F1 wagens 2009

Gestart door Ferrari 2010, 12 januari 2009 - 10:05:20

« vorige - volgende »

scho0634

Gelukkig overdrijf je nooit, he Meatball. ;)

Hoe je ook draait en keert, Kimi heeft meer bereikt in zijn loopbaan dan Massa tot dusver...

Folkert

Citaat van: meatball op 15 januari 2009 - 20:39:52
Citaat van: Burorri op 15 januari 2009 - 20:33:28
Citaat van: meatball op 15 januari 2009 - 18:47:57
Citaat van: 0634 op 15 januari 2009 - 16:57:01
Citaat van: F_A_Diaz op 15 januari 2009 - 16:54:51
Citaat van: 0634 op 15 januari 2009 - 15:27:33
Citaat van: F_A_Diaz op 15 januari 2009 - 15:21:57
Het blijft een vreemd verhaal.
dat kan je wel stellen. Volgens Massa heeft wellicht de FIA een foutje gemaakt...

Huh, de FIA zegt toch juist hetzelfde als Massa. Kimi op 3 en hijzelf op 4.
Dat snap ik dus ook niet. Blijkbaar heeft de FIA hem 4 gegeven terwijl het 3 had moeten zijn.

Maar dan snap ik weer niet waarom ze dat niet alsnog aanpassen...
Wat maakt een nummer nu uit ,het is toch voor iedereen duidelijk dat Massa de nr 1 van het team is  ;)
Dus volgend jaar moet Massa tot Kimi's Pensioen op de auto van Kimi staan? Ik wist dat Massa minder was dan Kimi, maar nu word Massa toch wel erg veel als hulpje van Kimi bestempeld hoor.
Minder dan Kimi  ;D ;D Kimi moet zowat de slechtste regerende wk ooit zijn.Een schande dat was het.
Samen met Schumacher in 2005 dan ;) :P Maar bovenal, het was een grapje die misschien niet helemaal goed opgeschreven was, bedoelde dus dat Massa, als 1 opde auto zou worden geplakt.

Maar we zien volgend jaar wel wie de 1 op de wagen gaat krijgen :P
Zelf denk ik dat Hamilton hem nog een jaartje mee neemt. Vermoed namelijk dat de Ferrari een minder snelle auto word dan de Mclaren en Renault.
Trotse vader van Rosalie(L)

F_A_Diaz

Citaat van: 0634 op 15 januari 2009 - 16:57:01
Citaat van: F_A_Diaz op 15 januari 2009 - 16:54:51
Citaat van: 0634 op 15 januari 2009 - 15:27:33
Citaat van: F_A_Diaz op 15 januari 2009 - 15:21:57
Het blijft een vreemd verhaal.
dat kan je wel stellen. Volgens Massa heeft wellicht de FIA een foutje gemaakt...

Huh, de FIA zegt toch juist hetzelfde als Massa. Kimi op 3 en hijzelf op 4.
Dat snap ik dus ook niet. Blijkbaar heeft de FIA hem 4 gegeven terwijl het 3 had moeten zijn.

Maar dan snap ik weer niet waarom ze dat niet alsnog aanpassen...

Hoe bedoel je? Volgens berichtgeving zegt Massa toch zelf ook dat Kimi nr. 3 krijgt en hijzelf nr. 4.

Zo staat het ook op de FIA site, dan doet de FIA toch niks verkeerd. Trouwens, de FIA deelt geen nummers uit. Een team krijgt twee startnummers van de FIA toegewezen, hoe ze die verdelen mag het team zelf beslissen.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

NDCGN

Citaat van: meatball op 15 januari 2009 - 20:39:52
Citaat van: Burorri op 15 januari 2009 - 20:33:28
Citaat van: meatball op 15 januari 2009 - 18:47:57
Citaat van: 0634 op 15 januari 2009 - 16:57:01
Citaat van: F_A_Diaz op 15 januari 2009 - 16:54:51
Citaat van: 0634 op 15 januari 2009 - 15:27:33
Citaat van: F_A_Diaz op 15 januari 2009 - 15:21:57
Het blijft een vreemd verhaal.
dat kan je wel stellen. Volgens Massa heeft wellicht de FIA een foutje gemaakt...

Huh, de FIA zegt toch juist hetzelfde als Massa. Kimi op 3 en hijzelf op 4.
Dat snap ik dus ook niet. Blijkbaar heeft de FIA hem 4 gegeven terwijl het 3 had moeten zijn.

Maar dan snap ik weer niet waarom ze dat niet alsnog aanpassen...
Wat maakt een nummer nu uit ,het is toch voor iedereen duidelijk dat Massa de nr 1 van het team is  ;)
Dus volgend jaar moet Massa tot Kimi's Pensioen op de auto van Kimi staan? Ik wist dat Massa minder was dan Kimi, maar nu word Massa toch wel erg veel als hulpje van Kimi bestempeld hoor.
Minder dan Kimi  ;D ;D Kimi moet zowat de slechtste regerende wk ooit zijn.Een schande dat was het.
k heb gisteren jaaroverzicht van RTL gezien en in t begin van het seizoen reed Kimi erg sterk hoor... in Monaco begon de ellende, toen ie bij direct bij de start een stop en go kreeg, in Canada werd ie door Hamilton uit de race gereden en Frankrijk had ie een probleem waardoor ie de zege aan Massa moest laten.. om de één of andere reden is het daarna helemaal mis gegaan.. niet omdat ie in één keer geen auto meer kon rijden, dus zal het waarschijnlijk tussen de oren hebben gezeten (motivatie oid)... maar k zou voor het nieuwe seizoen toch zeker rekening met m gaan houden... en dat zeg ik niet eens omdat ik Kimi fan ben, maar meer op basis van die opfrissing van mn geheugen die ik gisteren heb gehad... meestal blijven alleen de laatste races echt hangen, op basis daarvan zou je idd denken dat Kimi er niks van kan.. en btw, k heb alle andere kampioenskandidaten ook behoorlijk zien stuntelen, inclusief Alonso!

scho0634

Citaat van: F_A_Diaz op 16 januari 2009 - 09:31:51
Hoe bedoel je? Volgens berichtgeving zegt Massa toch zelf ook dat Kimi nr. 3 krijgt en hijzelf nr. 4.

Zo staat het ook op de FIA site, dan doet de FIA toch niks verkeerd. Trouwens, de FIA deelt geen nummers uit. Een team krijgt twee startnummers van de FIA toegewezen, hoe ze die verdelen mag het team zelf beslissen.
Daarom snap ik ook niet exact wat Massa bedoelde. Wellicht heeft Ferrari Massa op 3 gezet, vandaar de test met 3, en heeft de FIA het alsnog verkeerd toegewezen.

Maar dan snap ik weer niet waarom het niet wordt terug aangepast....

Maar goed, Massa heeft toch 4 en Kimi 3.


F_A_Diaz

De FIA neemt over wat Ferrari doorgeeft aan hun, niet andersom.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Ferrari 2010

Citaat van: F_A_Diaz op 16 januari 2009 - 11:58:30
De FIA neemt over wat Ferrari doorgeeft aan hun, niet andersom.
Inderdaad. Misschien heeft Ferrari gewoon niets doorgegeven en hebben ze dezelfde volgorde als verleden jaar gebruikt? God mag weten waar er iets mis is gelopen, zolang ze er zelf niet te zwaar aan tillen zal het waarschijnlijk zo blijven. Op het nummer 1 na is er uiteindelijk geen enkele toewijzing binnen het team van belang...
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

Karre

Die nieuwe Mclaren ziet er niet mis uit ;)

scho0634

Citaat van: F_A_Diaz op 16 januari 2009 - 11:58:30
De FIA neemt over wat Ferrari doorgeeft aan hun, niet andersom.
Ja, maar dat kan ook fout gaan in de communicatie.

MAar nogmaals, ik snap het ook niet zo.

Ferrari 2010

#99
McLarens nieuwste:




En het opvallendste aan de nieuwe Mac is:

Die sidepods hebben toch ontzettend kleine openingen vind ik :-\ Die van Toyota en Ferrari lijken me groter.

En hun neus lijkt me ook niet zo opvallend als die van de vorige 2 gepresenteerden. Of is het gezichtsbedrog?
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2008 op 16 januari 2009 - 12:00:05
Citaat van: F_A_Diaz op 16 januari 2009 - 11:58:30
De FIA neemt over wat Ferrari doorgeeft aan hun, niet andersom.
Inderdaad. Misschien heeft Ferrari gewoon niets doorgegeven en hebben ze dezelfde volgorde als verleden jaar gebruikt? God mag weten waar er iets mis is gelopen, zolang ze er zelf niet te zwaar aan tillen zal het waarschijnlijk zo blijven. Op het nummer 1 na is er uiteindelijk geen enkele toewijzing binnen het team van belang...
is het nou niet net de nr 1 die niet door het team wordt toegewezen?? op zich zegt een nummer niet veel natuurlijk, maar toch wel wat... maar goed, de één zal er wat meer waarde aan hechten dan de ander... het blijft een vreemd geval iig... misschien hebben ze bij Ferrari gewoon degene met het hoogste salaris het eerste nr gegeven  ;)

Mikacouli

Niet mee eens, ik vind de manier waarop de uitlaten verwerkt zijn uniek. Prachtig hoe die in het bodywork ingewerkt zijn. Voor de rest ziet hij er heel goed uit, alhoewel deze niet de wagen zal zijn die we in de eerste race zullen zien..

NDCGN

Citaat van: Karre op 16 januari 2009 - 12:50:19
Die nieuwe Mclaren ziet er niet mis uit ;)
k vind het de lelijkste van de 3 tot nu toe... ze hebben jarenlang de mooiste auto gehad, maar k vind dit er op één of andere manier niet goed uitzien.. en k vond trouwens die gegroefde banden veel mooier staan dan slicks..

Jasper

Mmmmhhmhhmmm lekker ding :o

Ferrari 2010

Citaat van: Jasper op 16 januari 2009 - 16:02:35
Mmmmhhmhhmmm lekker ding :o
Houdt het proper daar hé Jasper ;)
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.