F1 wagens 2009

Gestart door Ferrari 2010, 12 januari 2009 - 10:05:20

« vorige - volgende »

Ferrari 2010

Mijn interpretatie van Diaz zen bericht leek een terechtwijzing. Maar ik had me net daarboven al verbeterd. Hij haalde een oud bericht aan dat ik zelf al verbeterd had.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2008 op 13 januari 2009 - 17:44:09
Mijn interpretatie van Diaz zen bericht leek een terechtwijzing. Maar ik had me net daarboven al verbeterd. Hij haalde een oud bericht aan dat ik zelf al verbeterd had.
ik zie er absoluut geen terechtwijzing in.. hij weet nl zelf ook niet of het nou 3 of 4 moet zijn..  volgend jaar rijdt Kimi weer gewoon met nr 1  :) ;)

fawlty

Citaat van: NDCGN op 13 januari 2009 - 18:04:15
Citaat van: Ferrari 2008 op 13 januari 2009 - 17:44:09
Mijn interpretatie van Diaz zen bericht leek een terechtwijzing. Maar ik had me net daarboven al verbeterd. Hij haalde een oud bericht aan dat ik zelf al verbeterd had.
ik zie er absoluut geen terechtwijzing in.. hij weet nl zelf ook niet of het nou 3 of 4 moet zijn..  volgend jaar rijdt Kimi weer gewoon met nr 1  :) ;)
in 1 of andere Finse race klasse zeker?  :P
Ja sluw is die Hamilton

janke

Heidfeld en Kubica wisselen ook van startnummer op de lijst. En volgens Ferrari moeten we ons niet blindstaren op deze uitvoering van de F60, want volgens Ferrari staat er op de grid in Melbourne een hele andere auto.
Some things are too important to be left in the past.

Ferrari 2010

Citaat van: janke op 14 januari 2009 - 12:13:50
Heidfeld en Kubica wisselen ook van startnummer op de lijst. En volgens Ferrari moeten we ons niet blindstaren op deze uitvoering van de F60, want volgens Ferrari staat er op de grid in Melbourne een hele andere auto.
Inderdaad, vrij logisch ook lijkt me. De wagens mogen nadien niet meer getest worden, dus er zal ontzettend veel getest worden de komende maanden. Bovendien is het de eerste keer dat deze wagen de baan ziet, en vanwege de drastisch veranderde vormen is het moeilijk om direct goed te zitten. Maar ik denk dat er meer onderhuids dan bovenhuids zal veranderen. Wat kunnen ze in feite nog veranderen aan de buitenzijde? Niet veel want er mag niet veel meer opgezet worden. Ik denk dat dit toch uiterlijk niet veel zal verschillen van de wagen in Melbourne.
Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

_Makke_

Ik vind die Ferrari er echt lelijk uitzien, jammer genoeg zal de rest niet veel beter zijn. De wagens van vorig seizoen zagen er véél beter uit, met die vleugeltjes zag het er ook veel meer uit dat de teams elke extra milliseconde winst wouden boeken die ze konden boeken. Achja, op tv zal het wel meevallen waarschijnlijk, ik vond die neusvleugels van Honda (en later ook McLaren) lelijk, maar op tv stoorde het me niet. Trouwens gewenning zal zich anders ook wel manifesteren.

F_A_Diaz

Doordat je eraan went wordt het nog niet mooi.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

scho0634

Van de zijkant vind ik het wel een mooi modelletje, moet ik zeggen. Maar ja, ik vrees dat we ook wel eens de auto van voren door het beeld zien rijden. ;)

fawlty

Citaat van: 0634 op 14 januari 2009 - 17:55:17
Van de zijkant vind ik het wel een mooi modelletje, moet ik zeggen. Maar ja, ik vrees dat we ook wel eens de auto van voren door het beeld zien rijden. ;)
vooral langs achter denk ik, als hij met z'n neus onder de bande steekt  ;)
Ja sluw is die Hamilton

fawlty

de nieuwe toyota is ook gelanceerd, daar kan hetzelfde over gezegd worden als de ferrari eigenlijk. alleen denk ik dat ik de wagen met deze kleurschakering beetje mooier vind... mja is maar een gedacht natuurlijk.


[verwijderd door de beheerder]
Ja sluw is die Hamilton

Ferrari 2010

Next arrived:
De Toyota:



Toch wel opmerkelijk is de neus:


Quiznet.eu - Test je kennis over Formule 1 en andere onderwerpen met een quiz!.

fawlty

de link naar het filmpje werkt bij mij niet...  :(
Ja sluw is die Hamilton

NDCGN

Citaat van: Ferrari 2008 op 13 januari 2009 - 14:50:52
Citaat van: fawlty op 13 januari 2009 - 14:44:52
op de deelnemerslijst die op deze site is gezet staat toch ook maasa op 3... wa je met zekerheid weet is dat het niet 1 is... sorry boys
Hmm, op andere sites kom ik dan weer Massa op 4 tegen. Ik weet niet wat nu het correcte is, maar normaal bestickerd het team toch de wagen correct, en maakt bovenstaande foto dus duidelijk dat Massa 3 is. Dat zou ook logisch zijn, hij scoorde afgelopen seizoen meer punten dan Kimi.
Op de auto van Massa staat een 3, op die van Raikkonen een 4.. lijkt me sterk dat dat toeval is..



F_A_Diaz

Wat een blunder dan dat het op de FIA site dan zelfs verkeerd staat. Maar Massa 3 en Raikkonen 4 is inderdaad logisch gezien het jaar ervoor.
Interviewer: "Bernie, ben je al bezig met je eventuele opvolger te zoeken?"
Bernie: "Ik plan nooit verder dan 20 jaar vooruit..."

Jasper

Holy f*ck @ voorvleugel Toyota! (vooral de bevestiging aan de neus)

Maar dat zijn wel al twee teams die hun bevestiging aan de neus schuin naar voren zetten in plaats van verticaal, lijkt me inderdaad beter aerodynamisch verantwoord en het verbaast me dat dit nooit eerder is gedaan (behalve door de Walrus een paar jaar geleden, maar dat was een beetje een extreem geval).