van: Ferrari 2009 op 30 januari 2009 - 18:07:30
Citaat van: 0634 op 30 januari 2009 - 17:49:42
Niet iedereen ziet ze terug vallen hoor. Of ze kampioen worden, geen idee. Maar echt terugvallen niet.
Neen, maar als je hoort over terugvallen, is het toch maar steeds Ferrari die een terugval zal maken :) Terwijl de kans even groot is dat McLaren, BMW of Renault terugvalt.
Renault kan nog niet zo zeer terug vallen he :P

Maar ik denk zelf zou niet zo heel raar kijken als Ferrari minder sterk zou zijn als voorgaande jaren. Waarom? Ik heb nog steeds mijn twijfels over hun hele samen hang. Ik hoop echter wel dat Ferrari er bij zit weer. Ik gun en hoop dat Kimi kan bewijzen dat 2008 een malig was.

En ik hoop ook dat Williams weer eens een echt goed jaar gaat kennen. Ik heb namelijk altijd veel respect gehad voor hem. En nu helemaal, nu hij dus als 1 van de weinige priveteams(volgens mij is hij zelfs de laatste echte prive team.) blijft door gaan.
Trotse vader van Rosalie(L)

scho0634

Ach, je hebt eigenlijk maar twee soorten teams: Fabriekteams en prive teams.

Dus zijn Red Bull, Toro Rosso en Force India toch ook prive teams ;).

Folkert

Citaat van: 0634 op 30 januari 2009 - 22:33:27
Ach, je hebt eigenlijk maar twee soorten teams: Fabriekteams en prive teams.

Dus zijn Red Bull, Toro Rosso en Force India toch ook prive teams ;).
Ja dat is waar, maar Williams zie ik toch anders dan RedBull en Force India. Williams is al sinds...wanneer eigenlijk? 1970?
Trotse vader van Rosalie(L)

robbert

ik snap ook niet waarom de meeste ferrari zien terugvallen. Het is net alsof men hoopt dat het zo is.

Inderdaad, het kan evenwel Mclaren of BMW zijn die tegenvalt.Je moet daarvoor de eerste wedstrijd afwachten

janke

Citaat van: Burorri op 30 januari 2009 - 22:56:51
Citaat van: 0634 op 30 januari 2009 - 22:33:27
Ach, je hebt eigenlijk maar twee soorten teams: Fabriekteams en prive teams.

Dus zijn Red Bull, Toro Rosso en Force India toch ook prive teams ;).
Ja dat is waar, maar Williams zie ik toch anders dan RedBull en Force India. Williams is al sinds...wanneer eigenlijk? 1970?

1968 en is altijd een privé team geweest.
Some things are too important to be left in the past.

Martin

Volgens mij sinds 1975.

Folkert

Citaat van: Martin op 31 januari 2009 - 11:41:16
Volgens mij sinds 1975.
Jep, 1975, heb het nu even gechecked.

Maar ik snap dan nu weer niet waarom mensen zeggen dat ze niet snappen dat Ferrari terug gaat vallen, maar wel zelf zeggen dat Mclaren terug gaat vallen.
Trotse vader van Rosalie(L)

janke

In 1968 richt Frank Williams zijn eigen Formule 1-team op, met als coureur Piers Courage. In 1970 komt Courage op het circuit van Zandvoort om het leven, hetgeen een diepe indruk maakt op Frank Williams. Het jonge team moet de volgende jaren worstelen met financiële problemen en teleurstellende resultaten. Op 15 juli 1972 rijdt er tijdens de Grand Prix van Engeland voor het eerst een eigen Williams-chassis mee in het Formule 1-veld. De wagen wordt genoemd naar de sponsor Norev en wordt bestuurd door Henri Pescarolo. Na 24 ronden valt hij uit en bij deze ene race blijft het voorlopig. Het daaropvolgende seizoen is Frank Williams er met zijn team van het begin af aan bij, onder de sponsornaam Iso Marlboro. Op 29 juli 1973 behaalt het team zijn eerste WK-punt, in Zandvoort rijdt de Nederlander Gijs van Lennep de wagen naar een zesde plaats. Later behaalt Ganley ook nog een punt.
Some things are too important to be left in the past.

robbert

Citaat van: Burorri op 31 januari 2009 - 11:53:28
Citaat van: Martin op 31 januari 2009 - 11:41:16
Volgens mij sinds 1975.
Jep, 1975, heb het nu even gechecked.

Maar ik snap dan nu weer niet waarom mensen zeggen dat ze niet snappen dat Ferrari terug gaat vallen, maar wel zelf zeggen dat Mclaren terug gaat vallen.

nee, dat zeggen wij niet, wij zeggen gewoon dat we moeten afwachten tot de eerste race. Ferrari kan terugvallen maar kan ook weer de beste zijn. BMW kan voor verrassingen zorgen. enz. Alles kan, maar we moeten afwachten

Folkert

Citaat van: robbert op 31 januari 2009 - 12:12:53
Citaat van: Burorri op 31 januari 2009 - 11:53:28
Citaat van: Martin op 31 januari 2009 - 11:41:16
Volgens mij sinds 1975.
Jep, 1975, heb het nu even gechecked.

Maar ik snap dan nu weer niet waarom mensen zeggen dat ze niet snappen dat Ferrari terug gaat vallen, maar wel zelf zeggen dat Mclaren terug gaat vallen.

nee, dat zeggen wij niet, wij zeggen gewoon dat we moeten afwachten tot de eerste race. Ferrari kan terugvallen maar kan ook weer de beste zijn. BMW kan voor verrassingen zorgen. enz. Alles kan, maar we moeten afwachten
Nou ja, dat zeg jij. Ferrari_2009 zegt toch dat hij de kans grootacht dat juist Mclaren BMW of Renault terugvalt. Maar goed, wat is eigenlijk het hele probleem of punt? Mensen kunnen toch gewoon hun verwachtingen hebben welk team wel of niet terug gaat vallen? Niets mis mee lijkt mij zo.
Trotse vader van Rosalie(L)